دو کارشناس جستجو درباره وبلاگ نویسی درباره سئو بحث می کنند [Podcast]


گفتگوی صریح در مورد آخرین روندها، اخبار صنعت و موارد دیگر

وقتی دو متخصص جستجوی طولانی مدت و غول های خبری سئو گرد هم می آیند، اتفاقات واقعا جالبی می افتد.

از آخرین روندها و استراتژی ها گرفته تا اخبار صنعت و بهترین شیوه ها، این دو چیزهای زیادی دیده اند. و امروز در این باره به گفتگو نشستند.

بری شوارتز، مدیرعامل Rusty Brick و بنیانگذار میزگرد موتورهای جستجو، در نمایشگاه SEJ به من پیوست تا درباره سئو، تجارت، چشم انداز جستجو و حتی محصولات مو بحث کند. افسانه ای بود!

این روزها بیشتر مردم دنیا می خواهند یک کوتاه پنج ثانیه ای TikTok یا YouTube ببینند و حوصله ادامه دادن و خواندن چیزی را ندارند. من فکر می‌کنم این ممکن است نه تنها تبلیغ‌کنندگان، سئوکاران و بازاریابان، بلکه مدل‌های درآمدی از تبلیغات جستجوی گوگل و مایکروسافت را بترساند و ببینیم چگونه می‌توانند مردم را وادار به کلیک روی آن چیزها کنند. این باید جالب باشد. –بری شوارتز، 17:19

من معمولا خیلی ثابت هستم. من از آن دسته افرادی هستم که کاری را انجام می دهم و هرگز از انجام آن برای بهتر یا بدتر شدن آن دست نمی کشم. و این همان چیزی است که من دوست دارم باشم. روال خوبی داشته باشید که در آن کارهای خاصی را با ترتیب خاصی انجام می دهم. و من مشتاق ردیابی آنچه در حال تغییر است هستم، بنابراین اگر اجازه دهید همه چیز بیش از 24 ساعت پیش برود، بدتر می‌شود، انباشته می‌شود و شما عقب می‌مانید. بنابراین من دوست دارم در بالای آن بمانم، و صادقانه بگویم، کمک به جامعه در راه کوچکم باعث می شود همه چیز ارزشش را داشته باشد. -بری شوارتز، 5:22

سعی می‌کنم مواردی را که در دسترس عموم است پوشش دهم که هر کس دیگری بدون رمز عبور می‌تواند به آنها دسترسی داشته باشد. بنابراین این قانون من است، باید به صورت عمومی در دسترس باشد، و توییتر مکانی عالی است که در آن بیشتر موارد به صورت عمومی شناخته می شوند، مگر اینکه نمایه های آنها محدود باشد. -بری شوارتز، 9:53

[00:00] – درباره بری
[04:46] – چه چیزی بری را در 20 سال گذشته ادامه داده است؟
[09:28] – انجمن های سئو که مردم باید امروز در آن شرکت کنند.
[17:46] – اکنون با وجود هوش مصنوعی در اینجا، شاخص های کلیدی عملکرد چه چیزی باید پشت سئو قرار بگیرند؟
[19:13] – آیا اکنون یک موتور جستجوی جدید در گوگل پدیدار خواهد شد؟
[25:22] – بزرگترین پشیمانی در وبلاگ نویسی
[28:54] – موضوعی که بری آرزو داشت می توانست پوشش دهد.
[32:46] – اعلامیه باری در مقابل گوگل برای حذف لینک های حمایت شده.
[38:15] – آیا داشتن دکمه اشتراک گذاری گوگل پلاس در وبلاگ شما یک عامل رتبه بندی است؟
[40:45] – داشتن اطلاعات حیاتی اصلی وب سایت سریع چقدر مهم است؟
[51:15] – چگونه اقتدار و رتبه بالاتر را تقویت کنیم.
[59:42] – استفاده از میزگرد از منظر مذهبی چقدر رضایت بخش بوده است؟

منابع ذکر شده:
میزگرد موتورهای جستجو: https://www.seroundtable.com/
آجر زنگ زده: https://www.rustybrick.com/

در ChatGPT، زمانی را در دنیای جستجو به یاد نمی‌آورم که در آن یا زمان اخیر، شاید 12 یا 13 سال گذشته، همه چیز بسیار هیجان‌انگیز باشد. -لورن بیکر، 12:04

من فکر می کنم، با دیدن اینکه چگونه گوگل نسخه خود را راه اندازی می کند. فکر می کنم خیلی ها را شگفت زده خواهد کرد. من فکر می کنم مردم به همان اندازه شگفت زده خواهند شد. جالب خواهد بود که ببینیم بینگ چگونه سازگار می شود. تماشای اینکه چگونه همه چیز را به صورت روزانه تغییر می‌دهند، لذت بخش است. این یک زمان فوق العاده هیجان انگیز برای حضور است. –بری شوارتز، 13:49

اگر قرار بود اپل یک هوش مصنوعی سیری راه‌اندازی کند، این می‌تواند یک تغییر بزرگ بازی باشد، و این تنها چالشی است که من با مایکروسافت می‌بینم. آنها آن را با Teams در سمت B2B دارند، و شاید این جایی است که می خواهند آن را حفظ کنند. آنها آن را روی دسکتاپ دارند اما در جیب مردم و جایی که مردم هستند ندارند. بنابراین شاید این یک بازی B2C در مقابل B2B باشد. -لورن بیکر، 23:40

برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مشترک شوید: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal

ارتباط با بری شوارتز:

بری شوارتز چیزی کمتر از یک نیروگاه بازاریابی جستجوگر نیست، و از طریق وبلاگ محبوب خود میزگرد موتور جستجو، بینش ها و تحلیل های ارزشمندی را در مورد موضوعات موتور جستجوی پیشرفته ارائه می دهد.

بری همچنین صاحب RustyBrick، یک شرکت طراحی و توسعه وب نیویورک است که متخصص در فناوری آنلاین سفارشی است.

افراد در سراسر جهان به او به عنوان یک منبع معتبر در SEM با تجربه گسترده در توسعه کسب و کار و مهندسی نرم افزار وب سفارشی اعتماد دارند – شما آن را نام ببرید!

با بری در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/rustybrick/
او را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/rustybrick

با لورن بیکر، بنیانگذار مجله موتور جستجو ارتباط برقرار کنید:

او را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/lorenbaker
با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker





منبع

مطالب مرتبط