سئو محتوا چیست بهینه‌سازی محتوا در 10 قدم ساده نوین | xeroseo

مجله خبری زیرو سئو نیست از هر کلمه‌ای که شاید بی‌اهمیت و بی‌ارزش باشد، لینک داخلی ایجاد کنید. همچنین کلمه‌ای که به عنوان انکر تکست برای لینک دادن استفاده می‌کنید نباید با کلمه کلیدی مقاله اصلی یکسان باشد. استفاده از تصاویر بر جذابیت متن اضافه کرده و کاربر را خسته نمی‌کند. محتوای کاربرپسند که حاوی تصاویر جذاب است، مخاطب را مدت زمان بیشتری در سایت نگه می‌دارد. تگ‌های زیرعنوان در محتوا از تگ H2 تا تگ H6 ادامه دارد که باید آن‌ها را به صورت سلسه مراتبی در محتوای خود بکار ببرید. این تگ‌ها می‌تواند چندین بار و بنابر نیاز محتوا به کار برده شود.

دوره محتوای خلاق

سئو محتوای متنی از موثر­ترین راهکارهای سربلندی در سئو است. آموزش سئو محتوا فقط به کلمات کلیدی محدود نمی شود، بلکه شما باید نهايت تلاشتان را براي توليد يك محتواي سئو شده و بدون غلط املايي و گرامري بکنید. سایت های زیادی هستند که می توانند در زمینه دستور زبان و املا به شما کمک کنند.

http://atours.irزیرا یک محتوای عالی، تاثیر چشمگیری در دیجیتال مارکتینگ، جذب و رضایت کاربر، ایجاد تجربه ای موفق برای کاربران و وفادار ساختن آنها دارد. پس دراستراتژی سئو، محتوا را در بالاترین اولویت بگذارید. یکی از مهم‌ترین بخش‌های تولید محتوا، بهینه‌سازی آن است. سئو محتوا زمانی می‌تواند نتیجه‌بخش باشد که بهینه سازی محتوای نگارش‌شده به‌درستی انجام شود. بهینه‌سازی محتوا می‌تواند اشکالات مقاله نگارش شده از لحاظ ساختاری، دستور زبان و غلط‌های املایی را برطرف کند. بهره‌گیری از تکنیک‌های مختلف بهینه‌سازی محتوا دارای اهمیت است و باعث افزایش رتبه محتوا در گوگل خواهد شد.

آموزش سئو محتوا #۲: ایجاد ساختار مبتنی بر سئو

طبق این گزارش که در وبلاگ Moz منتشر شده است، نرخ کلیک ارگانیک یک سیگنال رتبه بندی گوگل است. درسته که هنوز هم وجود کلمات کلیدی در محتوا برای سئو مهم است، اما کافی نیست. 3 راه زیر به شما در انتخاب موضوع در سئو محتوا کمک می کند. گوگل حتی به طور واضح اعلام کرده که محتوا یک بخش فوق العاده مهم برای موفقیت در سئو است.

  • شاید جالب باشد که بدانید محتواهای صوتی شامل انواع صوت­های هنری، آموزشی، تبلیغاتی، انگیزشی و یا حتی طنز هستند.
  • كاربر بايد بتواند با خواندن عنوان، متوجه شود كه محتوايتان راجع به چه چيزي است.
  • اگر به طور نسبی، با دنیای اینترنت و موتو­­رهای جستجو، آشنایی داشته باشید احتمالاً راجع به “آموزش سئو محتوا” یا “محتوای سئو شده” مطالبی خوانده اید.
  • این موارد شامل محتوای آماری، اطلاعات محصول (در صورت وجود و با تکامل محصولات و کسب و کار شما) یا اطلاعاتی است که در صنعت شما با گذشت زمان تغییر می‌کنند.

می‌گن گوگل اونقدر قوی شده که ممکنه تو اصلا درباره یه موضوع، تولید محتوا نکنی و هیچ تلاشی برای سئو شدن با اون کلمه نکنی، ولی گوگل تشخیص بده که کاربرا دنبال توئن و بیاد و نمایشت بده! این حرف رو قبول دارم، ولی خیلیا هستن که هنوز اون قدر شناخته شده نیستن که حتی گوگل بخواد پیشفرضی از فعالیت و خدمات اون‌ها داشته باشه.. آره درست حدس زدی، حتی خود منم الان که دارم این محتوا رو می‌نویسم، دارم سعی می‌کنم لابه لای نوشته‌هام از یه سری عبارات استفاده کنم… . بخش مهمی از اصول سئو در تولید محتوا مربوط به مخاطبان شما می­شود. همانطور که در بطن این مقاله به آن اشاره شد، ارائه محتوای خود به مخاطب مناسب بسیار مهم است.

تحلیل سایت رقبا

مطالب مرتبط