استراتژی طرحواره – چگونه از SERP ها بیشتر به دست آوریم [Podcast]


آیا می‌خواهید از تلاش‌های سئوی خود بیشتر بهره ببرید، استراتژی بازاریابی خود را تقویت کنید و ترافیک بیشتری را جذب کنید؟

سپس، می خواهید نگاهی به استراتژی طرحواره بیندازید.

مارتا ون برکل، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Schema App، در SEJ Show به من پیوست تا نکاتی را در مورد اینکه چه چیزی با داده‌های ساختاریافته عالی عمل می‌کند و چه چیزهایی را در آینده تماشا کنیم به اشتراک بگذارد.

برای رسیدن به آن نتیجه زیبا، باید مطالب خود را به زبان موتورهای جستجو ترجمه کنید. بنابراین آن زبان schema.org است. Schema org یک واژگان است. و من اغلب آن را توصیف می کنم، مانند، من فرانسوی صحبت می کنم، بنابراین مانند فرانسوی یا ایتالیایی است. و تمام این راه های مختلف را توصیف می کند که شما می توانید چیزی را توضیح دهید.–مارتا ون برکل، 06:50

بنابراین داده‌های ساختاریافته نتایج غنی را ممکن می‌سازد، با استفاده از زبان موتورهای جستجو و کد برای ترجمه وب‌سایت شما به این زبان برای دستیابی به این نتایج غنی. و نتایج غنی آن نتایج بهبود یافته در جستجو هستند. بنابراین ستاره‌ها، پرسش‌های متداول، یک تصویر، یک ویدیو، یک چرخ فلک و در دسترس بودن را می‌بینید.–مارتا ون برکل، 06:07

با داده های ساختاریافته، باید آنچه را که در صفحه است نشان دهد، و این مهم است که بدانیم آیا شما یک شرکت هستید یا در یک سازمان کوچکتر هستید.-مارتا ون برکل 10:09

[00:00] – کمی در مورد مارتا.
[05:41] – چگونه اتصال به اینترنت از طرحواره متمایز می شود.
[09:56] – علامت گذاری سایت شما برای انعکاس محتوای واقعی چقدر مهم است؟
[11:55] – چرا رانش طرحواره مهم است.
[15:30] – تطبیق سیگنال هایی که گوگل می خواند چقدر مهم است؟
[18:30] – جنبه های قابل اندازه گیری داده های شبکه کششی چیست؟
[23:09] – راه‌حل‌هایی که برای اجرا به دیگران وابسته نیستند.
[26:58] – چالش های مقیاس بندی داده های طرحواره برای شرکت ها.
[30:06] – آنچه مارتا در حال حاضر در بازار می بیند.
[36:12] – دو دلیل برای انجام داده های ساخت یافته.
[38:48] – مکان مناسبی برای شروع سایت خود در طرحواره کجاست؟
[42:48] – سایر اتفاقات در محصول، صفحه PDP، طرحواره و دنیای بازار.
[54:22] – آیا مارتا نشانه گذاری طرحواره را برای شرایط و ضوابط خط مشی رازداری توصیه می کند؟

منابع ذکر شده:
برنامه Schema – https://www.schemaapp.com/

گوگل از شما می خواهد که خاص باشید و از پاسخ دادن به این سوال خاص لذت می برد. بنابراین، نشانه گذاری شما باید واضح باشد. –مارتا ون برکل، 14:04

اگر ویدیویی در صفحه محصول یا PDP خود دارید، به طرح ویدیو نگاه کنید.-لورن بیکر، 52:00
را
همانطور که ما وارد یک رکود می شویم که در آن مردم هزینه ها را کاهش می دهند، به نظر من داده های ساختاریافته یکی از آن استراتژی هایی است که می تواند این کار را انجام دهد. شما به راحتی می توانید کاری که انجام می دهید و سرمایه گذاری که انجام می دهید را با نتایج مرتبط کنید.-مارتا ون برکل، 12:40

برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مشترک شوید: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal

ارتباط با مارتا ون برکل:

کارآفرین پرانرژی، مارتا ون برکل، سابقه اثبات شده ای در تحقق ایده ها دارد. به عنوان موسس و مدیرعامل. از برنامه Schema، او به شرکت ها کمک می کند تا از قدرت داده های ساخت یافته استفاده کنند. او با اتصال نقاط و اقدام به موفقیت تیم ها و کسب و کارها کمک می کند.

او علاوه بر اینکه چهره و صدای برنامه Schema است، در ایجاد و تعریف بازارهای جدید، جذب مشتریان و هیجان زده کردن آنها در مورد فرصت ها متخصص است.

مارتا 14 سال را در سیسکو به عنوان یک کارآفرین داخلی، مدیر محصول، مدیر و مدیر برنامه گذراند. او مهارت های رهبری چاشنی و مهارت عالی برای ساده سازی فناوری پیچیده دارد!

با مارتا در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/martha-van-berkel/
او را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/marthavanberkel

با لورن بیکر، بنیانگذار مجله موتور جستجو ارتباط برقرار کنید:

او را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/lorenbaker
با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker





منبع