وقتی فرمول سئو کار نمی کند چه باید کرد؟
سوال Ask an SEO این ماه از Heather است که می پرسد:
سوال عالی، هدر، و آنطور که در ابتدا به نظر می رسد بارگذاری نشده است. وقتی زیاد به آن فکر نکنید، حل کردن آن آسان است.
وقتی از رویکرد مشابهی برای سئوی شرکت حقوقی یا هر سئوی خاص استفاده میکنید، همان تجربه را برای موتورهای جستجو ایجاد میکنید.
موتورهای جستجو به بهترین تجربه نیاز دارند – نه یکسان. به همین دلیل است که استفاده از استراتژی های مشابه کارساز نیست.
نگاه کنید که چگونه هر شرکت حقوقی منحصر به فرد است و از آن به عنوان نقطه قوت استفاده کنید.
مشخص کنید که چه کسانی در عمل می توانند بخشی از برند شوند (از جمله شرکای دارای پتانسیل رسانه ای)، تخصص آنها چیست و چگونه به استراتژی هر شرکت حقوقی متفاوت برخورد کرد.
پاسخ زیر در مورد تجارت الکترونیک، ارائه دهندگان خدمات مانند مشتریان شما و ناشران نیز صدق می کند، بنابراین این پست برای همه خوانندگان مفید است.
اما من به وکلا پایبند خواهم بود زیرا این نمونه ای است که پرسشگر ما ذکر کرد. اگر کسی تجارت الکترونیک یا موضوع دیگری می خواهد، در صورت تمایل آن را ارسال کند، و من خوشحال خواهم شد که پاسخ دهم.
چرا فرمول های سئو برای شرکت های حقوقی کوتاه می شوند؟
دلیل اینکه فرمول سئو یکسان کار نمی کند، حتی اگر آنها از یک نوع وکیل باشند، این است که هر شرکت منحصر به فرد است.
از این نظر منحصر به فرد داشتن وکلای دارای مجوز در سطح کشور و ارائه پوشش کامل است.
برخی میتوانند چند مکان در مقابل مکان تک در یک شهر یا ایالت باشند، و برخی دیگر میتوانند یک فروشگاه حقوقی بوتیک باشند که در یک طاقچه تخصص دارند. هر کدام نیازها و توانایی های متفاوتی خواهند داشت، بنابراین فرمول باید تغییر کند.
اگر استراتژی های اصلی و منحصر به فرد را برای تک تک مشتریان شرکت حقوقی ایجاد نمی کنید، به موتورهای جستجو مانند گوگل دلیلی برای نشان دادن آنها نمی دهید. به همین دلیل است که این فرمول کار نمی کند و مشتریان شما در مضیقه هستند.
شرکت های حقوقی بزرگتر افراد بیشتری برای صحبت با رسانه ها دارند. آنها می توانند بیرون بروند و دعوا کنند و از پرونده ها بک لینک بگیرند.
شرکتهای دارای مکانهای مختلف فرصتهای بیشتر در نمایه کسبوکار Google و تواناییهای بیشتری برای انجام کارهای اجتماعی و کسب در معرض دید دارند.
آنها همچنین به صفحات موقعیت مکانی جداگانه در مقابل یک مکان واحد نیاز خواهند داشت که محتوای محلی بیشتری برای جستجوهای مبتنی بر شهر برای آنها فراهم می کند. و شرکتهایی که برنده پروندههایی شدهاند که در فضای آنها ویروسی میشوند ممکن است توجه رسانهها را به خود جلب کنند.
این منجر به افزایش جستجوهای برند و بک لینک ها می شود که منجر به سئو آسان تر برای شرایط رقابتی می شود.
مشتریان نیز متفاوت است. اگر شرکت کاریابی مشاغل کوچک یا آسیب های شخصی را در مقابل شرکت های سازمانی و چهار حسابداری بزرگ مدیریت می کند، سطح زبان و اصطلاحات باید تغییر کند زیرا شما برای افرادی که از اصطلاحات و سطوح مختلف زبان استفاده می کنند، می نویسید.
اگر یک سازمان غیردولتی در مقابل انتفاعی است، عبارات و قوانین دیگری وجود دارد که باید از آنها پیروی کنند. این بدان معناست که سطوح نوشتاری، انواع منابع و اطلاعاتی که ارائه میدهند باید متفاوت باشد زیرا مشتریان و نوع مخاطبی که میخواهند متفاوت است.
رفتن به حسابهای بزرگ شرکتی به معنای داشتن محتوایی برای دستیاران است که نیازهای آنها را هنگام تحقیق برآورده میکند، و مدیرانی که در آن خلاصهای از دلیل جستجوی یک شرکت حقوقی منطقی است.
آنها یک مشاور عمومی دارند که پرونده شما را بررسی می کند و به دنبال چیزی کاملا متفاوت می گردد.
اگر یک کسب و کار کوچک است، راحت تر می توانید با یک صفحه که با مالک صحبت می کند و اعتماد به نفس آنها را ایجاد می کند، تنظیم کنید. جایگاه یکسان، مخاطبان هدف متفاوت، تجربه سایت متفاوت نیاز به یک استراتژی منحصر به فرد دارد.
در اینجا برخی از راههایی است که میتوانم استراتژی سئو را برای شرکتهای حقوقی تغییر دهم، اگر فقط در یک جایگاه خاص کار میکردم. سپس، استراتژیهای منحصربهفردی را بر اساس جذب مشتریان هدف خاص، نه به طور کلی، در بالای آن پیادهسازی میکنم.
ایجاد روابط عمومی دیجیتال و اعتماد
شهرهای بزرگتر مانند نیویورک، شیکاگو یا دالاس فرصت های بیشتری نسبت به شهرهای کوچکتر دارند، اما هر منطقه فرصت های رسانه ای دارد.
فهرستی از شرکتهای رسانهای، وبلاگنویسان، و منابع اجتماعی، از جمله انجمنهای دولتی شهری و شهری ایجاد کنید و ببینید چه کسی در مورد قانون استخدام و استخدام صحبت میکند.
حال، به موضوعاتی که آنها پوشش می دهند نگاه کنید. این می تواند هر چیزی از تبعیض گرفته تا استخدام، از دست دادن شغل و اخراج، یا حقوق کارمند و کارفرما باشد.
اینها موضوعات داغ در طول سال و فرصت هایی برای معرفی مشتریان شما هستند. هنگامی که آنها آموزش رسانه ای را گذراندند، آنها را در تلویزیون، در ستون ها به عنوان متخصص، و در انجمن های اجتماعی به عنوان متخصص روی صحنه ببرید.
این منجر به ایجاد بک لینک طبیعی می شود که به درستی انجام شود، و منجر به جستجوی افراد بر اساس نام و نام تجاری آنها می شود، که ممکن است به موتورهای جستجو علامت دهد که چیزی در آن وجود دارد.
اگر مشتری شما برنده پرونده ای می شود که مربوط به موضوعی است که روزنامه نگار پوشش می دهد، آن را به عنوان یک پست وبلاگ اخیر یا مقاله روابط عمومی معرفی کنید تا روزنامه نگار انگیزه بیشتری برای استفاده از آن به عنوان یک متخصص موضوع داشته باشد.
هنگامی که مشتری شما یک نهاد شناخته شده و رهبر در منطقه خود باشد، نمایه او در وب سایت شرکت حقوقی به مکانی تبدیل می شود که پیوندها را جذب می کند، شاید یک پانل دانش، و ممکن است نشانه گذاری برای کمک به این امر وجود داشته باشد.
افزایش دید با طرحواره
شما یک طرح سازمانی با خدمات قانونی (برای مشاغل محلی نیز اعمال می شود) و منطقه مورد استفاده می خواهید. برای مکان های مجرد، شهر، ایالت یا جایی که مجوز دارند را پوشش دهید و خدمات ارائه دهید.
اگر چند مکان است، طرح منطقه خدمات را در هر صفحه مکان مستقر کنید. و فراموش نکنید که طرح وکالت نیز وجود دارد.
از آنجایی که شما با موسسات حقوقی کار کار می کنید، ممکن است بخواهید به این صفحه در داده های ویکی یا منبع مشابه در ویکی پدیا از نوع اضافی برای ایجاد ارتباط با نوع خدمات حقوقی ارائه شده، ارجاع دهید.
نمایه کسب و کار Google را بهینه کنید
اگر مکانهای فیزیکی دارند، صفحات نمایه کسبوکار ایجاد کنید و تمام تلاش خود را بکنید تا مشتریان را وادار به نظرات و بازخورد خود کنید.
شما میخواهید همه صفحات را مانند معمول پر کنید، و اگر مشتریان میخواهند بدانند که آیا میخواهید چیزی بگویند یا خیر، بر وظایف خاص و موقعیتهای رایجی که برای آنها حل کردهاید تاکید کنید.
مطمئن شوید که تمام خدمات ارائه شده و فیلدها را پر کنید. هر چه بیشتر به موتور جستجو اطلاعات دقیق و به روز بدهید، بهتر می تواند به مشتریان شما نشان دهد.
کپی متمایز را توسعه دهید
محتوا نباید برای هر مشتری یک استراتژی باشد، حتی اگر انواع مشتریان مشابهی داشته باشد.
شما به عنوان یک سئوکار باید یک برنامه محتوای کاملا منحصر به فرد ایجاد کنید و مطمئن شوید که دیگران همین کار را انجام نمی دهند.
گوگل فقط به یک منبع نیاز دارد، بنابراین استراتژی یکسان برای دو شرکت حقوقی مشابه به این معنی است که تنها یکی میتواند برنده شود، یا اگر هر دو یکسان باشند، هیچکدام نمیتوانند برنده شوند، زیرا شرکت سومی منحصر به فرد خواهد بود و مدیریت را به دست میگیرد.
توسعه استراتژی برای یک تجربه منحصر به فرد آسان است.
از شرکت های حقوقی بخواهید داستان های موفقیت خود را به عنوان راهنمای اطلاعاتی و در سطح خواندن و نوشتن مشتری منتشر کنند.
هر دو برندها و صداهای منحصربفردی خواهند داشت و از آنها برای پاسخگویی به مشتریان بالقوه خود استفاده می کنند.
از آنها نخواهید بگویند برای مشتریان خود چه کردند. از آنها بخواهید در مورد مشکل مشتری و اقدامات انجام شده برای حل آن صحبت کنند.
موسسه حقوقی با به اشتراک گذاشتن مشکلی که با آن مواجه بود و استفاده از کلماتی که مشتریان خود استفاده می کنند، به زبان موکل خود صحبت می کند.
این به ایجاد منبعی کمک می کند که سرنخ های بالقوه زمانی که به دنبال راه حل هایی برای وضعیت فعلی خود هستند، آن را پیدا کنند.
از ارتباط گواهینامه اطمینان حاصل کنید
یکی از بزرگترین نادیدهگیریهایی که در رابطه با سئو و بهینهسازی تبدیل شرکت حقوقی میبینم، گواهیهای قدیمی و نامربوط است.
این همچنین می تواند یک کپی منحصر به فرد و یک اعتماد ساز باشد. اطمینان حاصل کنید که همه گواهی ها عبارتند از:
- با موضوع یا موضوع صفحه ای که در آن قرار دارند مطابقت دارد و در سراسر سایت نیست.
- از مشتریان مشابه به مشتریان مورد نظر شرکت بر اساس نام، اندازه شرکت و نوع شغل هستند.
- موفقیت وضعیت حقوقی خاص را توضیح دهید که با دعوت به اقدام مطابقت دارد تا مشتری بالقوه بداند شما در حل مسائل حقوقی برای نیازهایش تجربه دارید.
- هر کدام به روز و دقیق هستند. شما نمی خواهید مشتریان بالقوه فکر کنند که موسسه حقوقی شما سال ها است که برنده پرونده ای نشده است یا با بهترین شیوه های فعلی قانون کار آشنا نیست.
نکته اصلی این است که شما نمی توانید از استراتژی یکسانی برای هر تمرین استفاده کنید زیرا هر یک منحصر به فرد است و موتورهای جستجو فقط به یکی از تجربیات مشابه نیاز دارند.
همه مشتریان موسسه حقوقی شما به برچسب عنوان، طرح و محتوا نیاز دارند، اما کار روابط عمومی، کپی روی صفحات و ایجاد قدرت باید اصلی باشد و مطابق با نقاط قوت آنها باشد تا صفحات نیازهای مشتریان آینده آنها را برآورده کنند.
اگر استراتژی های اصلی و منحصر به فرد را برای تک تک مشتریان شرکت حقوقی ایجاد نمی کنید، به موتورهای جستجو مانند گوگل دلیلی برای نشان دادن آنها نمی دهید.
به همین دلیل است که همان فرمول سئو وقتی برای چندین مشتری اعمال می شود کار نمی کند. امیدوارم این کمک کند.
منابع بیشتر:
تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو