بررسی های محصول مرتبط با چندین فروشنده ممکن است تقویت شود
آلن کنت، مدافع توسعهدهنده Google میگوید که بررسیهای محصول که به چندین فروشنده مرتبط میشوند ممکن است نسبت به بررسیهایی که به یک فروشنده پیوند میدهند، رتبهبندی بیشتری داشته باشند.
کنت این موضوع را در توییتر در پاسخ به سوالی در مورد اسناد گوگل در مورد نحوه نوشتن نظرات محصولات با کیفیت بالا تایید کرد.
خطی در سند وجود دارد که می گوید:
“پیوندهایی به چندین فروشنده را در نظر بگیرید تا به خواننده این امکان را بدهید که از تاجر مورد نظر خود خرید کند.”
آیا این بدان معناست که یک وب سایت اگر فقط به یک فروشنده پیوند داده شود، ضعیف است؟
کنت میگوید بله، پیوند دادن تنها به یک تاجر، سایت را در معرض ضرر قرار میدهد.
یک صفحه بررسی محصول که به چندین فروشنده لینک میشود، میتواند رتبهبندی را افزایش دهد، اگر همه چیز برابر باشد.
آره. اگر دو سایت عالی با محتوای مشابه عالی وجود داشته باشد، سایتی که بررسی هایی را به چندین ارائه دهنده پیوند می دهد ممکن است کمی تقویت شود. اما بیشتر اوقات کیفیت محتوا متفاوت و غالب خواهد بود.
— آلن کنت (@akent99) 10 ژانویه 2023
هنگام نوشتن بررسی محصول، پیوند دادن به چندین تاجر می تواند ایده خوبی باشد، زیرا گزینه هایی را در اختیار خوانندگان قرار می دهد و به آنها اجازه می دهد قیمت ها و در دسترس بودن را با هم مقایسه کنند.
ارائه راههای متعدد برای خرید یک محصول به مشتریان نشان میدهد که شما در تلاشید مفید باشید.
پیوند دادن به تنها یک فروشنده می تواند این تصور را ایجاد کند که تنها هدف بررسی محصول، ایجاد درآمد وابسته است.
با این حال، فاش کردن هرگونه سوگیری یا انگیزه مالی بالقوه ای که ممکن است برای پیوند دادن به تاجران خاص داشته باشید، حتی زمانی که بیش از یک گزینه وجود دارد، همچنان مهم است.
علاوه بر این، همیشه تمرین خوبی است که قبل از پست بررسی محصول خود، بررسی کنید و مطمئن شوید که از شرایط یا دستورالعملهای برنامههای وابسته پیروی میکنید.
این شامل دستورالعملهای Google است که میگوید هنگام انتشار پیوندهای وابسته باید از ویژگیهای rel=”sponsored” یا rel=”nofollow” استفاده کنید.
تصویر ویژه: تیخونوا یانا/ شاتر استوک