تسلط بر مرورهای AI برای مشاهده بیشتر جستجو
چشم انداز جستجو با ظهور ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی مانند ChatGPT Search، Perplexity و Microsoft Copilot دستخوش یک انقلاب بزرگ شده است و نحوه تعامل کاربران با نتایج جستجو را تغییر می دهد. با 90 درصد سهم بازار، اطمینان از اینکه وب سایت شما در گوگل قابل مشاهده است همچنان یک چالش است.
زمانی که Botify و DemandSphere به تجزیه و تحلیل دقیق 120000 جستجوی گوگل می پردازند، بر اساس درخواست تماشا کنید. بینش حیاتی در بررسی اجمالی هوش مصنوعی گوگل، و نحوه استفاده موثر از آنها
Yیاد خواهید گرفت:
– مرورهای هوش مصنوعی چگونه راهاندازی میشوند و چه نوع پرسشها و محتوایی را در اولویت قرار میدهند.
– چه مقدار فضای SERP را سفارش می دهند و چگونه برای آنها بهینه سازی شود
– نکات قابل اجرا در مورد افزایش دید بدون بازنگری استراتژی شما.
در زمانی که نتایج ارگانیک بیش از همیشه رقابتی هستند، ما بحث کردیم که چرا اصول سئو (مانند اطمینان از خزیدن صفحات درآمدزا و تولید محتوای با کیفیت بالا) برای ادعای املاک و مستغلات ارزشمند SERP ضروری است.
با توجه به ویژگی برجسته AI Overviews، دانستن نحوه بهینه سازی برای این نتایج می تواند یک مزیت متمایز در محیط جستجوی در حال تکامل امروزی ایجاد کند.
این فرصت را از دست ندهید تا استراتژی های خود را دقیق و همسو با آینده جستجو نگه دارید.
اسلایدهای زیر را بررسی کنید یا وبینار کامل را برای همه جزئیات تماشا کنید.
برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!
آینده 360 درجه است: روندها و تاکتیک ها برای بازاریابی جامع در سال 2025
به ما بپیوندید تا قدرت استراتژی بازاریابی 360 درجه و نقش حیاتی محتوای تعاملی در ایجاد تعامل را بررسی کنیم.