روز جهانی بازاریابی 2023: کنفرانس 24 ساعته سمروش


این پست توسط سمروش حمایت شده است. نظرات بیان شده در این مقاله مربوط به خود اسپانسر است.

تصور کنید 24 ساعت نکات بازاریابی را از کارشناسان برندهای برتر مانند گوگل، آمازون، پینترست و ادوبی دریافت کنید.

اکنون، تصور کنید که آن بینش های ارزشمند را به صورت رایگان دریافت کنید.

با تشکر از Semrush، این ایده لازم نیست فقط در تصور شما وجود داشته باشد زیرا کنفرانس روز جهانی بازاریابی آنها آن را به واقعیت تبدیل کرده است.

اولگا آندرینکو، معاون بازاریابی برند در Semrush می گوید: «روز جهانی بازاریابی رویداد رویایی من است.

من قبلاً کنفرانسی مانند آن را ندیده بودم. بنابراین، من از ما در Semrush می‌خواستم که برنامه‌ای بی‌نظیر، پیچیده و قابل توجه و در عین حال ساده و آسان برای هر کسی بپیوندیم و تماشا کنیم.»

بنابراین دقیقاً روز جهانی بازاریابی (GMD) چیست و هنگام شرکت در آن چه انتظاری می توانید داشته باشید؟

خوب، برای شروع، این یک رویداد بدون وقفه و پخش زنده در سراسر جهان است – و واقعاً در نوع خود بی نظیر است.

GMD شامل 48 جلسه جایی که شما می توانید همه چیز را از چگونه یاد بگیرید ضد رکود کسب و کار شما به چگونه یک جامعه قوی در رسانه های اجتماعی بسازیم.

در روز پنجشنبه، 16 فوریه، این کنفرانس بازاریابی 24 ساعته به صورت زنده از سه استودیو در نیویورک، لندن و دبی پخش می شود.

روز جهانی بازاریابی با بیش از 150 سخنران برجسته از بزرگترین برندهای جهان، مطمئناً دانش ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد تا در استراتژی های خود به کار ببرید. زیرا همانطور که آندرینکو می گوید:

“کسی که نمی خواهد نکات بازاریابی را از او کشف کند گوگل، متا، و TikTok? یا یاد بگیرید چگونه ایکس باکس، ووگ، و نستله محصولات خود را برای مخاطبان خود بازاریابی کنند؟»

علاوه بر این، بازاریابان و صاحبان مشاغل این فرصت را خواهند داشت که مستقیماً از طریق سؤالات بلادرنگ با کارشناسان ارتباط برقرار کنند.

و بهترین بخش از همه؟ GMD کاملا است رایگان برای حضور.

فرصت خود را برای برقراری ارتباط با متخصصان بازاریابی از سراسر جهان از دست ندهید. ثبت نام رایگان در globalmarketingday.com.

چه موضوعاتی در GMD 2023 پوشش داده خواهد شد؟

همیشه فن‌آوری‌ها و استراتژی‌های جدیدی برای یادگیری و بهبود وجود دارد، به خصوص که چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال همچنان در حال تکامل است.

روز جهانی بازاریابی طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد تا بینش های به روز و اطلاعات مرتبط را در اختیار شرکت کنندگان قرار دهد.

آندرینکو می‌گوید: «هدف ما الهام بخشیدن به بازاریابان برای پیاده‌سازی چیزی جدید در رویکردشان یا حتی باز کردن فصل جدیدی در مسیر شغلی‌شان است.

کنفرانس امسال موضوعاتی از قبیل:

  • سئو.
  • محتوا.
  • تبلیغات.
  • کمپین های برند
  • راه حل های هوش مصنوعی
  • توسعه تیم از راه دور
  • آینده کار.

“ما در روز جهانی بازاریابی همه چیز را پوشش می دهیم زیرا می دانیم که همه زمینه های بازاریابی به هم مرتبط هستند و مهم است که در آن به روز بمانیم.”

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوعاتی که در GMD 2023 مورد بحث قرار خواهند گرفت، دستور کار کامل رویداد را مشاهده کنید.

بلندگوهایی که در GMD 2023 معرفی خواهند شد چه کسانی هستند؟

آندرینکو می گوید: «ما سخنرانان و کارشناسان مهمان را از سرتاسر جهان انتخاب کردیم، بنابراین سوابق و تجربیات متنوعی وجود دارد.

و ما ساختار هر جلسه را به گونه‌ای تنظیم کرده‌ایم که هر بازاریاب یا هر کسی که علاقه‌مند به تبلیغ کسب‌وکار خود است، بتواند از این رویداد 24 ساعته با مطالعات موردی بر اساس تجربه‌های دست اول، روندهای به‌روز، و نکات قابل اجرا دور شود. ترفندها.»

هر سخنران در روز جهانی بازاریابی بینش خود را به مدت 15 دقیقه به اشتراک می گذارد، قبل از اینکه دو کارشناس مهمان دیگر برای یک بحث پانل 15 دقیقه ای به آنها بپیوندند.

این پنل متشکل از مهمانانی از پیشینه‌های مختلف، مانند آژانس‌ها یا برندهای دیگر، خواهد بود تا نظرات مختلفی را ارائه کند و به هر موضوع بازاریابی تغییری منحصربه‌فرد بدهد.

خود آندرینکو از استودیو در دبی به صورت زنده پخش می شود تا در مورد مدت زمان لازم برای رتبه بالاتر در گوگل صحبت کند.

او می‌گوید: «من نمی‌توانم منتظر بمانم تا در جلسات دیگر در زمینه برندسازی، رسانه‌های اجتماعی و کمپین‌های خلاق شرکت کنم. “اگر به رویکردهای ضد رکود در بازاریابی دیجیتال و آینده کاری علاقه دارید، ما نیز چیزی برای شما داریم.”

برخی از سخنرانانی که او به خصوص مشتاق است شامل شود:

  • لیندا لی، رئیس بخش مشتری، بازاریابی و تجارت الکترونیک در H&M Americas: لیندا بازاریابی، تجارت الکترونیک و فعالیت‌های رویارویی با مشتری را در سراسر بازارهای ایالات متحده، کانادا و آمریکای لاتین H&M مدیریت می‌کند. او بینش‌هایی را در مورد بازگرداندن مشتریان به فروشگاه‌ها و اینکه چگونه کسب‌وکارها می‌توانند ترافیک پیاده‌روی را افزایش دهند، ارائه خواهد کرد.
  • شانل کالفاس، رئیس بازاریابی برند در نیویورک تایمز: Chanelle یک شیرجه عمیق در داستان سرایی احساسی برای برندها انجام خواهد داد. Chanelle با بیش از 15 سال تجربه در ساخت استراتژی برند جهانی و توسعه خلاقانه برای مارک های نمادین مانند جنگ ستارگان، مارول، و My Little Pony، بازاریابی برند نیویورک تایمز را با “روزنامه نگاری مستقل برای یک زندگی مستقل” اخیراً به اوج رساند. پویش.
  • Tejali Shete، مدیر خلاق/مدیر هنری Amazon Prime Video: تجلی نام خود را با کار در برخی از شبکه‌های آژانس برتر دنیا مطرح کرد، از یک مدیر هنری جوان تا سطح مدیر خلاق ارشد ارتقاء یافت و در این مسیر جوایزی را نیز به دست آورد. در طول همه گیری، او شروع به ارائه تبلیغات و مهارت های خلاقانه خود به صورت رایگان به مشاغل محلی کرد. موفقیت و تقاضای زیاد او باعث شد تا آژانس Roll Dot را تأسیس کند که در کنار شغل تمام وقت خود در آمازون مدیریت می کند. او در مورد ترکیب کار تمام وقت در آمازون با هیاهوی جانبی – آژانس او ​​صحبت خواهد کرد.

برای لیست کامل سخنرانان و خلاصه ای از دستور کار امسال، حتما به وب سایت رویداد روز جهانی بازاریابی سر بزنید.

چه چیزی باعث ایجاد روز جهانی بازاریابی شد؟

Semrush مدت‌هاست که با مشتریانی در بیش از 180 کشور و یک جامعه جهانی قوی از رهبران افکار، یک نیروگاه در فضای بازاریابی دیجیتال بوده است.

اگرچه آنها بیشتر به عنوان یک نام تجاری متمرکز بر SEO شناخته می شوند، محصولات آنها به یک پلت فرم بازاریابی همه کاره تبدیل شده اند که شامل بازاریابی محتوا، تحقیقات رقبا، PPC و بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز می شود.

آندرینکو خاطرنشان می‌کند: «مخاطبان ما همیشه وبینارها را دوست داشته‌اند، بنابراین ویدیو ثابت کرده است که فرمت عالی است.»

از آنجا که میزبان ۷۰۰۰ شرکت کننده برای روز تحول دیجیتال در سال ۲۰۱۸ بود، این برند تصمیم گرفت این ایده را گسترش دهد و یک وبینار ایجاد کند که از همه رویدادهای دیگر در جهان متمایز باشد.

آندرینکو می‌گوید: «24 ساعت بی‌وقفه مانند یک چالش واقعی به نظر می‌رسید. “پس ما دنبالش رفتیم!”

روز جهانی بازاریابی برای توانمندسازی بازاریابان از سراسر جهان برای ارتباط و اشتراک گذاری دانش ایجاد شد.

همچنین برای Semrush مهم بود که این دانش را برای هر کسی در این سیاره، از راحتی خانه خود، و بدون هیچ هزینه ای در دسترس قرار دهد.

به گفته آندرینکو، این همان چیزی است که GMD را واقعاً منحصر به فرد می کند، زیرا ارزش های فراگیری، نوآوری و یادگیری مستمر آنها را منعکس می کند.

Semrush اولین بار این مفهوم بلندپروازانه را در سال 2019 با بیش از 56000 ثبت نام کننده و میانگین بیش از 15000 بیننده زنده در یک زمان به کار برد.

آندرینکو می‌گوید: «ما مردم از سرتاسر جهان را به شیوه‌ای به هم متصل کردیم که قبلاً هرگز انجام نشده بود، قطعاً به روشی که شخصاً امکان‌پذیر نبود».

روز جهانی بازاریابی فرصتی منحصر به فرد برای شماست تا از سایر بازاریابان در سراسر جهان یاد بگیرید، با آنها ارتباط برقرار کنید و از آنها الهام بگیرید.

رایگان ثبت نام کنید و به بینش هایی که برای ارتقای استراتژی بازاریابی خود نیاز دارید مجهز شوید.

تاثیر جامعه روز جهانی بازاریابی

“ما می خواهیم الهام بخش نسل بعدی بازاریابان باشیم! آندرینکو می‌گوید: ما دوست داریم جامعه بازاریابی جهانی را گرد هم بیاوریم و این شامل استقبال از تازه‌کارها نیز می‌شود.

Semrush روز جهانی بازاریابی را به عنوان مکانی مناسب برای بازاریابان و صاحبان مشاغل ایجاد کرد تا از آنچه در صنعت می گذرد مطلع شوند و با همتایان خود بررسی کنند.

آندرینکو می افزاید: «هدف ما این است که همیشه میزبان سخنرانان برتر از بزرگترین برندهای جهان باشیم تا بازاریابان بتوانند همه چیز را در مورد روندها و بینش های بازاریابی به روز بیاموزند. ما از بازاریابان می خواهیم که آنها را در استراتژی های خود برای موفقیت به کار ببرند و در صدر بازی باقی بمانند.

چه به دنبال کشف ایده های جدید، یادگیری تاکتیک های جدید، یا به سادگی مهارت های خود را تقویت کنید، نمی خواهید رویداد امسال را از دست بدهید. اکنون ثبت نام کنید تا به اطلاعات آماری دسترسی پیدا کنید که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت.

ماجراجویی بازاریابی منحصر به فرد خود را شروع کنید!

روز جهانی بازاریابی شانس شما برای پیوستن به یک رویداد آنلاین خاص است.

آندرینکو می‌گوید: «در حالی که کنفرانس‌های آنلاین زیادی در دسترس هستند، من فکر می‌کنم که خواهید دید که کنفرانس ما تجربه‌ای منحصربه‌فرد است. “این یک کار عاشقانه است و ما تمام انرژی خود را صرف تحقق این رویداد کردیم. ما می دانیم که این یک تجربه ارزشمند برای همه خواهد بود.”

Semrush حتی با خدمه استودیو حرفه ای کار می کند تا از مسائل فنی دوری کند و اطمینان حاصل کند که شرکت کنندگان بهترین تجربه را با کیفیت دارند.

و اگر نگران از دست دادن جلسات خارج از منطقه زمانی خود هستید – زیرا واقعاً چه کسی 24 ساعت بدون وقفه در ارتباط است؟ – سمروش شما را پوشش داده است.

آندرینکو اشاره می‌کند: «ما نمی‌خواهیم بازاریابان هیچ دیدگاهی را از دست بدهند، بنابراین همه جلسات را ضبط می‌کنیم». شرکت‌کنندگان ثبت‌نام شده که در زمان پخش زنده به آن ملحق می‌شوند و آن را تماشا می‌کنند، می‌توانند پس از رویداد به ضبط‌های ضبط شده دسترسی داشته باشند.

برای شروع یادگیری و ارتباط با بازاریاب های پیشرو جهان آماده اید؟ از هر کجا که هستید به صورت آنلاین وصل شوید و برای 24 ساعت بینش صنعت پرجمعیت به ما بپیوندید.

روز جهانی بازاریابی 2023 از ساعت 10 صبح به وقت شرقی در 16 فوریه شروع می شود. شما را آنجا می بینیم!





منبع

مطالب مرتبط