محتوای سئو شده چیست و چگونه باید باشد؟ بازاریابی محتوا | xeroseo
خوانندگان با استفاده از لینک خارجی میتوانند به محتوای کاملتر ولی در راستای موضوع شما دست پیدا کنند. در عمده موارد میتوان لینک خروجی را به سایر وبلاگ ها یا وبسایتهای مرتبط داد تا از این طریق خواننده به محتوای مناسب بیشتری دست پیدا کند. با توجه به اینکه هیچ گونه کپی از نظر سئو در تولید محتوا مجاز نیست، لذا این کار ممکن است آسیب جدی به سئو سایت وارد ماید. برای رفع این مشکل میتوان لینک منبع مورد استفاده را در پایان محتوا قرار داد. تولید محتوا در تمامی زمینه های کسب و کار به بیش از 7 زبان زنده دنیا تولید و ترجمه میگردد. سئو محتوا آسانترین بخش از سئو و بهینهسازی سایت است که در حین نوشتن محتوا انجام میشود.
اهمیت تولید محتوا
محتوا را نباید فقط به دید فاکتور و عاملی برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که اگرتنها هدفشما از آموزش سئو محتوا و یا تولید محتوای سئو شده، جذب ترافیک بیشتر باشد، نتایج مطلوبی نخواهید گرفت. یکی از اصول مهم قبل از تولید محتوا آموزش سئو محتوا است. محتوای سئو شده تاثیر بسیار زیادی در رتبه بندی گوگل دارد. تولید محتوای باکیفیت در کنار رعایت اصول سئو به کسب ترافیک بالاتر میانجامد.
- محتوایی است کاربر را تشویق میکند که ادامهٔ محتوا را بخواند.
- باید تحقیق کلمات کلیدی را در مورد موضوع مورد نظر خود انجام دهید، تا متوجه شوید که کاربر دقیقاً به دنبال چه چیزی است و چه کلماتی را در گوگل جستجو میکند.
- آقا من یه سایتی جدید طراحی کردم با ی قالب و صفحه ساز خوب.
طبق قانون هاب اسپوک باید یک مجله خبری زیرو سئو که قدرت بیشتری نسبت به سایر صفحات از نظر سئو داشته را به عنوان صفحه اصلی در نظر گرفته و سایر صفحات سایت را به آن صفحه لینک داد. محتوای سئو شده شما آماده است؛ دکمه انتشار را بزنید و منتظر بمانید تا گوگل داوری خود را شروع کند. مطمئن باشید اگر محتوای عالی نوشته باشید و تمام نکات را درست و دقیق اجرا کرده باشید، حتماً جایگاه خوبی را به شما اختصاص میدهد. هنگام نوشتن محتوا گوگل را فراموش کنید و خودتان را جای کاربر بگذارید. شما هیچوقت نمیتوانید با یک محتوای سرسری بی فایده، به رتبههای بالای گوگل برسید. شاید 10 سال پیش این اتفاق میافتاد اما الان گوگل حسابی روی محتوا حساس است، حتی بین با کیفیتها هم رقابت سختی بر سر جایگاههای گوگل وجود دارد.
مرحله جهت تعریف استراتژی بهینه سازی محتوا ( سئو محتوا )
از متا دیسکریپشن ها برای خلاصه و جمع بندی کردن پست خود استفاده کنید. یک Meta description جذاب میتواند نرخ کلیک را افزایش دهد. اما در حال حاضر باید محتوای شما با “Search Intent” هم مطابقت داشته باشد. و حتما می دانید که یک مقاله جامع شامل تعداد کلمات بیشتری نسبت به مقاله کوتاه است. این ابزار سوالاتی که مردم درمورد موضوعی که شما در آن تایپ می کنید را به شما نمایش می دهد.
8- از دسته بندی ها و برچسب ها برای سازماندهی و سئو محتوا استفاده کنید. یک توصیف یا پیش نمایش جذاب از آنچه ویدیوی شما پوشش میدهد بنویسید. در صورتی که بیننده شما میخواهد اطلاعات بیشتری کسب کند، برای اطلاعات بیشتر حتماً پیوندی به وبسایت خود اضافه کنید. اينها فقط نمونه هايي از استراتژی H&W بود كه ميتوانيد با استفاده از آنها کاربران را به سمت وبسایتتان بکشانید. قبل از سئو کردن محتواهای سایتتان، باید توجه داشته باشید که همه ي محتواها از جمله تصاوير، ويدئو، چارت (جدول) و غيره ميشود بايد 100% منحصر بفرد باشند.