به‌روزرسانی اسناد Google حاوی اطلاعات پنهان SEO است


Google بی سر و صدا صفحه داده های ساختاری حقوق تخمینی (شغل) خود را با ویرایش های ظریفی به روز کرد که اطلاعات را مرتبط تر و به راحتی قابل درک می کند. تغییرات نشان می دهد که چگونه یک صفحه را می توان از نظر نقاط ضعف تجزیه و تحلیل کرد و متعاقباً بهبود داد.

جابجایی های ظریف کلمات باعث ایجاد تفاوت می شود

هنر نوشتن چیزی است که سئو باید بیش از هر زمان دیگری به آن توجه کند. این حداقل در شش سال گذشته مهم بوده است، اما به نظر من به دلیل دقیق بودن جستارهای زبان طبیعی برای مرورهای هوش مصنوعی و دستیاران هوش مصنوعی، هرگز مهمتر از امروز نبوده است.

سه نکته در مورد محتوا

  1. کلماتی که در یک صفحه استفاده می‌شوند می‌توانند تأثیر ظریفی در نحوه درک یک خواننده و یک ماشین از صفحه داشته باشند.
  2. ارتباط معمولاً به این صورت است که آیا یک صفحه وب با عبارت جستجوی کاربر و هدف کاربر مطابقت دارد یا خیر، که به نظر من روشی قدیمی برای فکر کردن در مورد آن است.
  3. یک پرس و جو فقط یک سوال است و پاسخ هرگز یک صفحه وب نیست. پاسخ به طور کلی قسمتی از یک صفحه وب است.

به‌روزرسانی Google در صفحه وب «داده‌های ساختاری حقوق تخمینی (شغل)» نمایانی از نحوه به‌روزرسانی گوگل یکی از صفحات وب خود را برای دقیق‌تر ارائه می‌دهد.

تنها دو تغییر وجود داشت که آنقدر به ظاهر حداقلی بودند که حتی ارزش ذکر در لاگ تغییرات اسناد خود را نداشتند، آنها فقط آن را به روز کردند و بدون هیچ اطلاعی به صورت زنده منتشر کردند.

اما تغییرات در میزان دقیق بودن صفحه روی موضوع تفاوت ایجاد می کند.

اولین تغییر: تمرکز محتوا

گوگل به “نتایج جستجوی غنی شده” به عنوان تجربیات جستجوی مختلف، مانند تجربه جستجوی دستور غذا، تجربه جستجوی رویداد و تجربه شغلی اشاره می کند.

نسخه اصلی مستندات «داده‌های ساختاری حقوق تخمینی (شغل)» بر صحبت در مورد نتایج جستجوی تجربه شغلی متمرکز بود. نسخه به روز شده به طور کامل تمام ارجاعات به تجربه شغلی را حذف کرد و اکنون با دقت بیشتری بر روی “نتیجه غنی از حقوق تخمینی” متمرکز شده است که دقیق تر از عبارت “تجربه شغلی” دقیق تر است.

این نسخه اصلی است:

«حقوق‌های تخمینی می‌توانند در تجربه شغلی در جستجوی Google و به‌عنوان نتیجه غنی تخمینی حقوق برای یک شغل مشخص ظاهر شوند.»

این نسخه به روز شده است:

«افزودن داده‌های ساخت‌یافته شغلی، محتوای شما را واجد شرایط نشان می‌دهد تا در نتایج دستمزد تخمینی در نتایج جستجوی Google ظاهر شود:»

تغییر دوم: تصویر تازه و ساده شده

تغییر دوم یک تصویر نمونه را تازه می کند.

این تغییر دارای سه ویژگی قابل توجه است:

  1. دقیقاً یک نتیجه جستجو را مدلسازی می کند
  2. مطابق با حذف “تجربه شغلی”
  3. پیام را ساده می کند

تصویر اصلی حاوی یک اسکرین شات از یک لپ تاپ با یک نتیجه جستجو و یک نمای نزدیک از نتیجه جستجو بود. تصویر بیشتر در صفحه محصول به نظر می رسد تا یک صفحه اطلاعاتی. شخصی زمان زیادی را صرف ایجاد یک تصویر جذاب کرده است، اما بسیار پیچیده است و قانون شماره یک محتوا را نادیده می گیرد که همه محتوا باید پیام را به سرعت منتقل کند.

همه محتوا، چه متن و چه تصویر، مانند یک لیوان آب است: بخش مهم آب است، نه لیوان.

اسکرین شات از تصویر جذاب اما کمی کمتر موثر

تصویری که جایگزین آن شده است به معنای واقعی کلمه نمونه ای از نتیجه غنی واقعی است. فانتزی نیست اما لازم نیست که باشد. فقط باید کار برقراری ارتباط را انجام دهد.

اسکرین شات از تصویر موثرتر گوگل

چیز دیگری که این تغییر انجام می دهد این است که عبارت “تجربه شغلی” را حذف می کند و آن را با جمله ای جایگزین می کند که با هدف ظاهری ایجاد این صفحه در مورد داده های ساختاریافته شغل مطابقت دارد.

اینم متن جدید:

«افزودن داده‌های ساخت‌یافته شغلی، محتوای شما را واجد شرایط نشان می‌دهد تا در نتایج دستمزد تخمینی در نتایج جستجوی Google ظاهر شود:»

تغییر سوم: جمله گیج کننده را جایگزین کنید

تغییر سوم جمله ای را اصلاح کرد که از نظر گرامری نادرست و گیج کننده بود.

نسخه اصلی:

“شما باید ویژگی های مورد نیاز را برای محتوای خود در نظر بگیرید تا برای نمایش تجربه کاری در گوگل و نتایج غنی واجد شرایط باشد.”

Google خطای دستور زبان را تصحیح کرد، جمله را مختص نتیجه غنی «حقوق تخمینی» کرد، و ارجاع به تجربه شغلی را حذف کرد و آن را قوی‌تر با نتایج غنی از حقوق تخمینی مطابقت داد.

این نسخه به روز شده است:

“شما باید ویژگی های مورد نیاز برای واجد شرایط بودن محتوای خود را برای نمایش در نتیجه تخمینی حقوق و دستمزد اضافه کنید.”

سه مثال برای به روز رسانی صفحات وب

در یک سطح، تغییرات به معنای واقعی کلمه حذف تمرکز روی یک موضوع و تقویت موضوعی کمی متفاوت بود. در سطحی دیگر، این نمونه ای از ارائه تجربه بهتر به کاربران با برقراری ارتباط دقیق تر است. نوشتن برای انسان فقط یک هنر خلاقانه نیست، بلکه یک هنر فنی نیز هست. همه نویسندگان، حتی رمان‌نویسان، می‌دانند که هنر نویسندگی فنی است، زیرا یکی از مهم‌ترین عوامل انتقال ایده‌ها است. مسائل دیگری مانند جامع یا فانتزی بودن به اندازه بخش ارتباطی مهم نیست.

من فکر می‌کنم که بازبینی‌هایی که گوگل انجام داده است با آنچه گوگل می‌گوید تولید محتوا برای انسان‌ها نه موتورهای جستجو به معنای آن است.

اسناد به روز شده را اینجا بخوانید:

داده های ساختاری حقوق تخمینی (شغل).

آن را با نسخه اصلی آرشیو شده مقایسه کنید.

تصویر ویژه توسط Shutterstock/Lets Design Studio



منبع

مطالب مرتبط