دوره آموزش تخصصی سئو محتوا علی پوربافرانی آکادمی منظم | xeroseo
این ها بعضی از مواردی است که بهینه سازی محتوا ( سئو محتوا ) در آن در نظر گرفته می شود موارد دیگر شامل دایرکتوری ها، فهرست واژه و ترکیب ها، اسلاید شو و غیره می باشد. البته در این مقاله، در خصوص استراتژی بهینه سازی محتوا، خیلی صحبت نمی شود و فقط تعریف کلی آن بیان می شود. بیشتر هدف ما، آشنایی شما با این اصطلاح و چگونگی افزایش و بهبود آن می باشد. به جرئت میتونم بگم تو هرکدوم از این قسمتها که مسلط نباشی روی خروجی کارت و در نتیجه دیده شدن محتوات تاثیر داره. با سلام، ممنون از نظرتون، بله استفاده زیاد از کلمه کلیدی به اصطلاح keyword stuffing گفته می شود که توسط الگوریتم پاندا شناسایی و باعث جریمه شدن سایت شما می شود.
افزایش اعتبار
مجله خبری زیرو سئوی شما باید ساختار درستی داشته باشد تا کاربر خیلی راحت متن را بخواند و به سوالاتش جواب داده شود. برای چیدن ساختار درست، عنوان اصلی محتوا را با تیتر یک (تگ H1)، تیترهای اصلی را با تگ H2 و زیر شاخههای آنها را با H3، H4 و… قبل از آنکه دست به قلم شوید، باید درباره کلمات کلیدی محتوای خود تحقیق کنید. شاید از خودتان بپرشید چرا باید اینکار را بکنم؟ درباره موضوع انتخابی مینویسم تا اگر کسی آن را سرچ کرد به محتوای من برسد. در این مقاله اول کمی با مفهوم محتوای سئو شده آشنا میشویم، سپس سراغ تکنیکهای سئو محتوا میرویم. بیشتر این تکنیکها را در مقاله سئوی داخلی یاد گرفتیم، ولی اینجا آنهایی که مشخصا مربوط به محتواست را آوردیم تا در هنگام نوشتن، یک چگ لیست کامل دم دستتان باشد.
سئو محتوا چیست؟
در صورتی که تمایل ندارید از ویدیوها استفاده نمایید، در ادامه صفحه، متن آموزش را مطالعه نمایید. در اینجا قصد داریم همین استراتژی را در تولید محتوای سئو شده استفاده کنیم. اما در همین مقاله ما روی لانگ تیل “آموزش سئو محتوا” در کنار عبارت “سئو محتوا” کار میکنیم. اگر دوست دارید یک راست در مورد 11 مرحله تولید محتوای سئو شده مطالعه کنید، اینجا کلیک کنید.
- محتوای کاربرپسند که حاوی تصاویر جذاب است، مخاطب را مدت زمان بیشتری در سایت نگه میدارد.
- شما باید علاوه بر تولید محتوای مناسب برای سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو، ارزشی فراتر را به مشتریان خود ارائه دهید و کاری کنید که آنها دوباره به سایتتان بازگردند.
- حداقل 10 صفحه برتر را تجزیه و تحلیل کنید تا هدف و طول تقریبی صفحه را درک کنید تا نشانی از اینکه محتوای شما چقدر باید داشته باشد.
- البته اگر موضوعی طولانی شود و بین دو سر تیتر 400 کلمه شود نیز از نظر سئو مشکلی ندارد.
و صفحاتی که با کلمات کلیدی long tail بهینه شده اند در پایین هرم قرار می گیرند. این صفحات باید به صفحات بالاتر در هرم لینک داشته باشند. برای مثال ما می توانستیم یک سری نکات را برای در تولید محتوا بیاوریم اما می دانیم که یک مقاله جامع بهتر از یک مقاله کوتاه در گوگل رتبه می گیرد. اما در این مطلب یک سری تکنیک فوق العاده که در تحقیق کلمه کلیدی به شما کمک می کند را آورده ایم. الگوریتمهای گوگل برای تیترهای داخلی محتوا، ارزش بیشتری نسبت به سایر قسمت های محتوا قائل هستند.
بخش 6: تعداد کلمات محتوا
بنابراین، پیاده سازی یک استراتژی مناسب در لینکهای داخلی دارای اهمیت است. از نظر موتورهای جستجو، مانند گوگل، هر صفحه که لینک بیشتری دریافت میکند، از اهمیت بالاتری نسبت به سایر صفحات برخوردار است. ساختارسازی لینک داخلی به کاربران نیز کمک خواهد کرد تا بهآسانی بتوانند محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند.