بهروزرسانیهای بررسی هسته و محصول Google به پایان رسید
این شرکت تأیید میکند که بهروزرسانی اخیر الگوریتم اصلی Google و بهروزرسانی بررسی محصول از 26 سپتامبر 2022 منتشر میشود.
گوگل بی سر و صدا تکمیل عرضه را از طریق صفحه به روز رسانی رتبه بندی جستجوی خود اعلام کرد.
بهروزرسانی اصلی سپتامبر 2022 دو هفته پیش، در 12 سپتامبر منتشر شد. بهروزرسانی بررسی محصول یک هفته بعد، در 20 سپتامبر ارائه شد.
هر دو بهروزرسانی در یک روز، یعنی 26 سپتامبر منتشر میشوند، که اگر مشتاقانه منتظر ارزیابی تأثیر آنها هستید، ایدهآل است.
کار بعدی چیه
اکنون زمان آن است که با تجزیه و تحلیل رتبه بندی و الگوهای ترافیک وب سایت خود، تأثیر به روز رسانی ها را ارزیابی کنید.
اگر متوجه تغییرات مهم و پایداری شدید، احتمالاً نتیجه یک یا هر دو بهروزرسانی است.
چگونه بفهمیم تحت تاثیر بهروزرسانی اصلی قرار گرفتهاید؟
گوگل بهروزرسانیهای اصلی را در تمام نتایج جستجو اعمال میکند، و این بهروزرسانیها میتوانند روی کل سایتها تأثیر بگذارند.
جان مولر، مدافع جستجوی گوگل، توضیح میدهد که چگونه بهروزرسانیهای اصلی به جای عناصر خاص، کل سایت را هدف قرار میدهند:
«با بهروزرسانیهای اصلی، ما آنقدر روی مسائل فردی تمرکز نمیکنیم، بلکه بر ارتباط کلی وبسایت تمرکز میکنیم.
و این می تواند شامل مواردی مانند قابلیت استفاده و تبلیغات در یک صفحه باشد، اما اساساً به طور کلی وب سایت است.
با در نظر گرفتن این موضوع، تغییرات در رتبه بندی جستجو در اکثر صفحات وب سایت شما نشان می دهد که به روز رسانی اصلی شما را تحت تاثیر قرار داده است.
چگونه بفهمیم آیا بهروزرسانی بررسی محصول بر شما تأثیر گذاشته است؟
این یکی سادهتر است، زیرا بهروزرسانیهای بررسی محصول فقط برای نتایج جستجو برای بررسی محصول اعمال میشود.
آیا نظرات محصول را منتشر می کنید؟ اگر نه، پس تحت تأثیر بهروزرسانی قرار نگرفتهاید.
اگر بررسی های محصول را منتشر می کنید، به رتبه بندی ها دقت کنید. اگر متوجه تغییراتی شدید که محدود به صفحات بررسی محصول است، احتمالاً به دلیل بهروزرسانی بررسی محصول است.
از طرف دیگر، تغییرات رتبه بندی در کل سایت شما به احتمال زیاد نتیجه به روز رسانی اصلی است.
با بررسی تأثیر این بهروزرسانیها، منتظر مقالات بعدی باشید.
منبع: گوگل
تصویر ویژه: پاول ایگناتوف/شاتراستوک