نحوه افزایش درآمد و بهینه سازی برای فروش آفلاین
به دنبال راههایی برای افزایش حساب Google Ads و پیشرفت استراتژی خود هستید؟
آیا برای اقدامات آفلاین نیز مانند تماس ها و فروش ها بهینه سازی می کنید؟
در 21 ژوئن، یک وبینار را با مایکل اسکات، استراتژیست بازاریابی تبلیغات پولی در Manticore Marketing، و آملیا نورتروپ-سیمپسون، مدیر بازاریابی محصول در CallRail مدیریت کردم.
اسکات و سیمپسون راههایی را نشان دادند که میتوانید از Google Ads و سایر سیستمهای ردیابی برای بهینهسازی فعالیت آفلاین خود و به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه تبلیغات خود استفاده کنید.
در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.
تبدیل آفلاین چیست؟
تبدیلهای آفلاین شامل فعالیتهایی خارج از پلتفرمهای آنلاین مانند وبسایتها، برنامهها یا نرمافزارها است.
این اقدامات غیر دیجیتال که اغلب در CRM ردیابی می شوند، عمدتاً شامل فروش یا بسته شدن هستند. با بهینهسازی فعالیتهای آفلاین، میتوانیم به جای تبدیلهای آنلاین، بر روی فروش متمرکز شویم.
[Get examples] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →
نحوه بهینه سازی تبلیغات گوگل برای فروش آفلاین
بیایید روند گام به گام را مرور کنیم.
آنچه برای شروع نیاز دارید
قبل از شروع، چند ابزار و منابع کلیدی وجود دارد که باید در اختیار داشته باشید:
- حساب Google Ads.
- راهی برای ردیابی Google Click ID (GCLID).
- سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM).
- اتوماسیون آپلود (از طریق Zapier).
[Find out what a GCLID is] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →
مرحله 1: برنامه آپلود خود را ایجاد کنید
اولین قدمی که باید بردارید تعیین نحوه آپلود داده است که در قسمت 4 مورد بحث قرار خواهد گرفت.
با وجود در دسترس بودن روش های مختلف، استفاده از Google Sheets اغلب کاربردی ترین است، زیرا با پلتفرم های مختلف سازگار است و جریان کار را مختل نمی کند.
[Get an upload template] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →
مرحله 2: GCLID را ردیابی کنید
شما به دو راهاندازی مختلف GCLID نیاز دارید: ردیابی فرم و ردیابی تماس.
[Learn what these are, now] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →
مرحله 3: از CRM برای واردات و صادرات سرنخ ها استفاده کنید
ابتدا، اطمینان حاصل کنید که هر فیلد داده در هر فرم دارای یک مقصد CRM است.
پس از وارد کردن سرنخ ها به CRM، اتوماسیون باید برای صادرات سرنخ از طریق ابزار اتوماسیون یا ادغام احتمالی CRM بومی با Google Sheets تنظیم شود.
[Get a demo of what this should look like] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →
دادههای CRM مستقیماً از طریق اتصال CRM-Zapier یا Google Sheet به Google منتقل میشوند.
مرحله 4: تبدیل Google Ads ایجاد کنید
اکنون، تبدیل Google Ads را ایجاد میکنید و مرحله اول را مجدداً بررسی میکنید تا کاربرد آن را در موقعیت خود ارزیابی کنید.
- روی Tools & Settings کلیک کنید.
- روی تبدیل ها کلیک کنید.
- یک اقدام تبدیل جدید انجام دهید.
- روی import کلیک کنید.
- روی سایر منابع داده یا CRM کلیک کنید.
- ردیابی تبدیل ها از کلیک.
[Find out how to import offline conversion on Google] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →
مرحله 5: کمپین خود را ایجاد کنید
اکنون می توانید با هدف “تبدیل آفلاین” در تبلیغات گوگل کمپین ایجاد کنید. اگر آن را به عنوان یک هدف حساب تعیین کنید، به طور خودکار بر اساس تبدیل های آفلاین بهینه می شود!
[Slides] تبلیغات گوگل: نحوه افزایش درآمد و بهینه سازی برای فروش آفلاین
در اینجا ارائه است:
برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!
تسلط بر GA4: نحوه استفاده از Google Analytics جدید مانند یک حرفه ای
به این وبینار بپیوندید تا مطمئن شوید که کسبوکارتان GA4 با ردیابی تبدیل راهاندازی کرده است، و یاد بگیرید که چگونه از رابط جدید، انواع دادههای رویداد و موارد دیگر برای حفظ کمپینهای خود در مسیر خود استفاده کنید.
اعتبار تصویر:
تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو