سئو چیست؟ seo چیست؟ بهینه سازی سایت چیست؟ لیداوب | xeroseo

البته میتوان خدمات مجله خبری زیرو سئو را در دسته بندی های مختلفی شامل بهینه سازی سایت، بازاریابی محتوا، لینک سازی و … قرار داد و برای هرکدام هزینه مشخصی اعلام نمود. در مقابل تلاش برای استفاده از ضعف موتورهای جستجو و استفاده از تکنیک‌هایی برای فریب آنها را با نام سئو کلاه سیاه می‌شناسیم. در این روش‌ها معمولات کمترین ارزش و توجه به رضایت کاربر و کیفیت محتوا می‌شود.

http://atours.ir

در جلسات بعد، درمورد نحوه فعالیت سئوکارهای کلاه سیاه به شما توضیح خواهیم داد. متاسفانه در ایران درصد بالایی از سئوکارها کلاه سیاه هستند. با یک نگاهِ جامع میتوان گفت برای تعیین رتبه یک صفحه در نتایج جستجو بیش از 200 فاکتور مختلف توسط ربات های گوگل بررسی میشوند. Keyword Stuffing یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه است و به عمل پر کردن محتوای وبسایت با کلمات کلیدی به طرزی غیر‌طبیعی، با هدف گرفتن رتبه‌های بهتر در صفحات نتایج موتور‌های جستجو گفته می‌شود. استفاده از این روش، به پنالتی شدن توسط موتور‌های جستجو منجر خواهد شد.

محتوای خود را در featured snippet رنک‌بندی کنید.

اما شبکه های اجتماعی چگونه می توانند بر سئو سایت تاثیر بگذارند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که شبکه های اجتماعی به صورت مستقیم بر سئو تاثیر نمی گذارند. شما می توانید از طریق اشتراک گذاشتن لینک خود در پلتفرم های شبکه های اجتماعی، برند خود را بیشتر در معرض دیده شدن قرار دهید. با وجود پیشرفت‌های روزافزون و همچنین هوشمندتر شدن موتورهای جستجو، این ابزارها کماکان به کمک احتیاج دارند تا بتوانند نتایج جستجوی مطلوب‌تر و درست‌تری به کاربران ارائه دهند. سئو بهینه می‌تواند این جستجوگرها و همچنین کاربران را از میان هزاران سایت به سایت مد نظر راهنمایی کند.

  • محتواهای اورگرین هستند که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند و بک‌لینک می‌گیرند.
  • همانطور که پیش‌تر گفتیم سئو ساده‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید.
  • سپس مخاطبان هدف خود را بشناسید و با جمع‌بندی و استراتژی درست اقدام به تولید محتوا کنید.

اما امروزه الگوریتم های موتورهای جستجوگر پیچیده تر شده اند. الگوریتم‌های گوگل بسیار پیچیده‌ هستند و برای بازیابی داده‌ها از فهرست جستجوی خود و ارائه فوری بهترین نتایج ممکن برای یک جستوجو استفاده می‌شوند. موتور جستجو از الگوریتم‌ها و فاکتورهای رتبه‌ بندی متعدد برای ارائه رتبه ‌بندی صفحات وب استفاده می‌کند. در سال‌های اولیه، گوگل فقط تعداد کمی از الگوریتم‌های خود را به‌روزرسانی کرد. اکثر این به روز رسانی ها آنقدر جزئی هستند که کاملاً مورد توجه قرار نمی گیرند.

گام اصلی برای انجام عملیات سئو کدامند؟

Conversion Rate یا نرخ تبدیل به درصد بازدید کنندگانی اطلاق می‌شود که تبدیل شده‌اند و عملی را انجام داده‌اند که شما می‌خواستید انجام پذیرد. برای مثال، اگر معیار تبدیل مد‌نظر شما خرید کردن باشد و از مجموع 100 بازدید کننده، 5 نفر از آن‌ها از سایت شما خرید کنند، نرخ تبدیل شما 5 درصد خواهد بود. ناگفته نماند که با استفاده از گوگل آنالیتیکس هم می‌توانید نرخ تبدیل خود را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که با بهینه سازی سایت و بهینه سازی ترافیک خود می‌توانید نرخ تبدیل خود را بهبود بخشید. علاوه بر قرار دادن محتوا در موتورهای جستجو، سئو همچنین به ترقی و پیشرفت رتبه‌‌ها نیز کمک می‌‌‌کند بنابراین آن محتوا در جایی که بیشتر مورد مطالعه جستجوگرهاست قرار می‌‌‌گیرد.

Unique Visitor چیست؟

مطالب مرتبط