نحوه استفاده از توییتر برای افزایش دید جستجوی گوگل


توییتر به یک پلتفرم بازاریابی قدرتمند برای مشاغل تبدیل شده است. این به آنها کمک می کند با مشتریان ارتباط برقرار کنند، روابط ایجاد کنند و برند خود را تبلیغ کنند.

ادغام تصاویر و پیوندها به محصولات یا خدمات، مکان‌های فروشگاه، اطلاعات تماس، پیشنهادات ویژه و بسیاری موارد دیگر به برندها کمک می‌کند تا اطلاعات حیاتی را به‌سرعت انتقال دهند.

کلید موفقیت در توییتر در یافتن راه‌هایی برای تعامل مؤثر با مصرف‌کنندگان و در عین حال ترکیب تاکتیک‌های بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) نهفته است.

وقتی برندها برای یادگیری این تاکتیک ها وقت بگذارند، راحت تر می توانند به بالای صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برسند.

در این مقاله، ما شما را از طریق برخی از دستورالعمل‌های اساسی راهنمایی می‌کنیم تا به شما در دستیابی به حداکثر نوردهی برای توییت‌هایتان کمک کنیم.

1. هویت و آگاهی برند خود را بسازید

پس ابتدا بیایید با انجام یک تمرین کوتاه در مورد هویت و آگاهی برند صحبت کنیم.

نام برند خود را در گوگل جستجو کنید. چه چیزی نشان می دهد؟

بیشتر اوقات، چیزی شبیه به این را در صفحه اول نتایج جستجو خواهید دید:

چیزی که می بینید چرخ فلک توییتر گوگل است.اسکرین شات از جستجو، گوگل، آگوست 2022

چیزی که می بینید چرخ فلک توییتر گوگل است.

این می تواند برای کاربران بسیار مفید باشد تا با مرور برخی از جدیدترین توییت های خود با یک برند آشنا شوند.

و همچنین به شما امکان کنترل مستقیم بر آنچه در نتایج جستجو در اطراف نام برند شما ظاهر می شود را می دهد. این یک بزرگ معامله!

هر چند وقت یک بار فرصتی برای کنترل آنچه که کاربران در نتایج جستجو می بینند به دست می آوریم؟ به ندرت.

توجه: اگر در حال حاضر چرخ فلکی برای برند خود ندارید، این مقاله نکات مفیدی را ارائه می دهد.

علاوه بر دریافت پیام مثبت در مقابل مصرف کنندگان بالقوه، راه دیگری برای ایجاد آگاهی، تقویت رهبری فکری و انسانی کردن برند است.

این به شما کمک می کند تا با مخاطبان خود به شکلی معتبرتر و به راحتی قابل هضم ارتباط برقرار کنید.

این یکی دیگر از دلایل اهمیت به اشتراک گذاری محتوایی است که مخاطبان شما آن را جالب و ارزشمند می دانند و شخصیت شما را نشان می دهند.

همچنین اطمینان از همسویی توییت‌های شما با پیام‌رسانی برند شما و ماموریت کلی کسب‌وکار ضروری است.

2. از چرخ فلک های توییتر استفاده کنید

با استفاده از محتوای مرتبط و مرتبط به دنبال راه هایی برای استفاده از چرخ فلک توییتر باشید.

برند شما می تواند یکی از تاکتیک های پرطرفدار را اجرا کند. اما در اینجا به چند مورد از مهمترین آنها اشاره می کنیم:

در مورد موضوعات مرسوم بحث کنید

این فرصت شما برای جلب توجه مخاطبان جدید و کمک به حفظ مخاطبان فعلی است. بنابراین، مطمئن شوید که توییت‌های شما نشان می‌دهد که چقدر به موقع، هیجان‌انگیز و مد روز هستید!

افراد در صنعت شما در مورد چه چیزی صحبت می کنند؟ آیا محصول یا رویداد جدیدی در راه است؟ سعی کنید کپی و تصاویر جذابی ایجاد کنید که منعکس کننده آن از طریق چرخ فلک توییتر است.

محتوایی را ارائه دهید که مخاطبان شما به آن اهمیت می دهند

علاوه بر مد روز بودن، مطمئن شوید که محتوای بسیار مرتبط را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارید. چالش های روزمره و مسئولیت های اصلی آنها را در نظر داشته باشید.

سپس از خود بپرسید:مخاطبان من می خواهند درباره چه چیزی بیشتر بدانند؟ چرا آنها از محصولات یا خدمات ما لذت می برند؟و آن جنبه ها را در چرخ فلک برجسته کنید.

حساب‌های دیگر را ذکر کنید و حساب‌های دیگر را تشویق کنید تا از شما نام ببرند

تعامل با سایر حساب های مرتبط و برچسب گذاری آنها در توییت ها به افزایش حضور جستجو کمک می کند.

به نشریات کلیدی، رهبران فکری و تأثیرگذاران در فضای خود فکر کنید و مطمئن شوید که به طور منظم با آنها در توییتر در ارتباط هستید.

سعی کنید چیزهای مشترک یا جنبه هایی را پیدا کنید که می توانید در آنها همکاری کنید.

این تعاملات می تواند به ارائه محتوای شما در مقابل مخاطبان جدید کمک کند. همچنین زمانی که مردم فردی را می‌بینند که از یک محصول استفاده می‌کند یا با برندی که دنبال می‌کنند درگیر است، اعتبار بیشتری برای برند شما به ارمغان می‌آورد.

از هشتگ های مرتبط و محبوب استفاده کنید

هشتگ های مرتبط را در توییت های خود بگنجانید. این به شما فرصتی برای رتبه بندی در SERP ها می دهد.

پیام برند خود را مثال بزنید

شما می خواهید مطمئن شوید که مخاطبان شما با توییت های شما گیج نمی شوند. آنها باید به وضوح بفهمند که برند شما چیست و چرا باید به آن اهمیت دهند.

کلمات کلیدی هدفمند و یک فراخوان واضح به عمل به جلب توجه آنها کمک می کند و آنها را درگیر می کند.

اعضای تیم را تشویق کنید تا محتوا را به اشتراک بگذارند

چرخ فلک توییتر برای افراد نیز ظاهر می شود.

با در نظر گرفتن این موضوع، تشویق اعضای تیم داخلی خود به تبلیغ محتوا می تواند بر روی دید جستجوی برند شما تأثیر بگذارد.

3. فعال بمانید و دنبال کنندگان خود را بسازید

فعال ماندن در توییتر و در تمام حساب های رسانه های اجتماعی شما برای درگیر نگه داشتن مخاطبان ضروری است.

نکته کلیدی این است که اطمینان حاصل کنید که توییت‌ها مرتبط و ارزشمند هستند و اینکه فقط برای ارائه محتوا توییت نمی‌کنید.

ما اهمیت مشروعیت رسانه های اجتماعی و تأثیر بالقوه آن بر رتبه بندی گوگل را می دانیم.

به عنوان مثال، یک حساب رسانه اجتماعی با 10000 فالوور و دو پست با اکانت 10000 دنبال کننده دیگر با تعاملات و پست های ثابت متفاوت است.

جالب‌تر اینکه گوگل حق ثبت اختراعی را برای تعیین واقعی یا جعلی بودن حساب‌های شبکه‌های اجتماعی به ثبت رساند. این می تواند به خلاص شدن از شر درهم و برهم اکانت ها و فالوورهای جعلی کمک کند.

با این وجود، تمرکز باید بر ایجاد دنبال کننده و ایجاد مخاطبان گسترده تر باشد.

با این کار می توانید احتمال اینکه کاربران برند شما را بشناسند و به محتوای شما در نتایج جستجو اعتماد کرده و روی آن کلیک کنند را افزایش دهید.

و آیا می دانید چه چیزی مستقیماً بر رتبه بندی گوگل تأثیر می گذارد؟ نرخ کلیک

4. محتوا را تبلیغ کنید

ایجاد یک استراتژی توییتر برای توزیع و ترویج محتوا در طولانی مدت ضروری است. این نیاز به چیزی بیش از اشتراک گذاری محتوا به صورت روزانه یا هفتگی دارد.

تبلیغ محتوای همیشه سبز یا محتوای خاص برند در طول یک ماه یا حتی یک سال به افزایش دید در رسانه های اجتماعی و نتایج جستجو کمک می کند.

همچنین، ایجاد اشتراک در رسانه های اجتماعی از دیدگاه لینک سازی کمک خواهد کرد.

هرچه در رسانه های اجتماعی دسترسی بیشتری داشته باشید، کاربران فرصت های بیشتری دارند تا محتوای شما را ببینند، آن را دوست داشته باشند و انگیزه پیوند دادن به آن را داشته باشند.

لینک ها نیز مستقیماً بر رتبه بندی گوگل تأثیر می گذارند. و دوباره، اعضای تیم داخلی خود را تشویق کنید تا محتوای شما را تبلیغ کنند، به خصوص هر کسی که یک رهبر فکری ثابت در این فضا است.

این به دسترسی به کاربران جدید و مرتبط کمک می کند و در نتایج جستجوی اطراف حساب های آن افراد ظاهر می شود.

5. بیوگرافی رسانه های اجتماعی خود را بهینه کنید

توییتر همچنین در مورد اینکه چگونه می توانید صحبت می کند روی دید جستجو در گوگل تاثیر بگذارد، نه فقط از طریق پست های خود، بلکه از طریق آنچه در نمایه توییتر خود قرار می دهید.

بهینه سازی بیو توییتر برندتان برای گوگل نه تنها ضروری است، بلکه به این دلیل که اولین چیزی است که هر کسی با کلیک روی نمایه شما می بیند.

با توجه به اینکه نمایه توییتر برند شما اغلب در صفحه اول گوگل ظاهر می‌شود، می‌خواهید اولین برداشت شما از کاربران جدید به‌طور دقیق برند و ماموریت شما را توصیف کند.

این فرصتی را برای ارائه یک نمای کلی مختصر از نام تجاری خود و پیوندی به وب سایت شما ارائه می دهد. و به شما امکان می دهد کلمات کلیدی، ایموجی ها و هشتگ هایی را وارد کنید که توجه آنها را جلب کند.

افکار نهایی

همانطور که می بینید، راه های زیادی برای استفاده از توییتر برای افزایش مخاطبان و ایجاد اعتبار برای برند خود در پلتفرم وجود دارد.

و اگر به دنبال بهبود دید جستجوی خود در گوگل هستید، استراتژی توییتر می تواند یک روش موثر باشد.

با پیروی از مراحل ذکر شده در اینجا، می توانید نرخ تعامل فالوورهای خود را افزایش دهید، مخاطبان جدیدی پیدا کنید و رتبه سئو خود را افزایش دهید.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: ibreakstock/Shutterstock





منبع