نحوه استفاده از HARO برای لینک سازی و روابط عمومی


با تکنیک های مناسب، Help a Reporter Out (HARO) می تواند به شما در ایجاد پیوندها و آگاهی از نام تجاری برای تلاش های روابط عمومی، صرف نظر از صنعت شما کمک کند.

پلتفرم HARO، که غول روابط عمومی و ارتباطات Cision مالک آن است، خبرنگاران جویای اطلاعات را با منابع مرتبطی که مایل به ارائه آن اطلاعات هستند، مرتبط می کند.

روزنامه‌نگاران از پلتفرم‌های مختلف، از نیویورک تایمز گرفته تا فوربس و وبلاگ‌نویسان حرفه‌ای می‌آیند.

داستان‌های HARO می‌توانند هر چیزی را از داستان‌های خبری بی‌درنگ گرفته تا وبلاگ‌هایی که به دنبال نقل قول‌هایی درباره موضوعات خاصی مانند سئو هستند، بپردازند.

HARO یک ابزار عالی است زیرا به نفع هر دو طرف است. خبرنگاران منبع خود را دریافت می کنند و پاسخ دهندگان یک پیوند دریافت می کنند.

متأسفانه، سیستم HARO در طول سال ها بیش از حد اشباع شده است، به این معنی که دریافت پاسخ برای پاسخ به یک پرسش بسیار دشوارتر از گذشته است.

اما در صورت استفاده صحیح، HARO یک سیستم ارزشمند برای به دست آوردن پیوندها و ایجاد روابط تجاری ارزشمند ارائه می دهد، حتی اگر رقابت افزایش یافته باشد.

من این پلتفرم را از هر دو طرف می شناسم، به عنوان یک ابزار پیوند/برندسازی برای مشتریان و مشاغل شخصی – و به عنوان روزنامه نگاری که به دنبال اطلاعات برای مقالاتی است که برای چندین بخش روی آنها کار کرده ام.

این مقاله بینش منحصر به فردی را از هر دو طرف پلت فرم ارائه می دهد.

نکات زیر می تواند به شما در دستیابی به نتایج موفقیت آمیز لینک سازی و آگاهی از برند با HARO کمک کند.

نحوه فیلتر کردن نتایج HARO

اگر در فهرست اصلی HARO مشترک شوید، روزانه با صدها پرس و جو بمباران می‌شوید که بررسی آن‌ها ممکن است دشوار باشد.

حداقل، توصیه می‌کنم برای همه ایمیل‌های HARO آینده، یک فیلتر در جیمیل تنظیم کنید، آنها را روی Read تنظیم کنید و آنها را به یک برچسب خاص هدایت کنید.

همچنین می‌توانید با فیلتر کردن ایمیل‌های دارای آدرس haro@helpareporter.com و هر کلمه کلیدی مرتبط، فیلتر دقیق‌تری را در Google Mail راه‌اندازی کنید، و آنها را به‌طور خودکار به صندوق ورودی برچسب‌دار ارسال کنید.

هر دو استراتژی تضمین می‌کنند که ایمیل‌های روزانه شما را غرق نمی‌کند، که به بالا نگه داشتن بهره‌وری کمک می‌کند، و دومی به شما کمک می‌کند ایمیل‌ها را با کلمات کلیدی خاص فیلتر کنید.

علاوه بر این، HARO گزینه ارتقاء به یک طرح پولی را ارائه می دهد که در آن فقط درخواست هایی را برای شما ایمیل می کند که با کلمات کلیدی خاصی مطابقت دارند که می خواهید به آنها پاسخ دهید.

به طور کلی، فقط باید به جستارهایی پاسخ دهید که معیارهای زیر را دارند:

  • شما واجد شرایط هستید تا به آنها پاسخ دهد.
  • آنها هستند مربوط به صنعت شما
  • شما دارید دستورالعمل ها را بخوانید با دقت.
  • شما قادر هستید ارزش منحصر به فرد اضافه کنید به آنها.

با پاسخ دادن به سؤالات صحیح، شانس خود را برای انتشار افزایش خواهید داد.

حالا بیایید در مورد ایجاد یک زمین عالی صحبت کنیم.

چگونه می توان زمین HARO کامل را ساخت

با خط موضوع مناسب شروع کنید

اول، برای دریافت پاسخ به پاسخ HARO خود، باید یک خط موضوع مناسب ایجاد کنید که thrash نشود.

با استفاده از پرانتز برای برجسته کردن سایر خطوط موضوعی و ایجاد اعتبار فوری، همه چیز را ساده نگه دارید:

[HARO Response] عنوان شغلی / تخصص من + صفت قدرتمند + موضوع درخواست تکراری

به عنوان مثال، فرض کنید من به درخواستی پاسخ می‌دادم که به دنبال یک نقل قول در مورد نکات بهره‌وری برای کارآفرینان بود. من یک خط پاسخ را به صورت زیر می نویسم:[HARO Repsonse] نکات بهره وری مدیر عامل/نویسنده برای کارآفرینان.”

همچنین می توانید با خطوط موضوعی آزمایش کنید تا به شما کمک کند مورد توجه قرار بگیرید، مانند «نکات مدیریت زمان که از هیچ کس دیگری دریافت نخواهید کرد».

به آزمایش ادامه دهید تا ببینید کدامیک معمولاً بیشترین تبدیل را دارد.

رهبری با تخصص و اعتبار

در مرحله بعد، پاسخ خود را با برخی اطلاعات پس زمینه شروع کنید.

پاسخ ها باید با یک پاراگراف یک به دو جمله باز شوند که در مورد اعتبار شما به شما کمک می کند تا انتخاب شوید. خبرنگاران منابع معتبر را دوست دارند، بنابراین از لاف زدن نترسید – فقط اسپم یا فروشندگان نباشید.

این دستورالعمل ها را دنبال کنید تا به معرفی کامل کمک کنید:

  • خود را فهرست کنید نام و عنوان شغلی فعلی.
  • به هر نشریه ای اشاره کنید شما در برجسته شده اید
  • پیوند به هر کسب و کاری یا وب سایت هایی که شما اجرا می کنید.
  • هر گونه اعتبار را ذکر کنید که به شما کمک می کند برجسته شوید.

به عنوان مثال، پاسخ شما می تواند به صورت زیر شروع شود:

«سلام (نویسنده پرسش)،

امیدوارم همه چیز خوب باشه

Ron Lieback در اینجا، نویسنده «365 to Vision: Modern Writer’s Guide» و مدیر عامل/بنیانگذار ContentMender. مقالات من در چندین نشریه برتر در سطح جهان، از فوربس گرفته تا ژورنال موتورهای جستجو و دنیای چرخه…

پس از معرفی خود، پاسخی ارائه خواهید کرد که باید الزامات پرس و جو را برآورده کند.

بدانید چگونه پاسخ خود را قالب بندی کنید

کلید ایجاد یک پاسخ عالی این است که دقیقاً همان چیزی را که روزنامه نگاران می خواهند ارائه دهیم. این الزامات عبارتند از:

  • یک پاسخ کوتاه (1 پاراگراف، 2-3 جمله).
  • یک نقل قول خوب (اطلاعات عملی).
  • گرامر مناسب (املا بررسی شده و با استفاده از علائم نگارشی مناسب).
  • مختصر نوشتن (بدون کرک، یا BS، هرگز).
  • اسکن آسان پاسخ [spaced nicely, easy to follow, incorporates bullets (optional)].

قالب بندی را پایین بیاورید، و سپس می توانید الگوی مناسبی را برای استفاده برای طرح های خود ایجاد کنید و پاسخ های خود را ساده کنید.

زیر و بم یک زاویه منحصر به فرد

افزودن ارزش کلید دریافت نقل قول یا پاسخ شما در یک داستان است.

با این حال، با افزودن اطلاعات پیش پا افتاده یا بازیافتی، کار زیادی برای برجسته شدن خود انجام نمی دهید.

در اینجا چند نکته وجود دارد که می توانید سعی کنید پاسخ خود را در داستان یک خبرنگار قرار دهید:

  • نقل حکایت های شخصی که به کسب و کار یا عنوان شغلی شما مربوط می شود.
  • تحقیق اصلی را ذکر کنید شما یا کسب و کارتان تکمیل شده است.
  • یک نکته بحث برانگیز اضافه کنید که خلاف دانه است.

می‌توانید ده‌ها زاویه را انتخاب کنید، اما در نهایت، ارائه یک پاسخ اصلی به شما کمک می‌کند تا از دیگران متمایز شوید.

همچنین، اگر نام روزنامه نگار در درخواست HARO ذکر شده است، در مورد آنها تحقیق کنید و چند یادداشت شخصی اضافه کنید.

این نشان می دهد که شما برای پاسخ دادن تلاش کرده اید، که در میان سر و صدا ظاهر می شود.

قوانین Pitch را با دقت بخوانید و دنبال کنید

این ناگفته نماند، اما مطمئن شوید که به طور مستقیم به شرایط و ضوابط درخواست پاسخ دهید.

اغلب، زمانی که افراد از الگوها استفاده می کنند یا سعی می کنند سیستم را بازی کنند، در نهایت به خود آسیب می رسانند.

و اگر نام یا انتشاراتی در درخواست HARO ذکر شده است، لطفاً از آنها استفاده کنید. باز هم، هر چه شخصی تر به نظر برسد، جذاب تر خواهد بود.

الزامات HARO را بخوانید

این نکته نهایی ضروری است زیرا بسیاری از افراد از این نکات صرف نظر می کنند و در نهایت با نقض یکی از قوانین HARO پاسخ های خود را خراب می کنند.

هنگام پاسخ دادن به درخواست HARO موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • هیچ quid pro quos (تعویض پیوند یا پرداخت برای یک پیوند).
  • بدون عرضه محصولات.
  • پیوند همه تصاویر (سیستم HARO نمی تواند تصاویر را ارائه دهد).
  • بدون پیوست (HARO پاسخ شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کند).

در حالی که HARO یک سیستم موثر برای لینک بیلدینگ است، من چند نکته دیگر دارم که به شما کمک می کند مزایای بیشتری را با استفاده از این سبک لینک سازی روابط عمومی باز کنید.

5 نکته برای استفاده موثرتر از HARO

1. به ایمیل ها به سرعت پاسخ دهید

به گفته HARO، زیرساخت های HARO به حدود 75000 روزنامه نگار و بیش از 1 میلیون منبع می رسد.

با این حجم از رقابت از سوی لینک سازان و کارآفرینان، شما باید سریع و موثر به سوالات پاسخ دهید.

در حالی که ایجاد یک الگو می تواند به قالب بندی کمک کند، من توصیه می کنم فقط یک الگو برای معرفی خود بسازید و سپس پاسخ های سریع برای پرس و جوهای HARO را تمرین کنید.

پاسخ دادن به درخواست‌ها در همان روز می‌تواند شانس شما را برای ذکر نام در یک نشریه آنلاین بسیار افزایش دهد.

2. کیفیت را به کمیت انتخاب کنید

HARO روزی سه ایمیل با پرس و جوهای به ظاهر بی پایان ارسال می کند. تلاش برای پاسخگویی سریع به صدها پرس و جو تضمین می کند که حتی یک پاسخ دریافت نمی کنید.

در عوض، روی چند مورد در روز تمرکز کنید و زمان لازم را برای فکر کردن و افزودن یک پاسخ ارزشمند اختصاص دهید.

ممکن است استفاده ناکارآمد از زمان شما به نظر برسد، اما من تضمین می‌کنم که با استفاده از این استراتژی، نرخ تبدیل بالاتری خواهید داشت.

3. ایجاد رابطه با خبرنگاران

بهترین استراتژی های لینک بیلدینگ آنهایی هستند که روابط پرباری را برای کسب و کار یا برند شما ایجاد می کنند.

فقط به این دلیل که شما در یک مقاله منتشر شده اید به این معنی نیست که باید رابطه را در آنجا پایان دهید.

برای تبدیل شدن به یک منبع مکرر در مقالات وبلاگ نویس یا روزنامه نگار، استراتژی های زیر را در نظر بگیرید:

  • محتوای منتشر شده را به اشتراک بگذارید و تبلیغ کنید، مستقیماً روزنامه نگار را تگ می کند.
  • یک ایمیل پیگیری ارسال کنید در صورت نیاز به منابع، علاقه خود را به مقالات آینده منتقل کنید.
  • درخواست صحبت با خبرنگار یا وبلاگ نویس مستقیماً با استفاده از ایمیل شخصی خود.

من حتی از HARO برای به دست آوردن مشتریان جدید و ایجاد روابطی که با حفظ ارتباط با روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان منجر به فرصت های تجاری آینده می شود، استفاده کرده ام.

4. پیگیری مخاطبین

استراتژی ساخت لینک HARO خود را با جمع آوری اطلاعات تماس برای همه منابعی که در تاریخ آینده از آنها پیوند دریافت می کنید، ساده کنید.

یک صفحه گسترده ایجاد کنید و داستان ها و اطلاعات تماس مربوط به لیست گزارشگران HARO خود را پیگیری کنید.

همچنین می توانید برگه خود را با نرم افزار لینک بیلدینگ خود ارجاع دهید تا ببینید کدام بک لینک ها بیشترین ترافیک را دارند و کدام منابع برای استفاده مجدد در آینده ارزشمند هستند.

5. با افراد خارج از HARO تماس بگیرید

در نهایت، اگر می خواهید نرخ تبدیل خود را با استفاده از لینک سازی روابط عمومی بهبود بخشید، با خبرنگاران خارج از HARO تماس بگیرید.

بسیاری از خبرنگاران با پاسخ‌هایی در سیستم HARO بمباران می‌شوند، بنابراین با ارسال ایمیل مستقیم به خبرنگاران به راحتی می‌توان متمایز شد.

از جستجوی اپراتور سایت در وب سایت تجاری که برای آن می نویسند برای کشف آدرس ایمیل خود استفاده کنید. این استراتژی تضمینی برای کارایی ندارد، اما می تواند راهی برای برجسته شدن باشد.

نتیجه

HARO یک ابزار لینک سازی ارزشمند است که تسلط بر آن برای مبتدیان دشوار است.

در حالی که نرخ تبدیل به طور معمول پایین است، این بک لینک ها اغلب منبع ارزشمندی از ترافیک هستند و ارزش سهام را به وب سایت ها پیوند می دهند و به آن ها کمک می کنند تا کسب و کار خود را در دراز مدت افزایش دهند.

از HARO و استراتژی های دیگر برای تبلیغ برند خود و ارتقای کسب و کار خود به سطح بعدی استفاده کنید.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: VideoFlow/Shutterstock





منبع