ابزارهای رایگان سئو برای کمک به شما در تسلط بر رقبا
این پست توسط Ahrefs حمایت شده است. نظرات بیان شده در این مقاله مربوط به خود اسپانسر است.
آیا وب سایت شما می تواند از بهبود عملکرد استفاده کند اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟
آیا به دنبال بهبود رتبه بندی موتورهای جستجوی خود هستید اما هنوز هم تخصص سئوی مورد نیاز برای به دست آوردن آن را به دست می آورید؟
احتمالاً قبلاً میدانید که به مجموعهای از ابزارهای پیشرفته SEO نیاز دارید که میتواند شما را از مبتدی به حرفهای SEO برساند.
اگر بتوانید این ابزارهای سئو را به صورت رایگان دریافت کنید، چه؟
Ahrefs Webmaster Tools (AWT) می تواند به شما در کارهای مختلف سئو کمک کند، مانند:
- تحقیق کلمات کلیدی
- سئو روی صفحه
- لینک بیلدینگ.
- و بیشتر.
AWT تمام قدرت Google Webmaster Tools را بسته بندی می کند، بدون منحنی یادگیری پیچیده
بنابراین، اگر به دنبال ابزار سئوی رایگانی هستید که برای مبتدیان مناسب باشد، Ahrefs شما را تحت پوشش قرار داده است.
Ahrefs شکاف های عملکردی را که کنسول جستجوی گوگل (GSC) پشت سر می گذارد پر می کند. در حالی که GSC فقط دامنه محدودی از داده های وب سایت شما را ارائه می دهد، AWT تصویر کامل را به شما نشان می دهد.
آیا برای بهبود بهینه سازی وب سایت خود برای افزایش ترافیک و تبدیل آماده هستید؟ اکنون میتوانید از ابزارهای حرفهای SEO بدون سرمایهگذاری زیاد بهره ببرید.
در اینجا، ما ویژگیها و مزایای Ahrefs Webmaster Tools را برای کمک به شما در شروع کار بررسی میکنیم.
ابزارهای وب مستر Ahrefs: به سرعت مشکلات فنی و سئوی درون صفحه وب سایت خود را کشف کنید
ابزارهای رایگان سئو شامل:
- گزارش نمایه سازی
- گزارش صفحات داخلی
- گزارش پیوندها
- گزارش محتوا
اکنون → ابزارهای سئوی رایگان خود را دریافت کنید
هنگام راه اندازی یک کسب و کار کوچک، تجزیه و تحلیل وب سایت و نظارت منظم بر عملکرد آن بسیار مهم است.
و اگر تا به حال فکر کرده اید که چرا وب سایت شما در نتایج جستجو رتبه بندی نمی کند، می توانید بدون پرداخت هزینه برای یک ابزار سئوی گران قیمت متوجه شوید.
در واقع، ابزار وب مستر Ahrefs یک تحلیل کاملاً جامع از وب سایت شما را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.
اکنون → تجزیه و تحلیل سئو رایگان و کاملاً جامع خود را دریافت کنید
هنگامی که ابزار در تمام صفحات وب شما می خزد، یک نمره سلامت کلی برای سایت خود دریافت خواهید کرد که نه تنها تمام مشکلات احتمالی SEO را نشان می دهد، بلکه توصیه های دقیقی را در مورد نحوه رفع آنها توصیه می کند.
این ممیزی جامع وب سایت به شما امکان می دهد بیش از 100 مشکل از پیش تعریف شده را بررسی کنید که بر اساس انواع زیر گروه بندی شده اند:
- کارایی.
- تگ های HTML
- برچسب های اجتماعی
- کیفیت محتوا
- بومی سازی.
- لینک های ورودی
- لینک های خروجی
- منابع
- صفحات خارجی
- و بیشتر!
از سوی دیگر، کنسول جستجوی گوگل، تنها تعداد انگشت شماری از مشکلات را رصد می کند و پیشنهادات بسیار محدودی در مورد نحوه حل هر یک ارائه می دهد.
با Data Explorer Ahrefs، می توانید نقاط داده مختلف را کنترل کنید و فیلترهای سفارشی را بر اساس پارامترهای متعدد ایجاد کنید. این ابزار همچنین به شما اجازه می دهد تا جزئیات هر URL خاص را در سایت خود مشاهده کنید، از جمله لینک های ورودی و خروجی، hreflang، صفحه بندی، موارد تکراری و منابع.
AWT حتی ردیابی پیشرفت و برنامهریزی خزیدن خودکار برای پروژههایتان را برای شما آسان میکند. بهعلاوه، میتوانید با خزیدن در نسخه موبایلی وبسایت خود، در صدر فهرستبندی اولین موبایل Google باقی بمانید.
این ابزار ممیزی رایگان سئو را امتحان کنید و همین امروز شروع به بهبود سلامت سئو سایت خود کنید!
ابزار رایگان: گزارش نمایه سازی
کاربران AWT می توانند به گزارش Indexability کامل وب سایت خود دسترسی داشته باشند.
ایندکس کردن محتوای وب سایت به منظور شناسایی آن توسط گوگل و رتبه بندی در نتایج جستجو بسیار مهم است.
نمایه سازی به نحوه سازماندهی اطلاعات توسط موتورهای جستجو بر اساس محتوای یک وب سایت اشاره دارد.
“این یک گزارش اساسی است زیرا، بدون فهرست بندی، صفحات برای موتورهای جستجو نامرئی هستند و نمی توانند ترافیک جستجویی را وارد کنند. در صورت وجود هرگونه مشکل متعارف یا برچسب نادرست ‘noindex’، این گزارش به شما اطلاع خواهد داد.
ابزار رایگان: گزارش صفحات داخلی
یکی از بدترین چیزهایی که کاربر می تواند در هنگام مرور یک وب سایت تجربه کند، یک سری کدهای پاسخ 4XX یا 5XX است (مانند کد 404 برای صفحات غیرموجود).
با ابزارهای وب مستر Ahrefs، یک گزارش صفحات داخلی دریافت می کنید که به شما کمک می کند هر صفحه شکسته را در سایت خود تشخیص دهید.
سپس با افزودن یک ستون به گزارش، می توانید تعداد دامنه های ارجاع دهنده به آن صفحات را مشاهده کنید.
این گزارش همچنین صفحاتی را که از پروتکل HTTP به جای HTTPS استفاده میکنند، برجسته میکند، که بر رتبهبندی Google به عنوان بخشی از سیگنالهای تجربه صفحه تأثیر میگذارد.
ابزار رایگان: گزارش پیوندها
گزارش پیوندها در AWT هرگونه مشکل در پیوندهای وب سایت شما را نشان می دهد، به عنوان مثال:
- صفحات یتیم
- صفحات بن بست
- صفحات دارای پیوند به صفحات خارجی خراب.
ابزار رایگان: گزارش محتوا
اگر میخواهید کسبوکار شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) رتبه بالایی کسب کند، بهینهسازی محتوای شما ضروری است – و ابزار وبمستر Ahrefs به شما کمک میکند تا از چیزهایی که معمولاً از بین میروند حفظ کنید.
برای فرصتهای بهینهسازی درون صفحه، به گزارش محتوا بروید. برخی از مسائل ممکن است مستقیماً مانع از توانایی شما در رتبه بندی شوند، مانند مسائل مربوط به برچسب عنوان.
برای Ahrefs Webmaster Tools ثبت نام کنید و تفاوتی که این سرویس حسابرسی سایت می تواند برای وب سایت شما ایجاد کند را تجربه کنید.
مجموعه اکسپلورر سایت Ahrefs: 3 ابزار قدرتمند SEO در 1 رابط بصری
ابزارهای SEO همراه با اشتراک:
- ترافیک جستجوی ارگانیک
- نمایه بک لینک.
- ترافیک پرداخت شده
اکنون آنها را دریافت کنید →
تحقیقات رقابتی می تواند یک کار پیچیده برای صاحبان وب سایت باشد – اما لزومی ندارد.
اگر یک پلتفرم تحقیقاتی جامع وجود داشت که قدرت سه ابزار سئوی مجزا را با هم ترکیب می کرد، چه می شد؟
Site Explorer ابزار تحقیقاتی نهایی برای کسب و کارهای کوچکی است که به دنبال به دست آوردن پا در رقابت هستند.
شما یک گزارش عمیق برای هر وب سایت یا URL در زمینه های زیر دریافت می کنید:
تحقیق در مورد ترافیک ارگانیک
اگر به دنبال ایدههایی برای کلمات کلیدی هستید تا به وبسایت خود در رتبهبندی بالاتر در نتایج جستجو کمک کنند، دانستن اینکه دیگران در زمینه شما چگونه رتبهبندی میکنند میتواند مفید باشد.
اینجاست که تحقیقات ترافیک ارگانیک وارد می شود.
با یافتن اینکه رقبای شما برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی می کنند، و همچنین اینکه چه عبارات و صفحاتی بیشترین ترافیک موتور جستجوی آنها را به ارمغان می آورند، می توانید استراتژی خود را بهتر برنامه ریزی کنید.
Ahrefs امکان تجزیه و تحلیل حجم جستجوی سایت های دیگر در صنعت شما و تنظیم محتوای صفحه خود را بر اساس آن فراهم می کند. به سادگی وب سایت رقیب خود را در Site Explorer وارد کنید و بخش “جستجوی ارگانیک” گزارش ها را مرور کنید.
Ahrefs بیش از 150 میلیون کلمه کلیدی را تنها در ایالات متحده نظارت می کند (+ بیشتر برای بیش از 150 کشور)، بنابراین ما پوشش کافی برای ارائه تصویری دقیق از ترافیک جستجوی ارگانیک وب سایت ها داریم.
سایت اکسپلورر همه کلیدواژههای شناخته شدهای را که بر رتبهبندی تأثیر میگذارند به شما نشان میدهد، در حالی که کنسول جستجوی Google تنها 1000 کلیدواژه برتر را در اختیار شما قرار میدهد. Ahrefs همچنین جزئیات زیر را ارائه می دهد، که GSC نمی کند:
- معیارهای سئو برای صفحات و کلمات کلیدی.
- عکس فوری SERP با داده های رقابتی.
- ویژگی های SERP برای هر کلمه کلیدی.
جستجوگر بک لینک
Site Explorer همچنین به شما این امکان را می دهد که پروفایل بک لینک هر وب سایت خاصی را تجزیه کنید.
پیوندها همچنان یکی از قویترین عوامل رتبهبندی برای اکثر موتورهای جستجو هستند، بنابراین اگر میخواهید سایت شما در SERP رتبه بالایی داشته باشد، میخواهید مطمئن شوید که پروفایل بک لینک کاملی دارید.
پروفایل بک لینک چیست؟
نمایه بک لینک یک وب سایت شامل تعداد کل لینک هایی است که به آن اشاره می کنند و همچنین کیفیت، اعتبار و ارتباط دامنه های ارجاع دهنده را شامل می شود.
آیا یک کمپین لینک بیلدینگ برای کسب و کار کوچک خود در نظر می گیرید؟
از سایت اکسپلورر Ahrefs برای ارزیابی نمایه های رقبای خود استفاده کنید و ببینید که چگونه در کنار هم قرار می گیرید.
پس از رفتن به بخش «نمایه بک لینک» ابزار، میتوانید ببینید کدام وبسایتها به سایتهای رقبای شما پیوند دارند و کیفیت بک لینکهای آنها را ارزیابی کنید.
Ahrefs سریعترین خزنده بک لینک را در صنعت دارد و دارای بزرگترین شاخص بک لینک زنده در جهان است (نزدیک به 30 تریلیون لینک)، که Site Explorer را به بهترین ابزار برای تحقیقات بک لینک تبدیل می کند.
در حالی که کنسول جستجوی گوگل تنها 1000 نتیجه پیوند برتر را برای یک URL خاص به شما نشان می دهد، ابزار وب مستر Ahrefs همه بک لینک های شناخته شده را به همراه انواع معیارهای مفید دیگر در اختیار شما قرار می دهد.
تحقیقات ترافیک پولی
همانطور که چشم انداز دیجیتال بیشتر و بیشتر رقابتی می شود، باید در مورد منابع ترافیک پولی که در آنها سرمایه گذاری می کنید هوشمندتر باشید.
اگر استراتژی تبلیغات جستجوی خود را برنامه ریزی می کنید، ممکن است بدانید که رقبای شما ترافیک پولی خود را کجا هدایت می کنند. و اینجاست که Site Explorer وارد می شود.
Ahrefs به شما کمک می کند تا دریابید که آیا رقبای شما تبلیغات PPC را می خرند یا خیر و کدام کلمات کلیدی را پیشنهاد می کنند.
در بخش «جستجوی پولی» گزارشهای Site Explorer، به موارد زیر دسترسی دارید:
- کلمات کلیدی PPC: لیستی از کلمات کلیدی که رقبای شما برای آنها در جستجو تبلیغ می کنند.
- صفحات فرود برتر: ببینید کدام صفحات در سایتشان از تبلیغات PPC ترافیک دریافت می کنند.
- تبلیغات: ببینید کدام تبلیغات در نتایج جستجو برای URL رقیب شما ظاهر می شود.
آیا آماده دسترسی به داده های ارزشمندی هستید که برای موفقیت در فضای آنلاین نیاز دارید؟ اکنون برای Ahrefs Webmaster Tools ثبت نام کنید و دریابید که چگونه Site Explorer می تواند به کسب و کار شما مزیت رقابتی بدهد.
استفاده از ابزارهای وب مستر Ahrefs را شروع کنید و استراتژی سئوی خود را ارتقا دهید
با AWT، می توانید از داده های SEO برای ارزیابی ارزش وب سایت خود و انجام تنظیمات لازم برای بهبود رتبه خود استفاده کنید.
Ahrefs به شما این امکان را می دهد که از محدودیت ترافیک ارگانیک 16 ماهه کنسول جستجوی گوگل گذشته و در عوض گزارش کاملی از الگوهای ترافیک سایت شما ارائه دهد. این میتواند به شما کمک کند کاهش ترافیکی را که ممکن است با بهروزرسانیهای اصلی Google همزمان باشد، کشف کنید و مطمئن شوید که سایت شما همیشه با آخرین الزامات موتور جستجو مطابقت دارد.
به علاوه، می توانید ببینید که با چه سرعتی بک لینک ها و کلمات کلیدی را به دست می آورید و همچنین کیفیت بک لینک های خود و همچنین رقبای خود را ارزیابی کنید.
حتی می توانید ببینید که کدام یک از صفحات وب شما شانس انتقال از SERP دوم به SERP اول را دارند و حملات منفی سئو (از طریق لنگرهای اسپم یا افزایش ناگهانی دامنه های ارجاع دهنده) را برای پیشی گرفتن از منحنی ها مشاهده می کنید.
مزایای استفاده از Ahrefs Webmaster Tools بی حد و حصر است – بنابراین، منتظر چه چیزی هستید؟ اکنون AWT را امتحان کنید و وب سایت خود را به سطح بعدی ببرید.