دستورالعمل های به روز شده Raters Google محتوای EEAT جعلی را هدف قرار می دهد
به روزرسانی عمده دستورالعمل های RATERS با کیفیت جستجوی Google (QRG) در اشکال مختلفی از فریب که گوگل می خواهد رأی دهندگان با کیفیت خود را شناسایی کنند ، روشن و گسترش می یابد. این تغییر روند پالایش دستورالعمل ها را ادامه می دهد تا رأی دهندگان با کیفیت در کشف اشکال فزاینده ای از موضوعات با کیفیت بهتر شوند.
TL/DR
اصالت باید اصل اصلی هر استراتژی سئو و محتوا باشد.
دستورالعمل های کیفیت بخش 4.5.3
بخش 4.5.3 اساساً بازنویسی شده است تا واضح تر و آسان تر درک شود ، اما از همه مهمتر برای پوشش دادن انواع بیشتر فریب گسترش یافته است. می توان حدس زد که رأی دهندگان با کیفیت از انواع خاصی از فریب وب سایت غافل نمی شوند و این تغییرات به آن کاستی می پردازند. این همچنین می تواند نشان دهد که الگوریتم های Google ممکن است در آینده نزدیک در کشف انواع فریبنده توصیف شود.
تغییر در عنوان بخش 4.5.3 نشان دهنده دامنه تغییرات است ، با جزئیات بیشتر در مورد نسخه اصلی.
عنوان بخش از این تغییر کرد:
4.5.3 هدف صفحه فریبنده و طراحی MC فریبنده
به این:
“4.5.3 هدف صفحه فریبنده ، اطلاعات فریبنده در مورد وب سایت ، طراحی فریبنده”
کل بخش برای وضوح بیشتر بازنویسی و سازماندهی مجدد شد. این لزوماً یک سیاست جدید نیست بلکه یک نسخه دقیق تر و ظریف تر از آن است ، با چند قسمت کاملاً جدید.
هدف فریبنده
در زیر یک پاراگراف جدید در مورد هدف فریبنده آورده شده است:
“هدف فریبنده:
● یک صفحه وب با اطلاعات عمدی نادرست برای ترویج محصولات به منظور کسب درآمد از کلیک بر روی پیوندهای درآمدزایی. مثالها شامل یک صفحه توصیه محصول در یک وب سایت است که به طور دروغین یک وبلاگ مشهور را جعل می کند ، یا یک توصیه محصول بر اساس ادعای دروغین از آزمایش شخصی و مستقل در صورت انجام چنین آزمایشی انجام نمی شود. “
Google به احتمال زیاد دارای سیگنال ها و فرآیندهای الگوریتمی برای تشخیص و حذف سایت ها با این نوع محتوای فریبنده است. در حالی که انتظار نمی رود که کمی جعلی برای کاهش ناگهانی رتبه ها کافی باشد ، چرا این فرصت را می گیرید؟ این همیشه امن ترین رویکرد برای تمرکز بر اصالت است.
برای روشن شدن ، تمرکز این بخش فقط مربوط به قرار دادن اطلاعات جعلی در یک وب سایت نیست بلکه مربوط به هدف فریبنده است. برعکس یک هدف فریبنده ، هدفی است که ریشه در اصالت دارد ، با قصد معتبر.
محتوای Eeat فریبنده
اکنون یک بخش کاملاً جدید وجود دارد که در مورد محتوای EEAT (تخصص ، تجربه ، تطبیق و اعتماد به نفس) در یک وب سایت است. بسیاری از SEO در مورد اضافه کردن EEAT به صفحات وب خود صحبت می کنند ، اما واقعیت این است که EEAT چیزی نیست که شخص به یک وب سایت اضافه کند. Eeat کیفیتی از وب سایت است که ذاتی در تجربه کلی تحقیق در مورد یک سایت ، یادگیری در مورد یک سایت و در روند مصرف محتوا است که می تواند منجر به سیگنالهایی شود که بازدید کنندگان سایت ممکن است در مورد یک وب سایت ایجاد کنند.
در اینجا راهنمایی در مورد محتوای Eeat جعلی آورده شده است:
“● یک صفحه وب یا وب سایت با اطلاعات تجاری فریبنده. به عنوان مثال ، یک وب سایت ممکن است ادعا کند که یک فروشگاه” آجر و ملات “فیزیکی دارد اما در واقع فقط به صورت آنلاین وجود دارد. در حالی که هیچ مشکلی در تجارت آنلاین وجود ندارد ، ادعا می کند که یک” آجر و ملات “فیزیکی (به عنوان مثال عکس جعلی ، آدرس فیزیکی جعلی) فریبنده است.
● یک صفحه وب یا وب سایت با پروفایل “جعلی” یا پروفایل سازنده محتوا. به عنوان مثال ، هوش مصنوعی محتوا را با پروفایل های “نویسنده” ساخته شده (تصاویر تولید شده AI یا توضیحات خالق فریبنده) تولید می کند تا به نظر برسد که محتوا توسط افراد نوشته شده است.
information اطلاعات نادرست و فریبنده در مورد تخصص خالق. به عنوان مثال ، یک نویسنده یا مشخصات خالق به طور نادرست ادعا می کند که دارای اعتبار یا تخصص (به عنوان مثال سازنده محتوا است که به طور دروغ به عنوان یک متخصص پزشکی ادعا می کند) تا محتوا از آن قابل اعتماد تر باشد. “
محتوای فریبنده ، دکمه ها و پیوندها
دستورالعمل های جدید RATERS همچنین پس از سایت هایی که از شیوه های فریبنده استفاده می کنند ، برای کاربران برای انجام اقدامات مورد نظر خود استفاده می کند. این یک سطح فریبنده شدید است که نباید نگران هر سایت عادی باشد.
موارد زیر اضافی در بخش مربوط به طراحی فریبنده است:
“● صفحات با دکمه ها یا پیوندهای فریبنده طراحی شده. به عنوان مثال ، دکمه ها یا پیوندها در پاپ آپ ها ، بینابینی ها یا در صفحه به گونه ای طراحی شده اند که به نظر می رسند که یک کار را انجام می دهند (مانند بستن پاپ آپ) اما در واقع نتیجه متفاوتی دارند که بیشتر افراد انتظار ندارند ، به عنوان مثال یک برنامه را بارگیری کنید.
● صفحات با عنوان گمراه کننده یا عنوانی که هیچ ارتباطی با محتوای موجود در صفحه ندارد. افرادی که به صفحه می آیند و انتظار محتوای مربوط به عنوان را دارند ، احساس فریب یا فریب می دهند. “
پیشخدمت
سه مورد مهم از بروزرسانی ها به بخش 4.5.3 از دستورالعمل های Raters کیفیت جستجوی Google وجود دارد:
1. تعریف گسترده ای از هدف فریبنده
- بخش 4.5.3 اکنون به صراحت شامل نمونه های جدیدی از قصد صفحه فریبنده ، مانند تأیید جعلی یا آزمایش محصول جعلی است.
- این تجدید نظر تأکید می کند که هدف فریبنده فراتر از اطلاعات نادرست است – این شامل انگیزه های گمراه کننده در پشت محتوا است.
2. روی محتوای Eeat فریبنده تمرکز کنید
- یک بخش جدید به بازنمایی های فریبنده EEAT می پردازد ، از جمله:
- جزئیات کسب و کار جعلی (به عنوان مثال وانمود به داشتن یک فروشگاه فیزیکی).
- پروفایل های نویسنده ساخته شده یا شخصیت های تولید شده AI.
- ادعاهای دروغین از تخصص خالق ، مانند اعتبارنامه های حرفه ای ناشناخته.
3. طراحی فریبنده و شیوه های UI
دستورالعمل های RATERS توجه را به عناصر رابط دستکاری ، مانند:
- دکمه هایی که وانمود می کنند که پنجره ها را می بندند اما به جای آن بارگیری را تحریک می کنند.
- عناوین صفحه گمراه کننده که با محتوا مطابقت ندارند.
به روزرسانی ژانویه 2025 Google در دستورالعمل های RATERS با کیفیت جستجو ، به طور قابل توجهی چگونگی شناسایی رأی دهندگان باید محتوای وب فریبنده را گسترش دهد. به روزرسانی شیوه های فریبنده مربوط به هدف صفحه ، محتوای کاذب EEAT (تخصص ، تجربه ، تطبیق ، اعتماد به نفس) و عناصر طراحی گمراه کننده را روشن می کند. هدف از بروزرسانی کمک به رأی دهندگان برای تشخیص بهتر دستکاری است که می تواند کاربران را گمراه کند یا رتبه بندی را باد کند و می تواند انواع کیفیت پایین را که Google روی آن تمرکز می کند نشان دهد.
تصویر برجسته توسط Shutterstock/Artfamily