سازمان وب سایت بهترین روش برای شرکت های حقوقی


رسیدن به بالای نتایج جستجوی شرکت حقوقی می تواند ترسناک باشد. تمرکز بر معماری سایت یک گام اساسی برای ایجاد یک حضور جستجوی رتبه برتر است.

تقریباً همه جنبه‌های بهینه‌سازی جستجو، از محتوا گرفته تا تجربه کاربر، به معماری سایتی بستگی دارد که بازدیدکنندگان سایت را آسان می‌کند تا آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند و به اندازه‌ای انعطاف‌پذیر است که در صورت نیاز، موضوعات بیشتری را در خود جای دهد.

انجام این امر مستلزم بررسی عمیق ناوبری سایت است تا بخش های مهم سایت با یک کلیک تا دو کلیک از صفحه اصلی فاصله داشته باشد.

معماری وب سایت بخشی از چیزی است که به عنوان ساختار پیوند داخلی شناخته می شود و همچنین می تواند شامل نحوه سازماندهی اطلاعات، یعنی محتوا باشد.

جان مولر از گوگل تاکید کرد که پیوند داخلی مهم است.

مولر گفت:

«… پیوند داخلی برای سئو بسیار مهم است.

این یکی از بزرگترین کارهایی است که می توانید در یک وب سایت انجام دهید تا به نوعی گوگل را راهنمایی کنید و بازدیدکنندگان را به صفحاتی که فکر می کنید مهم هستند هدایت کنید.

مولر همچنین گفت که لینک سازی داخلی فرصتی است برای اینکه به گوگل بگوییم کدام صفحات مهم هستند و بدین ترتیب نشان می دهد که سایت باید در چه رتبه ای قرار گیرد.

“شما می توانید تصمیم بگیرید که در جایی که بیشترین درآمد را کسب می کنید چیزها را مهم کنید یا در جایی که قوی ترین رقیب یا شاید ضعیف ترین رقیب هستید می توانید چیزها را مهم کنید.”

این مقاله سه عنصر اساسی معماری سایت را معرفی می کند که می تواند به عملکرد جستجوی بالاتر کمک کند.

معماری وب سایت: سازماندهی صفحه و پیوندها

بیایید ابتدا چند لحظه به بحث معماری وب سایت و اینکه چرا بخش تجربه کاربر (UX) برای رتبه بندی اهمیت دارد، بپردازیم.

اهمیت معماری وب سایت برای سئو

شما قبلاً می دانید که محتوای سئو و ساختار وب سایت شما باید برای افراد در موتورهای جستجو ساخته شود.

با این حال، اتفاقاً آنچه برای کاربران خوب است برای گوگل نیز خوب است.

بنابراین، همه مهم ترین جنبه های معماری سایت ماهرانه به تجربه کاربری بهتر کمک می کند و سایت را برای گوگل آسان می کند.

یک وب سایت به خوبی سازماندهی شده برای کاربران آسان خواهد بود.

از صفحه اصلی، آنها قادر خواهند بود به مجموعه ای از منابع دیگر دسترسی داشته باشند که تنها با چند کلیک فاصله دارند.

و این نکته مهم است.

شما نمی خواهید صفحات وب مهم را با چند کلیک دور از صفحه اصلی دفن کنید یا اصلاً چیزی در صفحه اصلی نداشته باشید که به آنها پیوند داده شود.

خزنده وب گوگل برای یافتن آن صفحات مشکل خواهد داشت و صفحات احتمالاً رتبه خوبی نخواهند داشت (و احتمالاً هیچ کس هرگز آنها را نخواهد دید).

یکی دیگر از مزایای معماری وب سایت به خوبی سازماندهی شده این است که پیوند داخلی، رتبه صفحه را در سراسر وب سایت پخش می کند.

اگر صفحات خدمات محلی شما همه در یک سطح به صفحه خدمات اصلی شما برای ورشکستگی، تجارت یا هر نوع قانونی که اعمال می کنید پیوند می دهند، به گوگل می گویید که آن صفحه خدمات اولیه مهم، بهینه شده و ارزش رتبه بندی بالایی دارد.

بنابراین، اکنون می دانید که چرا باید برای سازماندهی یک معماری وب سایت ساده و مرتب وقت بگذارید.

جنبه های معماری وب سایت شرکت حقوقی موثر

برای هر کسب و کاری در هر صنعتی مهم است، اما اکنون، بیایید ببینیم که چگونه وب سایت های شرکت حقوقی باید ساختار خود را برای حداکثر نتایج ارگانیک داشته باشند.

ناوبری اصلی

ناوبری اصلی وب سایت شما باید مختصر و واضح باشد زیرا مشتریان بالقوه از آن استفاده می کنند تا در اطراف سایت شما حرکت کنند تا خدمات شما را ببینند.

شما باید ناوبری را به روشی منطقی و از بالا به پایین سازماندهی کنید. برگه «خدمات» یا «مناطق تمرینی» باید به منوی باز شود که ستون‌های سازمان‌یافته تخصص‌های قانونی شما را نشان می‌دهد.

هر نوع برگه «درباره ما» یا «شرکت ما» می‌تواند به چند بخش تقسیم شود که شاید تاریخچه شرکت یا مأموریت سازمان شما را بیان کند.

شرکت های حقوقی به عنوان سازمان های مبتنی بر خدمات شناخته می شوند.

به جای صدها صفحه محصول با توضیحات کم، وب سایت شما باید به طور ایده آل دارای ویژگی های زیر باشد:

  • یک صفحه اصلی
  • به تعداد صفحات خدمات اصلی که برای توصیف کارهایی که شرکت شما انجام می دهد لازم است.
  • بخش محتوای اطلاعاتی
  • یک صفحه تماس
  • بخش «درباره ما» که در آن مشخصات وکلای خود را مشخص می‌کنید و ارزش‌ها و بیانیه مأموریت شرکت خود را اعلام می‌کنید.

اینها عناصر ضروری یک وب سایت شرکت حقوقی با کیفیت هستند، اما چگونه آنها را در خود سایت ساختار می دهید و بین آنها پیوند می دهید؟

قوانین و ساختار نامگذاری URL

من اهمیت درست کردن پیمایش اصلی و پیوندهای داخلی شما را بررسی کرده ام.

بعد مروری بر اهمیت ایجاد یک ساختار URL ساده اما آموزنده برای صفحات وب سایت شما است.

درست کردن این امر بسیار حیاتی است زیرا هدف شما این است که از طریق ساختار URL صفحات خود به کاربران انسانی و موتورهای جستجو بگویید صفحات شما در مورد چیست.

توصیه کلی در ایجاد URL این است که کلمات اضافی را حذف کنید و کلمات کلیدی را در آن بگنجانید تا با کمترین تعداد کلمات تا حد امکان توصیفی باشد.

URL های شما باید آنچه را که در آن صفحه یافت می شود نشان دهد.

آن را ساده نگه دارید.

به این نمونه ها نگاه کنید:

برای یک پست وبلاگ، URL را نسخه ساده‌تری از عنوان واقعی قرار دهید.

بنابراین، پست شما با عنوان “10 روش عالی برای موفقیت در کسب و کار با بودجه” ممکن است این باشد:

در حالی که در حال انجام آن هستید، حتماً تگ های متعارف را به URL های خود در قسمت پشتی اضافه کنید.

به این ترتیب، اگر شانسی وجود داشته باشد که صفحه ای با استفاده از چند عبارت انتخاب شود، گوگل می داند افراد را به کجا هدایت کند.

معماری اطلاعات: سازمان محتوا

یک صفحه اصلی توصیفی و مفید ایجاد کنید

صفحه اصلی باید کارهای زیادی را انجام دهد، مانند ایجاد اعتماد، برقراری ارتباط با کسب و کار را آسان می کند، به علاوه به عنوان ورودی موثر برای بقیه وب سایت عمل می کند.

چگونه این امر محقق می شود؟

تمرکز بر چیزی که بیشترین کمک را به کاربران می کند، بهترین رویکرد برای ایجاد بهترین صفحه اصلی است.

چهار هدف ارتباطی وجود دارد:

  1. موضوع کلی وکالت را بیان کنید (یعنی کل سایت)
  2. موضوعات اصلی کسب و کار را شرح دهید
  3. دسترسی به تمام بخش های خاص وب سایت را آسان کنید
  4. از کلمات کلیدی که کاربران استفاده می کنند استفاده کنید

مبحث عمومی عمل حقوقی

گفته می شود که مشاغل توسط عمودی سازماندهی می شوند. یک بازار عمودی به سادگی به نوع کسب و کاری است که در آن خدمت می کند.

بنابراین اولین هدف صفحه اصلی این است که بگوید شرکت حقوقی به چه بازار عمودی خدمات می دهد.

در حرفه حقوقی، عمودی های معمولی می توانند عبارتند از:

  • قانون ورشکستگی
  • حقوق شرکت.
  • دفاع جنایی.
  • برنامه ریزی املاک
  • قانون خانواده.
  • و غیره.

یک شرکت حقوقی که بر حقوق خانواده متمرکز است می تواند از آن به عنوان توضیحات برای موضوع کل سایت استفاده کند. از آنجایی که اکثر شرکت های حقوقی به یک منطقه جغرافیایی خدمات می دهند، از این اطلاعات به عنوان بخشی از توضیحات کلی، موضوع کلی وب سایت نیز استفاده می شود.

بنابراین اگر وب سایت یک وکیل حقوق خانواده مستقر در اسپرینگفیلد، ماساچوست است، صفحه اصلی آن سایت باید این اطلاعات را از برچسب عنوان آن صفحه وب منتقل کند که آن بازار عمودی چیست.

Family Law Attorneys - Springfield MA - Example Law Firm

وظیفه صفحه اصلی رتبه بندی برای آن عبارت عمومی است. این وظیفه صفحات داخلی است که برای حوزه های خاص تری مانند حضانت فرزند، طلاق، توافقات قبل از ازدواج و غیره رتبه بندی کنند.

موضوعات اصلی کسب و کار را شرح دهید

هدف دوم توصیف حوزه های مختلفی است که کسب و کار به آنها خدمت می کند، به عنوان مثال:

به عنوان مثال، فرض کنید وب سایت در مورد آسیب شخصی در شهر A است.

اما اکنون، باید به طور بسیار مختصر (و حتی پیوند به) تخصص‌های مربوط به آسیب‌های شخصی را توصیف کند.

نمونه هایی از تخصص ها در آسیب های شخصی عمودی

  • جراحت موتور سیکلت
  • قصور پزشکی.
  • تصادفات اتومبیل.
  • آسیب مغزی و غیره

پیوند به بخش های اصلی سایت از صفحه اصلی

سوم، بسیار مهم است که به بسیاری از بخش‌های داخلی سایت مرتبط با تخصص‌های عمودی قانونی که شرکت حقوقی به آن خدمات می‌دهد، پیوند دهید.

این کار را می توان از بالای منوی پیمایش صفحه انجام داد. و همچنین می توان آن را از جایی در بدنه صفحه اصلی انجام داد.

کلید واژه ها

نکات مهم در مورد کلمات کلیدی و صفحه اصلی:

  • همیشه از کلماتی استفاده کنید که مشتریان احتمالی شما تمایل به استفاده از آنها دارند.
  • صفحه وب را بر اساس محبوب ترین دلایلی که مشتریان تمایل به تماس دارند، سازماندهی کنید. اگر بیشتر تماس‌ها مربوط به لغزش و سقوط هستند، آن را به عنوان اولین منطقه تمرینی فهرست کنید. اگر محبوب‌ترین دلیل بعدی برای تماس آسیب مغزی است، آن را بخش دوم قرار دهید. این امر باعث می شود بیشتر بازدیدکنندگان سایت به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.
  • از تصاویری استفاده کنید که به برقراری ارتباط پیام شما کمک می کنند (این صفحه را شکسته و اسکن آن را آسان می کند).
  • در صورت امکان، A/B را با استفاده از تجزیه و تحلیل تجربه کاربر مانند Microsoft Clarity آزمایش کنید تا نقاط دردناکی را که بازدیدکنندگان سایت ممکن است با آن مواجه شوند شناسایی کنید. یک مثال از یک نقطه درد می‌تواند این باشد که بازدیدکنندگان سایت روی لینک‌های خاصی یا مناطقی که انتظار دارند لینک‌ها را در آن‌ها پیدا کنند، با خشم کلیک می‌کنند.

مطالعه بیشتر در مورد تحقیق کلمات کلیدی:

نظرات مشتریان

در مرحله بعد، به یاد داشته باشید که شما یک شرکت مبتنی بر خدمات هستید که برای جلب توجه در منطقه جغرافیایی خود باید به نظرات مشتریان اعتماد کنید.

شما باید یک بلوک از صفحه اصلی خود را به نمایش نظرات پنج ستاره مشتریان با تارهای مختصر در تمجید از خدمات قانونی که ارائه کرده اید اختصاص دهید.

این بررسی ها به ایجاد اعتماد در بین بازدیدکنندگان جدید سایت شما کمک می کند.

لینک های داخلی صفحه اصلی

مرتبط با پیمایش اصلی، پیوند داخلی است که در محتوای صفحه اصلی خود انجام می دهید.

قبلاً می‌دانید که صفحات اصلی نباید با محتوای نوشتاری بارگذاری شوند، اما بلوک‌های کوچک می‌توانند به طور خلاصه مناطق خدماتی شما را توصیف کرده و با استفاده از کلمات کلیدی به آنها پیوند دهند.

آن ساختار پیوند داخلی حیاتی است. همه می دانند که صفحات اصلی مهم هستند. گوگل هم همینطور.

صفحاتی که از آنجا به آنها پیوند می دهید به راحتی قابل خزیدن خواهند بود. دسترسی به آنها برای کاربران واقعی انسان نیز آسان خواهد بود.

طرح رنگی

رنگ ها در یک وب سایت مهم هستند.

استفاده از رنگ ها می تواند بر انتخاب بازدیدکنندگان سایت تاثیر بگذارد.

  • رنگ های متضاد بصری برای عناصر فراخوان بهترین هستند.
  • آبی نشان دهنده اعتماد و اقتدار است.
  • همیشه بررسی کنید که آیا رنگ انتخابی کنتراست کافی برای بازدیدکنندگان سایت کوررنگ دارد یا خیر.

وب سایت های شرکت های حقوقی که به دنبال انتقال هاله های حرفه ای هستند باید از رنگ های تند و پر جنب و جوش به نفع طرح های سبک تر اجتناب کنند.

محتوای بالای صفحه ایجاد کنید

معماری وب سایت به طور کلی پیوند داخلی در نظر گرفته می شود، اما سازماندهی اطلاعات را نیز در معماری سایت قرار می دهم.

در بالای صفحه راهی برای گفتن در بلوک اصلی محتوای قابل مشاهده وجود دارد.

با یک وب سایت شرکت حقوقی، شما نمی خواهید در ارائه محتوای خود بیش از حد شیک یا مبهم باشید.

کاربران برای کمک به مشکلات قانونی خود به سایت شما مراجعه می کنند و این افراد احتمالاً نگران هستند و امیدوارند که بتوانند به شما برای کمک به آنها اعتماد کنند.

به تلاش آنها در بازدید از سایت خود پاداش دهید و روشن کنید که در کنار آنها هستید.

این کار را با ارائه مهمترین محتوای خود در اولین بلوک محتوایی که برای بازدیدکنندگان سایت قابل مشاهده است انجام دهید.

کاربران را مجبور نکنید برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود به جستجو بپردازند، مانند صفحه خدماتی که توضیح می دهد چگونه به هزاران نفر کمک کرده اید تا اعلام ورشکستگی کنند یا آن پست وبلاگی که دانش شما را در مورد پرونده های مالیاتی اخیر نشان می دهد.

بسته به اینکه صفحه اصلی شما چگونه سازماندهی شده است، پیوندهایی به آن صفحات خدمات، فرم تماس یا برخی بررسی ها ارائه دهید تا فوراً اعتماد ایجاد کنید.

محتوای چسبنده نیز ایده خوبی است.

ویدیوها، فرم‌ها و نظرسنجی‌ها باعث می‌شود افراد بیشتر از آنچه در غیر این صورت ممکن بود در صفحه اصلی شما بمانند، بنابراین این عناصر را رد نکنید.

هر چیزی که فکر می کنید برای شرکت شما مهم است، آن را به یکی از اولین چیزهایی تبدیل کنید که کاربران پس از ورود به صفحه اصلی شما می بینند.

اطلاعات ضروری ارائه شده در بالا برای معماری وب سایت خوب ضروری است.

افکار نهایی

یک شرکت حقوقی که کار با کیفیتی را از طرف مشتریان انجام می دهد باید بتواند به هر بازدید کننده سایت دسترسی پیدا کند و آنها را به مشتری تبدیل کند.

بهترین راه برای انجام این کار، سازماندهی اطلاعات در وب سایت به گونه ای است که بازدیدکنندگان سایت را آسان کند تا به سرعت صفحه اصلی را اسکن کنند و موضوع دقیق را پیدا کنند.

این امر باعث می شود موتورهای جستجو تشخیص دهند که کل سایت در مورد چیست و در نتیجه، ممکن است شروع به رتبه بندی صفحات داخلی برای جستجوهای دقیق تر کند.

شناسایی بهترین تجربه کاربری برای پیمایش سایت همیشه دستیابی به حداکثر عملکرد جستجو را برای سایت آسان تر می کند.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: fizkes/Shutterstock





منبع