چرا ابزار نتایج غنی Google می تواند گمراه کننده باشد


یک بحث اخیر در یک گروه SEO Facebook نشان داد که چگونه ابزار آزمایش ساختار یافته داده های Google می تواند نتایج گمراه کننده ای را به دست آورد ، و باعث ایجاد اشکال زدایی داده های ساخت یافته Schema.org می شود. به همین دلیل این ابزار کوتاه می آید و به همین دلیل Schema.org راه حل بهتری ارائه می دهد.

این مقاله به بحث گروه خصوصی فیس بوک پیوند ندارد ، اما تصاویر مربوط به اشکال زدایی سایت مورد بحث را ارائه می دهد.

افزونه وردپرس برای داده های ساخت یافته

شخصی که بحث را آغاز کرد ، گفت که آنها از افزونه وردپرس برای خروج از داده های ساختاری خود استفاده می کنند. شخصی انگشت خود را به افزونه SEO اشاره کرد و گفت که خروجی داده های ساخت یافته Schema.org توسط افزونه ها به اندازه کافی خوب نیست اما این پاسخ نادرست است. این ممکن است مسئله ای با داده های ساختاری انتخاب شده توسط کاربر باشد ، نه خود افزونه.

افزونه های داده ساختاری برای خروجی داده های ساختاری مفید هستند زیرا:

1. این کار خسته کننده برای تولید یک اسکریپت داده ساختاری JSON-LD Schema.org را خودکار می کند.

2. به طور خودکار داده های ساختاری را که توسط Google مورد نیاز است ، خارج می کند.

3. افزونه ها هنگامی که Google نیازهای خود را تغییر می دهد ، به طور خودکار تمام داده های ساختاری را به روز می کند.

تنها نکته منفی ، همانطور که در این شرایط اتفاق افتاده است ، این است که اگر کاربر داده های ساختاری را انتخاب کند که برای محتوای آنها مناسب نباشد. به عنوان مثال ، این می تواند اتفاق بیفتد ، اگر نسخه صحیح محلی باشد ، اما به نسخه پرداخت شده از افزونه نیاز دارد و کاربر نوع دیگری از داده های ساختاری را مانند جمع بندی انتخاب می کند.

خطای ابزار نتایج Google Rich

فرد باید از داده های ساختاری محلی استفاده می کرد اما کد موجود در صفحه برای جمع آوری بود. اما هنگامی که فرد آن را در ابزار تست ساختار داده ساختار یافته Google بررسی کرد ، به طور نادرست نشان داد که آنها از داده های ساختاری LocalBusiness استفاده می کنند.

تصویر تصویر گمراه کننده تست نتایج Google Rich

نکته عجیب این است که ابزار Google کاربران را قادر می سازد تا داده های ساختاری موجود در HTML را مشاهده کنند و به طور دقیق نشان می دهد که صفحه وب از داده های ساختاری از جمع آوری ، نه محلی ، Schema.org استفاده می کند.

تصویر: ابزار Google داده های ساختاری اشتباه را تشخیص می دهد

این ابزار داده های ساختاری محلی را تشخیص می دهد اما این در واقع چیزی است که در داخل داده های ساختاری جمع آوری شده ، که شناسایی نشده است ، در لانه قرار می گیرد. آنچه این ابزار نشان می دهد مربوط به نتایج غنی است ، اما برچسب روی ابزار به طرز گیج کننده می گوید داده های ساختاری شناسایی شده را نشان می دهد.

schema.org اعتبار سنج داده ساختاری

ابزار اعتبار سنجی داده های ساختاری دقیق تر Schema.org موردی است که توسط schema.org تهیه شده است ، نه Google.

در اینجا داده های ساختاری که ابزار رسمی Schema.org شناسایی شده است:

چرا ابزار Google شکست خورد؟

اتفاقی که افتاد این است که این وب سایت از داده های ساخت یافته جمع آوری شده برای بررسی مشاغل محلی خود استفاده می کرد. ابزار تست نتایج غنی Google به اشتباه داده های ساختار یافته LocalBusiness را شناسایی کرد و نادیده گرفت که این اسکریپت واقعاً در مورد جمع آوری است.

اعتبار سنج رسمی schema.org با دقت داده های ساختاری را مشخص کرد.

این بدان معنا نیست که ابزار Google خراب است. من فکر می کنم آنچه اتفاق می افتد این است که ابزار Google دارای عملکردی است که ممکن است محدود به آزمایش باشد که آیا داده های ساختاری یک وب سایت صفحه را برای نتایج غنی واجد شرایط می کند ، به همین دلیل آن را تست کننده نتایج غنی نامیده می شود. شاید داده های ساختاری را تأیید نکند ، بنابراین اگر می خواهید کد خود را به طور دقیق اشکال زدایی کنید ، احتمالاً ایده خوبی است که به یک ابزار رسمی schema.org چرخش دهید.

اگر در اشکال زدایی در مورد داده های ساختاری مشکل دارید و خواندن HTML بخشی از مجموعه مهارت های شما نیست ، ممکن است بخواهید به ابزار رسمی ساختاری داده شده Schema.org را امتحان کنید ، ممکن است به شما در درک بهتر آنچه در داده های ساختاری خود اشتباه است ، کمک کند.

شاید وقت آن باشد که SEO و ناشران اعتبار سنجی داده های ساختاری رسمی را به لیست ابزارهای خود برای استفاده اضافه کنند.

تصویر برجسته توسط Shutterstock/Viorel Sima



منبع

مطالب مرتبط