نکته سئوی گوگل برای دریافت سریعتر سایت جدید
جان مولر گوگل یک نکته مفید برای سئوی فنی برای کسانی که یک سایت جدید راه اندازی می کنند ارائه کرد که با اجتناب از این یک اشتباه رایج به سایت شما کمک می کند سریعتر توسط گوگل انتخاب شود.
اولویت بالا برای راه اندازی سایت
راهاندازی یک وبسایت فرصتی است تا هر آنچه را که از تجربیات قبلی آموختهایم و با بهرهگیری از آینده نگری به کار ببریم. هیچ معلمی برای موفقیت بهتر از شکست نیست زیرا درس هایی که از اشتباهات گرفته می شود هرگز فراموش نمی شوند.
شخصی که اخیراً دامنه جدیدی را ثبت کرده است، بحثی را در Reddit شروع کرده است و میپرسد که سه ملاحظه اصلی برای راهاندازی یک وبسایت موفق قبل از انجام هر کاری چیست. شخصی که این سوال را می پرسد به طور پیشگیرانه پاسخ واضح اضافه کردن دامنه به کنسول جستجوی گوگل را رد کرد و این قانون اساسی را تعیین کرد که جایگاه یا نوع کسب و کار مهم نیست. مهم این است که پیشنهادات باید برای مقیاس بندی ترافیک در شش ماه اول وب سایت مهم باشند.
پرسیدند:
فرض کنید یک دامنه کاملاً جدید دارید و وظیفه ایجاد ترافیک در 6 ماه آینده به شما داده شده است. جایگاه، کسب و کار مهم نیست، و اصول اولیه مانند «افزودن دامنه به کنسول جستجوی گوگل» اهمیتی ندارد.
به من بگویید 3 مورد اول با اولویت بالا که اجرا می کنید چیست؟
موافق ترین پاسخ
تا حدودی تعجب آور است که بیشترین رای مثبت با 83 رای، پاسخی بود که واضح ترین پیشنهادها را ارائه کرد.
پاسخ با رأی بالا این بود:
«صفحات/محتوای فرود را برای کمترین فرصتهای کلمه کلیدی قیف خود ایجاد کنید و به سمت بالا حرکت کنید.»
این امری مسلم است که معماری اطلاعات سایت باید از قبل برنامه ریزی شود (چیزهایی مانند کلمات کلیدی، موضوعات، صفحات کلیدی، نقشه کامل سبک سازمانی از دسته ها با فضای باقی مانده برای گسترش پوشش موضوعی، و یک استراتژی به هم پیوستگی). ). پاسخ مثبت کاملاً صحیح است اما نسبتاً واضح است.
بقیه آن پاسخ بسیار موافق:
ادعای برند در رسانه های اجتماعی برتر.
ساده ترین نقل قول ها و دایرکتوری هایی را بسازید که می دانم نمایه می شوند. به علاوه آنهایی که مربوط به طاقچه.
روابط عمومی دیجیتال واکنشی را به عنوان کمپین اصلی لینک بیلدینگ اولیه شروع کنید.
واضح بودن آن پاسخ موافق با کیفیت نه چندان واضح پاسخ مولر در تضاد است.
مرتبط: چگونه یک وب سایت جدید راه اندازی کنیم: یک راهنمای کامل
مشاوره جان مولر در مورد آماده سازی سئو
توصیه جان مولر عالی است و بینشی را در مورد یک موضوع فنی ارائه می دهد که به راحتی قابل چشم پوشی است.
او نوشت:
“فقط این را بیرون بیاورید – اگر سایتی آماده ندارید، یا DNS را غیرفعال نگه دارید یا یک صفحه نگهداری سفارشی ایجاد کنید. از یک صفحه نگهدارنده سرور / CMS عمومی استفاده نکنید. معمولاً زمان بیشتری طول می کشد تا سایتی که پارک شده / تکراری شناخته شده است به عنوان یک سایت عادی شناخته شود تا زمانی که سایتی در ابتدا انتخاب شود.
DNS را غیرفعال نگه دارید
DNS مخفف Domain Name System است و اشاره ای به فرآیند backend تبدیل نام دامنه به آدرس IP است که محتوای واقعی در آن وجود دارد. تمام محتوا در یک آدرس IP وجود دارد، نه در نام دامنه. نام دامنه فقط به جایی که محتوا است اشاره می کند. با غیرفعال نگه داشتن DNS چیزی که اتفاق می افتد این است که گوگل دامنه ای را که به چیزی اشاره می کند کشف نمی کند، بنابراین اساسا وجود ندارد.
همچنین ببینید: گوگل: TLD های ارزان را انتخاب نکنید، از خطرات هرزنامه اجتناب کنید
از صفحه نگهدارنده سرور/CMS عمومی استفاده نکنید
یک صفحه نگهدارنده سرور عمومی مانند یک دامنه پارک شده است، مانند یک سیگنال نادرست به Google است که نشان می دهد چیزی در آدرس IP وجود دارد که نام دامنه آن را حل می کند.
تأثیر توصیه مولر در مورد غیرفعال کردن DNS و استفاده نکردن از یک صفحه نگهدارنده عمومی، جلوگیری از حل شدن نام دامنه به صفحه نگهدارنده است (با فرض اینکه صفحه نگهدارنده ثبت کننده نیز خاموش باشد). این امر باعث میشود که گوگل دامنه را شناسایی نکند و یک صفحه نگهدارنده عمومی «هیچ چیز اینجا نیست» پیدا کند.
توصیه مولر به این مسئله فنی اشاره می کند که اگر یک نسخه عمومی هرگز فعال نشود و اساساً نام دامنه وجود نداشته باشد، گوگل یک سایت را سریعتر شناسایی و فهرست می کند.
بنابراین اگر می خواهید وب سایت شما به سرعت انتخاب و ایندکس شود، بهتر است از یک صفحه نگهدارنده دامنه عمومی استفاده نکنید.
توصیه مولر را اینجا بخوانید:
دامنه جدید: 3 کاری که باید انجام دهید چیست؟
تصویر برجسته توسط Shutterstock/Luis Molinero