داده ها نمایش های اجمالی Google AI را سریعتر از جستجوی ارگانیک نشان می دهد


تحقیقات جدید در مورد نمای کلی هوش مصنوعی و نتایج جستجوی ارگانیک ، دیدگاه جدیدی در مورد چگونگی تحول AIO ارائه می دهد و نشان می دهد که چگونه می توان آن را برای اهداف سئو در نظر گرفت.

از جمله یافته ها:

  • تحقیقات آنها نشان داد که AIO که آنها ردیابی می کنند نوسانات بیشتری نسبت به نتایج جستجوی ارگانیک نشان می دهند ، که آنها با سرعت بیشتری تغییر می کنند.
  • نوسانات AIO با نوسانات جستجوی ارگانیک ارتباط ندارد
  • آنها نتیجه می گیرند که AIO در حال جایگزینی قطعه های برجسته یا “افزایش نتایج جستجوی” است.
  • همچنین نتیجه گیری شد که به منظور سئو ، AIO باید چیزی جدا از جستجوی ارگانیک در نظر گرفته شود.
  • متن تولیدی برای هر پرس و جو مورد نظر تغییر یافت.

این آخرین یافته واقعاً جالب بود و در اینجا همان چیزی است که آنها در مورد آن گفتند:

“تا آنجا که می توانم بگویم ، متن تولیدی برای هر پرس و جو تغییر یافته است. با این حال ، اندازه گیری ما به دنبال تغییرات معنی داری در متن تولیدی بود که ممکن است نشان دهد که گوگل قصد پرس و جو اصلی را کمی برای بازگشت صفحات رتبه بندی مختلف تولیدی تغییر داده است. “

یک بینش جالب دیگر ، احتیاط در مورد نوسانات جستجو این بود که نباید به عنوان نشانه ای از بروزرسانی گوگل در نظر گرفته شود زیرا می تواند تأثیر وقایع فعلی به طور موقت تغییر معنی یک پرس و جو جستجو را تغییر دهد ، که مربوط به الگوریتم طراوت گوگل است. من نمی دانم مردم ادویه ها چه کسانی هستند اما از آنها متنفر هستند ، این یک امر معقول در جستجوی نوسانات جستجو است.

شما می توانید گزارش تحقیق AIO را در اینجا بخوانید ، بسیار طولانی است ، بنابراین حداقل 20 دقیقه برای خواندن آن کنار بگذارید:

استقلال AIO از SERP های ارگانیک

این تحقیقات که توسط Artitas منتشر شده است ، من را در مورد AIO ، به ویژه بخشی در مورد استقلال AIO از نتایج جستجو ، به من فکر کرد.

افکار من در مورد این یافته این است که ممکن است دو دلیل وجود داشته باشد که SERP های AIO و ارگانیک تا حدودی جدا شده اند:

  1. AIO برای خلاصه پاسخ به نمایش داده شدگان پیچیده با داده های چندین وب سایت تنظیم شده است ، و آنها را از منابع متفاوت برای ایجاد یک پاسخ دقیق با فرم طولانی به هم می ریزد.
  2. نتایج جستجوی ارگانیک پاسخ هایی را ارائه می دهد که از نظر موضعی مرتبط هستند اما دقیق نیستند ، نه به همان روشی که AIO دقیق است.

اینها تفاوتهای مهمی هستند. آنها توضیح می دهند که چرا نتایج جستجوی ارگانیک و AIO به طور مستقل تغییر می کنند. آنها در مسیرهای موازی مستقل قرار دارند.

این بینش ها برای درک چگونگی قرار گرفتن AIO در بازاریابی کلی و استراتژی های سئو مفید است. سر خود را به این بینش بپیچید که جستجوی ارگانیک و ارگانیک کارهای مختلف و مکمل انجام می دهد و AIO به نظر می رسد کمتر ترسناک و تمرکز روی آن آسان تر می شود.

پرس و جو پیچیده کاری است که AIO می تواند بهتر از نتایج جستجوی ارگانیک معمولی انجام دهد. نمونه ای از یک سؤال پیچیده این است که پرسیدن “چگونه” یک مفهوم کلی مانند مد مردان تحت تأثیر یک عامل نامربوط مانند لباس نظامی است. جستجوی ارگانیک کوتاه است زیرا الگوریتم رتبه بندی ارگانیک Google به طور کلی یک پاسخ موضعی مرتبط را مشخص می کند و این نوع سؤال پاسخ دقیقی را می طلبد که ممکن است لزوماً در یک وب سایت واحد وجود نداشته باشد.

پرس و جو پیچیده چیست؟

اگر نمایش داده های پیچیده باعث نمای کلی AI شود ، خط کجاست؟ گفتن سخت است زیرا خط در حال حرکت است. AIO Google به طور مداوم در حال تغییر است. یک پاسخ کوتاه TL/DR می تواند به طور حتم این باشد که اضافه کردن یک کلمه مانند آنچه یا چگونه می تواند یک پرس و جو را ایجاد کند ، AIO را ایجاد می کند.

نمونه ای از یک پرس و جو پیچیده

این پرس و جو است:

“چگونه مد مردان تحت تأثیر سبک نظامی است؟”

در اینجا پاسخ AIO است که خلاصه ای است که بر اساس اطلاعاتی که از چندین وب سایت ترکیب شده است:

وی گفت: “مد مردان از طریق اتخاذ عناصر طراحی عملی و کاربردی مانند خطوط تیز ، شبح های ساختاری ، لباس های خاص مانند کتهای سنگر ، کت های بمب افکن ، شلوار باری و الگوهای استتار ، که منشأ لباس های نظامی و بعداً در لباس های غیرنظامی گنجانیده شده است ، به طور قابل توجهی تحت تأثیر سبک نظامی است. این روند تا حد زیادی به بازگشت جانبازان با لباس نظامی خود در زندگی غیرنظامی پس از جنگ ، و به فرهنگ لباس گاه به گاه تر نسبت داده می شود. “

در اینجا وب سایت ها و مباحث کاملاً متفاوتی وجود دارد که AIO این پاسخ را از آن کشیده است:

تصویر استنادهای AIO

نتایج جستجوی ارگانیک حاوی نتایج جستجو است که مربوط به موضوع است (از نظر موضعی مرتبط) ، اما لزوماً به این سوال پاسخ نمی دهند.

همچنین ببینید: نمای کلی هوش مصنوعی تغییرات گسترده در نتایج جستجو را نشان می دهد

مثال به دست آوردن اطلاعات

یکی از ویژگی های جالب بررسی های AI از طریق ویژگی ای که در یک ثبت اختراع Google در مورد افزایش اطلاعات توضیح داده شده است ، ارائه می شود. حق ثبت اختراع به صراحت در زمینه دستیاران هوش مصنوعی و جستجوی هوش مصنوعی است. این در مورد پیش بینی نیاز به اطلاعات بیشتر فراتر از پاسخ به یک سوال است. بنابراین در مثال “چگونه مد مردان تحت تأثیر سبک نظامی است” یک ویژگی برای نشان دادن اطلاعات بیشتر وجود دارد.

تصویر نشان دهنده ویژگی افزایش اطلاعات

در اطلاعات بخش شامل مباحث پیگیری در مورد:

  • خطوط تمیز و تناسب ساختاری
  • طراحی کاربردی
  • نمونه های نمادین از لباس های نظامی
  • الگوهای استتار
  • تأثیر پس از جنگ (چگونه جنگ ها پس از بازگشت به خانه بر آنچه مردان تأثیر می گذارد تأثیر گذاشت)

چگونه برای AIO سئو کنیم؟

من فکر می کنم تلاش برای کسب رتبه برای کسب اطلاعات تا حدودی بی معنی است زیرا یک کلمه کلیدی اصلی چیست و سوال پیگیری چیست؟ آنها قصد دارند به جلو و عقب برگردند. مانند ، ممکن است کسی در مورد تأثیر الگوهای استتار از گوگل پرس و جو کند و یکی از سؤالات پیگیری اطلاعاتی ممکن است در مورد تأثیر لباس های نظامی بر استتار باشد.

راه بهتر برای فکر کردن در مورد AIO ، که توسط مطالعه Artitatas پیشنهاد شده است ، این است که فقط در مورد AIO به عنوان یک ویژگی جستجو فکر کنید (این همان چیزی است که آنها به معنای واقعی کلمه هستند) و به همین ترتیب به همان روشی که برای قطعه های برجسته بهینه شده است ، بهینه سازی می شود ، که به طور خلاصه ایجاد محتوایی است که مختصر و دقیق است.

همچنین تماشا کنید:

تصویر برجسته توسط Shutterstock/Sozina Kseniia



منبع

مطالب مرتبط