نحوه شناسایی و حذف آدمخواری کلمات کلیدی


تعجب می کنید که چرا به نظر نمی رسد برای کلمات کلیدی که قطعاً آنها را هدف قرار داده اید رتبه بالایی کسب کنید؟

آیا می خواهید بدانید که آدم خواری محتوا چه هزینه ای برای شما دارد و چگونه می توانید به طور موثر با آن مبارزه کنید؟

در 28 ژوئن، یک وبینار را با متخصصان جستجو Jon Earnshaw، مبشر اصلی محصول، و سوفی مول، رئیس بخش محصول و بازاریابی در Pi Datametrics مدیریت کردم.

Earnshaw و Moule انواع مختلف تضاد محتوا و نحوه حل آنها را برای بهینه سازی وب سایت خود برای رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو نشان دادند.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.

آدمخواری کلمات کلیدی چیست؟

آدمخواری کلمات کلیدی زمانی است که صفحات وب سایت های مختلف سعی می کنند برای کلمات کلیدی یکسان رتبه بندی کنند. این می تواند تصمیم گیری برای گوگل را برای نمایش کدام صفحه در نتایج جستجو سخت کند.

اگر Google نتواند تشخیص دهد که کدام محتوا را اولویت بندی کند، این می تواند باعث آدم خواری شود.

این موضوع در مورد کلمات کلیدی است، نه URL ها. این بدان معناست که یک صفحه ممکن است برای کلمات کلیدی مشابه در سایت شما با دیگری رقابت کند.

[See what cannibalization looks like] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

انواع اصلی آدم خواری

انواع مختلفی از آدمخواری وجود دارد:

  • درونی؛ داخلی
  • بین المللی
  • زیر دامنه

اما امروز، ما بر روی آن تمرکز خواهیم کرد آدمخواری داخلی.

99٪ مواقع، آدم خواری صفحات شما به یکی از این موارد مربوط می شود چهار مورد:

  1. موضوع همپوشانی.
  2. تزریق اقتدار.
  3. لینک سازی داخلی ضعیف
  4. بهینه سازی غیر متنی

[Discover what it looks for each case] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

چگونه انواع مختلف آدمخواری را شناسایی کنیم

در اینجا نحوه تشخیص انواع رایج آدم خواری:

  • شار مشکوک – پیوند داخلی مرتب نشده است، حروف بزرگ.
  • تکامل محتوا – صفحات متناقض به دلیل محتوایی مانند شایعات، انتشارات و مقالات بررسی.
  • تضاد درون خطی – صفحات متناقض بر اساس عبارات جستجو.

[Get examples] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

هنگامی که نوع آدمخواری را شناسایی کردید، می توانید آن را برطرف کنید.

چگونه آدم خواری را رفع کنیم

شما می توانید آدمخواری را از طریق استراتژی های مختلف برطرف کنید:

  • با تغییر عنوان و سپس تقویت با پیوندها، موضوع را کاهش دهید.
  • 301 صفحه را ادغام کنید یا دو صفحه را در یک صفحه ادغام کنید.
  • 301 محتوای قدیمی به درگاه انتخابی شما.
  • به صفحه ای که می خواهید راهرو باشد پیوند دهید.
  • Noindex / محتوای بایگانی که در حال رقابت است.
  • هاب پیج ایجاد کنید

[See these tactics action] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

سئوی خود را تقویت کنید: چگونه آدمخواری کلمات کلیدی را شناسایی و حذف کنیمتصویر ایجاد شده توسط Pi Datametrics، ژوئن 2023

نحوه نظارت بر آدم خواری

هنگامی که مشکل را برطرف کردید، بسیار مهم است که روزانه با ردیابی موثر، آدمخواری کلمات کلیدی را زیر نظر داشته باشید:

  • همه URL ها
  • 100 تا
  • همه رقبا
  • گذشته.

[Discover the tools to track] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

خوراکی های کلیدی

  • آدمخواری خواهید داشت.
  • در سطح کلمه کلیدی کار می کند.
  • شما باید تصمیم بگیرید
  • قابل پیشگیری است.

[Slides] سئوی خود را تقویت کنید: چگونه آدمخواری کلمات کلیدی را شناسایی و حذف کنیم

در اینجا ارائه است:

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

KPI ها، معیارها و معیارهایی که برای موفقیت سئو در سال 2023 مهم هستند

در 26 جولای، به کارشناسان سئو و بازاریابی محتوا Conductor بپیوندید تا شما را در تحقیقات خود در مورد آخرین معیارها و بینش های سئو بر اساس صنعت برای سال 2023. بهترین راه‌ها را برای استفاده از این شاخص‌های KPI متوسط ​​برای استراتژی‌های ارگانیک خود کشف کنید.


اعتبار تصویر:

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو





منبع

مطالب مرتبط