فیلتر جستجوی دیدگاههای Google دیدگاههای متنوعی را با محتوای جذاب ارائه میدهد
Google Perspectives، یک فیلتر جستجوی معرفی شده در Google I/O که محتوا را با دیدگاههایی درباره درخواست شما نمایش میدهد، اکنون در تلفن همراه در دسترس است.
فیلتر دیدگاههای ما اکنون در وب تلفن همراه و برنامه Google برای جستجوها (در حال حاضر به زبان آمریکایی/انگلیسی) در دسترس است، جایی که شنیدن نظرات افراد دیگر ممکن است مفید باشد. این به شما امکان می دهد فیلم ها، تصاویر و پست هایی را که افراد در سایت های انجمن و جوامع رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند را بیابید. بیشتر بدانید:… pic.twitter.com/LNZJ5K4flr
— Google SearchLiaison (@searchliaison) 26 ژوئن 2023
فیلتر Perspectives یک رویکرد جایگزین برای جمع آوری اطلاعات لازم برای تصمیم گیری آگاهانه در اختیار کاربران جستجو قرار می دهد.
این مقاله به بررسی انواع برتر محتوا در دیدگاههای Google، اثربخشی فیلتر جستجو در ارائه محتوای بهموقع و نحوه نمایش در نتایج فیلتر شده میپردازد.
چگونه نتایج دیدگاه ها با SERP های استاندارد متفاوت است
برخلاف SERP های استاندارد، Perspectives ویدئو، پست های رسانه های اجتماعی، اخبار، پرسش و پاسخ و بحث های انجمن را از منابع منتخب ترکیب می کند تا مجموعه ای از دیدگاه های معتبر را در مورد یک موضوع مورد سوال ایجاد کند.
جالب است که پس از سالها بحث در مورد اینکه آیا سیگنالهای اجتماعی یک فاکتور رتبهبندی هستند یا خیر، گوگل تعداد بازدیدهای ویدیویی، نظرات و لایکهای محتوای اجتماعی را در نتایج جستجوی Perspectives گنجانده است.
برترین انواع محتوا در دیدگاه گوگل
موارد زیر انواع جستجوی محتوا را که کاربران به فیلتر چشمانداز تغییر میدهند مشاهده میکنند و هر نوع محتوا در برآوردن یک جستار چقدر مفید است.
ویدئوهای یوتیوب
ویدیوهای YouTube توسط بازبینان محصول، مشتریان و برندها به طور یکسان اغلب در Perspectives ظاهر میشوند. نتایج جستجو اغلب بازدیدها، طول و سن ویدیو را نشان میدهد و به کاربران جستجو ایده میدهد که چقدر محبوب، عمیق و به روز است.
ویدیوهای TikTok
اگرچه نه به اندازه YouTube، اما Google ویدیوهای TikTok را با سن و تعداد بازدید در نتایج Perspectives ترکیب میکند. در یک مثال، گوگل حتی یک ویدیوی TikTok را در مورد یک روند ویروسی از حساب خود اضافه کرد.
پست های ردیت
Reddit برای بسیاری از جست و جوهای گوگل چشم اندازهایی ارائه می کند. کاربران می توانند به سرعت سن پست Reddit و تعداد نظرات را در اکثر موارد مشاهده کنند، با این فرض که هنوز در دسترس عموم است.
پست های Quora
پستهای Quora، یک پلتفرم معروف پرسش و پاسخ، با سن پست در Perspectives ظاهر میشوند.
پاسخ های StackOverflow
علاوه بر پستهای Reddit و Quora، Perspectives پاسخهای StackOverflow را با سن آنها برای برخی جستجوهای فنی نشان میدهد. این می تواند به ویژه در صورتی مفید باشد که کاربر به جدیدترین اطلاعات نیاز داشته باشد، زیرا می تواند پست های سه هفته یا 13 سال قبل را انتخاب کند.
توییت ها
توییتهایی درباره یک عبارت جستجو ممکن است در نتایج جستجوی فیلتر شده با دیدگاهها ظاهر شوند، اغلب با سن توییت و تعداد لایکهایی که دریافت کرده است.
پست های اینستاگرام
پستهای اینستاگرام، مانند توییتها، همراه با تعداد لایکها و سن اینستاگرام در Perspectives نشان داده میشوند.
بحث های انجمن
Google گاهی اوقات Perspectives را در قالب پستهای انجمن قدیمی برای جستوجو ارائه میکند.
پست های وبلاگ و مقالات خبری
در حالی که Google Discover بهروزترین اخبار را برای کاربران جستجو میآورد، Google Perspective نتایج کمی تاریخدار را برای پرسشهایی که میتوانند از جدیدترین اطلاعات ممکن استفاده کنند، ارائه میکند.
نحوه رتبه بندی در دیدگاه های گوگل
آیا میخواهید وقتی کسی کسبوکار، محصولات، خدمات و کلمات کلیدی مورد نظر شما را جستجو میکند، محتوای شما در Google Perspective ظاهر شود؟
- اطمینان حاصل کنید که محتوا را در پلتفرمهایی منتشر میکنید که به احتمال زیاد در نتایج جستجو با فیلتر کردن دیدگاهها مانند YouTube، Reddit، Twitter و موارد دیگر نشان داده شده در مثال بالا ظاهر میشوند.
- هدف قرار دادن تصاویر و ویدیوهای بهینه شده در بیشتر پستهای رسانههای اجتماعی، مقالات خبری و غیره خود را داشته باشید، زیرا هر دو معمولاً بهترین تعامل در رسانههای اجتماعی را ایجاد میکنند و در نتایج Perspectives بیشتر برجسته میشوند.
- محتوا را تبلیغ کنید تا سیگنالهای اجتماعی را که دیدگاههای Google با نتایج نشان میدهد، از جمله بازدیدهای ویدیویی، پسندیدنها و نظرات به نمایش بگذارد.
- برای ایجاد محتوای ارزشمند تولید شده توسط کاربر و پاسخ به سوالات متداول در مورد محصولات و خدمات خود، یک تالار گفتمان/بورد گفتگو به وب سایت خود اضافه کنید.
همانطور که در مثالهای بالا مشاهده شد، نتایج Google Perspective میتواند از چند روز تا تقریباً دو دهه گذشته باشد، بنابراین ممکن است بخواهید محتوای موجود خود را به روشهای زیر برای آن بهینه کنید.
- تأیید کنید که کلمات کلیدی مورد نظر همچنان برای ترافیک و تبدیل بهترین هستند.
- تصاویر و ویدیوهای بهینه شده را به پست های وبلاگ موجود، بحث های انجمن و سایر محتوای قابل ویرایش وب سایت اضافه کنید و دیدگاه های متنوعی را در مورد محصولات یا خدمات خود ارائه دهید.
- عناوین، توضیحات، تصاویر کوچک و قابلیت مشاهده ویدیوهای YouTube موجود را ویرایش و بهینه کنید.
- پاسخ های موجود در Quora را ویرایش و بهینه کنید.
برای دیده شدن در Google Perspectives، محتوای ارزشمندی برای مخاطب ایده آل خود ایجاد کنید و مانند مثال های بالا آن را بهینه کنید. پس از انتشار، کار با محتوای خود را متوقف نکنید تا زمانی که محتوای خود را تا حد امکان درگیر اجتماعی کنید.
تصویر ویژه: Zamrznuti tonovi/Shutterstock