به حداکثر رساندن ترافیک پا با استراتژی های محلی PPC بیش از حد هدفمند
من به عنوان کسی که بسیاری از صاحبان مشاغل محلی را می شناسد ، من می دانم که جذب مشتری از طریق درهای خود چقدر مهم است.
در حالی که روشهای سنتی بازاریابی مانند آگهی ها و تبلیغات روزنامه ها هنوز جایگاه خود را دارند ، دوران دیجیتال به لطف تبلیغات PPC ، روش های جدید و باورنکردنی برای دستیابی به مخاطبان محلی و هدایت ترافیک پا را باز کرده است.
سیستم عامل های PPC مانند Google Ads گزینه های هدفگذاری جغرافیایی نسبتاً گرانول را ارائه می دهند و به شما امکان می دهد تبلیغات را فقط به افراد منطقه (های) شما ارائه دهید. با این حال ، PPC محلی مؤثر فراتر از تنظیم شعاع در اطراف محل فروشگاه شما است.
شما می توانید با استفاده از استراتژی ها و ویژگی های پیشرفته ، به طور چشمگیری کمپین های خود را بهبود بخشید تا مشتریان محلی بیشتری را به سمت تجارت خود بیاورید.
با هدف قرار دادن مکان گرانول دریافت کنید
پایه و اساس هر کمپین محلی PPC هدف قرار دادن مکان است. بیشتر بازاریابان اصول اولیه را می شناسند ، مانند هدف قرار دادن کشور ، ایالت ، شهر یا کد پستی. اما آیا می دانستید که می توانید حتی بیشتر از آن گرانول تر شوید؟
با تبلیغات Google ، می توانید محلات خاص ، دانشگاه ها ، فرودگاه ها و موارد دیگر را هدف قرار دهید (یا حذف کنید).
برای فروشگاه های خرده فروشی و رستوران ها ، مناطق خرید محبوب یا مناطق سرگرمی را در نزدیکی خود هدف قرار دهید.
مارک های B2B می توانند روی مناطق تجاری یا حتی ساختمانهای اداری خاص (در صورت اندازه به اندازه کافی) تمرکز کنند. نکته اصلی این است که در نظر بگیرید که مشتریان ایده آل شما وقت خود را می گذرانند و هدف خود را بر این اساس متناسب می کنند.
حتی می توانید تنظیمات مختلف پیشنهاد را برای مکان های مختلف تنظیم کنید.
به عنوان مثال ، اگر پیشنهاد پایه شما 1.00 دلار است و شما تنظیم پیشنهادات 20 ٪ برای یک محله با عملکرد بالا را تعیین کرده اید ، Google پیشنهاد پایه شما را با 1.2 (تعدیل پیشنهاد 20 ٪) ضرب می کند ، و به شما امکان می دهد تا برای کلیک تا 1.20 دلار پیشنهاد دهید از آن منطقه
این به Google می گوید شما مایل به پرداخت بیشتر برای کلیک از مکانهایی هستید که به طور مداوم نتایج بهتری را هدایت می کنند.
از طرف دیگر ، می توانید از تنظیمات پیشنهادی منفی برای مقیاس عقب در مناطق با عملکرد پایین استفاده کنید.
تبلیغات جستجوی بیش از حد با برنامه های افزودنی مکان
پسوندهای موقعیت مکانی Google Ads اجازه می دهد تا آدرس و حتی دستورالعمل های شما در کنار تبلیغات جستجوی شما ظاهر شود.
هنگامی که کاربر به جستجوی یک پرس و جو محلی مربوطه می پردازد ، مانند [plumber near me]، آگهی شما می تواند آدرس ، ساعت ، شماره تلفن و رتبه ستاره شما را نشان دهد.
جستجوگران می توانند برای دریافت راهنمایی در Google Maps ، بر روی تبلیغات شما کلیک کنند و به طرز چشمگیری شانس آنها را به صورت حضوری افزایش می دهند.
برای کار با برنامه های افزودنی مکان ، باید حساب Google Ads خود را با لیست پروفایل Google Business خود متصل کنید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات GBP شما کامل و به روز است.
اضافه کردن عکس ها می تواند لیست شما را حتی بیشتر جلوه دهد.
تبلیغات خدمات محلی Google: یک تغییر دهنده بازی برای مشاغل خدماتی
تبلیغات خدمات محلی (LSA) برای بیش از 100 مشاغل مبتنی بر خدمات در کشورهای منتخب در سراسر جهان ، از جمله کانادا و کلیه بازارهای ایالات متحده در دسترس است.
LSA اکنون برای موفقیت در بازاریابی محلی بسیار مهم شده است. این تبلیغات در بالای نتایج جستجوی Google ظاهر می شود – موقعیتی که حتی تبلیغات منظم PPC دیگر نمی تواند تضمین کند.
دو نوع تأیید LSA:
1. Google تضمین شده است
- در درجه اول برای خدمات خانگی.
- دارای یک علامت سبز با یک دایره است.
- شامل 2،000 دلار ضمانت های شغلی برای مشتریان است.
- الزامات بالاتر برای بیمه و مجوز.
2. Google نمایش داده شد
- برای خدمات حرفه ای (وکلا ، نمایندگان املاک و مستغلات ، متخصصان پزشکی).
- اعتماد را از طریق تأیید ایجاد می کند.
- بدون ضمانت شغلی.
- برای مشاغل متنوع ، از جمله موسسات حقوقی ، خانه های تشییع جنازه ، مدارس و خدمات دامپزشکی در دسترس است.
هر دو نوع تأیید شامل یک فرایند کامل است که مشاغل باید برای اثبات اعتبار خود و ایجاد یک سرویس قابل اعتماد برای مشتریان انجام دهند.
این کار با بررسی های پس زمینه شروع می شود که به تاریخچه تجارت و صاحبان آن می پردازد. همچنین مشاغل ملزم به داشتن حداقل 250،000 دلار در بیمه مسئولیت عمومی برای حمایت مالی هستند.
تأیید مجوز یکی دیگر از اقدامات مهم دیگر است که تأیید می کند که تجارت با مقررات محلی مطابقت دارد و اعتبار لازم را برای فعالیت در اختیار دارد.
سرانجام ، مشاغل مشمول بررسی های منظم و بررسی های انطباق هستند تا تضمین کنند که آنها به طور مداوم استانداردهای صنعت را رعایت می کنند و با گذشت زمان معتبر هستند.
جایی که LSA ها ظاهر می شوند:
- بالای نتایج جستجو (به طور معمول در دو تا سه بسته ، قابل ارتقا تا هشت ، سپس 20).
- در داخل نقشه های گوگل (برنامه iOS در حال حاضر ، احتمالاً به اندروید گسترش می یابد).
- نتایج جستجوی موبایل.
- در زمان تبدیل اوج.
- در نقشه یاب تجارت محلی.
عوامل کلیدی عملکرد:
- پیشنهادات هوشمند و مدیریت بودجه.
- 3 R: شعاع ، پاسخگویی و بررسی.
- اتخاذ سریع ویژگی های جدید.
- بارگذاری عکس با کیفیت بالا.
- مدیریت مناسب رزرو شغل در سیستم عامل.
آنتونی هیگمن ، کارشناس LSA ، وقتی از وی پرسیده شد که نکته شماره یک وی چیست ، گفت: “اگر در رده LSA واجد شرایط هستید ، حتماً یک پروفایل را تنظیم کرده اید زیرا این امر به یک استراتژی های بازاریابی مستقر در محلی تبدیل می شود.”
ما در مورد جستجوی مستقیم کسب و کار با هم صحبت کردیم و وقتی که هیگمن این را گفت ، جالب دیدم ، “جستجوی مستقیم تجارت (DBS) آگهی جستجوی مارک LSA است. بنابراین ، شما برای یک جستجوی مارک دار ظاهر خواهید شد و آن علامت سبز در کنار تبلیغ شما ظاهر می شود. “
وی در ادامه گفت: “این ویژگی جدید است (بسیاری از آنها هنوز از آن استفاده نمی کنند) ، و این کاملاً در سیاست است که در کمپین جستجوی مارک خود دو برابر شود.
این بدان معنی است که شما می توانید یک DBS با علامت سبز در بالای تبلیغ جستجوی پرداخت شده معمولی خود داشته باشید. نکته جالب این است که Google با درخواست مشتری برای فشار دادن 1 بر روی تلفن خود ، هدایت مستقیم کسب و کار را تعیین می کند.
اگر آنها قبل از قطع تماس ، یکی را فشار ندهند ، می توانید قیمت کامل سرب را به شما پرداخت کند. بنابراین با دقت. “
داده های شخص اول را درج کنید
آیا لیستی از آدرس های قبلی مشتری ، ایمیل یا شماره تلفن دارید؟
با لیست های مطابقت با مشتری ، می توانید این داده های شخص اول را در تبلیغات Google بارگذاری کرده و کمپین های هدفمند را برای افرادی که قبلاً با تجارت شما درگیر بوده اند ، ایجاد کنید.
از آنجا که این افراد با برند شما آشنا هستند ، به احتمال زیاد دوباره از شما بازدید می کنند ، به خصوص با پیشنهاد مناسب.
این امر به ویژه برای مشاغل محلی که تبلیغات فصلی را انجام می دهند یا تلاش می کند تا دوباره مشتریانی را که مدتی بازدید نکرده اند ، دوباره وارد کنند.
فقط حتماً خط مشی های Google را در مورد استفاده از داده های مشتری و حریم خصوصی دنبال کنید.
اندازه گیری تبدیل های آفلاین
بازاریابان مدتهاست که برای اتصال تبلیغات دیجیتال به بازدیدهای فروشگاه های فیزیکی تلاش کرده اند. با این حال ، Google ردیابی تبدیل آفلاین بسیار خوب را ارائه می دهد.
اگر اطلاعات مشتری را در نقطه فروش مانند یک ایمیل یا شماره کارت وفاداری جمع می کنید ، می توانید آن داده ها را به تبلیغات Google وارد کنید.
Google سپس آن را با کاربرانی که یکی از تبلیغات جستجوی شما را دیدند یا کلیک کردند ، متقاطع می کند. این به شما امکان می دهد مواردی مانند خریدهای فروشگاهی یا رزرو قرار ملاقات را به کلمات کلیدی PPC و تبلیغات که آنها را منتقل می کند ، ردیابی کنید.
برای خرده فروشان بزرگتر ، Google همچنین تبدیل های بازدید از فروشگاه را ارائه می دهد ، که از داده های تاریخچه مکان ناشناس استفاده می کند تا تخمین می زند که چه تعداد از کاربران پس از درگیری با یک آگهی ، از مکان شما بازدید کرده اند.
اگرچه ممکن است کامل نباشد ، این معیارها بینش ارزشمندی در مورد چگونگی ترجمه تلاش های محلی PPC شما به نتایج دنیای واقعی ارائه می دهند.
همه اینها را گرد هم می آوریم
رانندگی ترافیک پا با تبلیغات پرداخت شده نیاز به یک رویکرد چند وجهی دارد.
شما می توانید با ترکیب هدف قرار دادن موقعیت مکانی دقیق ، بهینه سازی پروفایل Google Business ، تبلیغات خدمات محلی ، داده های شخص اول و ردیابی تبدیل آفلاین ، یک حضور جستجوی محلی ایجاد کنید که از طریق درب بیشتر مشتری می شود.
مهم است که به یاد داشته باشید که بر اساس آنچه کار می کند ، به طور مداوم آزمایش ، اندازه گیری و بهینه سازی کنید.
مانند هر ابتکار عمل ، کمپین های محلی با تعهد به بهبود تکراری موفق می شوند.
حتی کوچکترین مشاغل محلی می توانند با مقداری گریس زرنگ و آرنج به سوپراستارهای جستجوی محلی تبدیل شوند.
منابع بیشتر:
تصویر برجسته: Spoialabrothers/Shutterstock