نامه ای سرگشاده از مدیر عامل مجله موتورهای جستجو
خوانندگان عزیز، متخصصان سئو و بازاریابان دیجیتال،
سلام، من جنیس هستم. من به مدت 15 سال در رأس SEJ بوده ام و لورن بیکر و برنت چوتوراس به عنوان مالکان اکثریت و شرکای عملیاتی در کنار من هستند.
دیروز، با یک خبر مهم از خواب بیدار شدم: ناشر اخبار SEO، Search Engine Land توسط شرکت ابزار بازاریابی Semrush خریداری شد.
یک فیل در اتاق است، پس بیایید از آنجا شروع کنیم.
چه اتفاقی میافتد وقتی یک بازیگر بزرگ صنعت بازاریابی جستجو، یک رسانه برجسته متمرکز بر صنعت بازاریابی جستجو را بخرد؟
آیا پوشش ناشر عینی و ناشناس باقی خواهد ماند؟ آیا راهنماهای معتبر آن شامل وسعت و عمق ابزارها و پلتفرمها و سرویسهای موجود میشود – که برخی از آنها در رقابت مستقیم با Semrush هستند؟
چه اتفاقی برای مجموعهها و مجموعههای محتوای موجود در Search Engine Land میافتد – مقالات، مقالات سفید، کتابهای الکترونیکی، ویدیوها – که به رقبای Semrush اشاره میکنند. (اوم، به بک لینک های آنها اشاره نکنیم)?
در مورد دیدگاه های معتبر نویسندگان محترم که به نوعی با خطوط جدید حزب شرکتی مخالف است، چطور؟ آیا آن صداها همچنان در SEL منتشر، تقویت و نقل می شوند؟ یا آب شده یا حتی ساکت شده؟
خیلی سوال
واکنشهای جامعه، تا کنون، یا ماهیت خوشخیم و تبریکی داشته یا بر نگرانیهای جانبداری متمرکز بوده است.






SEL و Semrush هر دو در پاسخگویی در رسانه های اجتماعی فعال بوده اند و تکرار می کنند که:
برنامه ما این است که همچنان مستقل و بی طرف بمانیم. هدف ما ارائه دانش با کیفیت مانند همیشه است.
من معتقدم که فعلاً این اهداف آنها برای تیم تحریریه موجود است.
من کنجکاو هستم که ببینم آیا این استقلال پس از فرونشستن گرد و غبار و خبر این خرید در قفس های دیجیتال پرندگان ما، در آزمون زمان مقاومت خواهد کرد یا خیر.
من علاقه مندم که بدانم آیا آزادی تحریریه SEL در آزمون منافع سهامداران در یک شرکت معامله شده در NYSE که سال گذشته 305 میلیون دلار درآمد داشته است، مقاومت خواهد کرد. فکر می کنم باید منتظر بمانیم و ببینیم.
اینجا جایی است که مجله موتور جستجو ایستاده است
SEJ به عنوان یکی از آخرین ناشران مستقل در صنعت SEO، بوت استرپ و بدون رئیس باقی می ماند.
هیچ کس رشته های SEJ را نمی کشد، بک لینک های ما، پوشش ما یا پیام های ما را کنترل نمی کند.
درست است. SEJ گورکن عسل روزنامه نگاری SEO است: ما آنچه را که می خواهیم، زمانی که می خواهیم و چگونه می خواهیم گزارش می کنیم.
SEJ همچنان متعهد به گزارش حقیقت است (خوب، حقیقت تا زمانی که همه چیز با الگوریتم ها تغییر کند) در مورد آنچه در سئو و بازاریابی اتفاق می افتد.
SEJ همچنان متعهد به ارائه آموزش بی طرفانه و بهترین شیوه ها برای خوانندگان ما است.
کسب و کار معمولی اینجا در SEJ.
به هر حال مجله موتورهای جستجو کیست؟
تیم ما متشکل از 26 نفر در سراسر جهان متشکل از نویسندگان، ویراستاران، طراحان، فنآوران، دفتر پشتیبان است که کارها را به خوبی پیش میبرند، عملیات فروش. اگر بخواهم کمی لاف بزنم خیلی باعث افتخار من هستند.
ما شفافیت، آزمایش، مسئولیت پذیری را تشویق می کنیم. ما سیاست اداری یا رفتار سمی را تحمل نمی کنیم. من دوست دارم فکر کنم که ما به هم نزدیک هستیم. ما به اشتراک می گذاریم، دشنام می دهیم، یکدیگر را با میم های احمقانه سرگرم می کنیم. با هم خندیدیم و با هم گریه کردیم.
مهمتر از همه، هنگامی که sh* به فن برخورد می کند، به هم می کشیم. تجمع می کنیم. ما ریگ می شویم. بارها و بارها. من از تیم می خواهم که دوباره تلاش کند، پیشرفت کند، به یادگیری ادامه دهد – و آنها این کار را انجام می دهند. و آن زمانی است که می دانید یک تیم A در دستان خود دارید.
این کل فهرست است 😎. SEJ سرمایه گذار ندارد. بدون اربابان شرکتی و ما آن را اینگونه می خواهیم.
استقلال ما گاهی اوقات چالش برانگیز بوده است. همانطور که یکی از مشاوران مورد علاقه من دوست داشت بگوید، خوب است که یک شرکت بابا وارباکس داشته باشیم که بتواند “آسمان را با مردم تاریک کند”.
و بنابراین زمانی که یک ناشر رقیب اکنون توسط یک شرکت چند ملیتی با بیش از 1000 کارمند حمایت می شود، به من مکث می کند. این مقدار عظیمی از منابع، قدرت آتش و دسترسی است.
اما در طول سالها، استقلال SEJ توانایی تیم ما را برای ارائه 100٪ روزنامه نگاری و آموزش بی طرفانه برای جامعه بازاریابی جستجو تضمین کرده است.
ما آنچه را که می خواهیم انجام می دهیم. و این چیزی است که من به آن ایمان دارم: اینکه خوانندگان ما، تبلیغ کنندگان ما، جامعه ما آنچه را که ما برای اینکه یک داوود مهیب باشیم برای این جالوت جدید فراهم کنند.
من از نظرات، بازخوردها و ایدههای شما استقبال میکنم تا ژورنال موتور جستجو را به آن چیزی تبدیل کنید که جامعه بازاریابی جستجو به آن نیاز دارد. اینجا برای من پیام بگذارید و قول می دهم پاسخ دهم.
جنیس اوهارا
مدیر عامل، مجله موتور جستجو
تصویر ویژه: Tanveer Anjum Towsif/Shutterstock