چرا متخصصان سئو باید به دستورات تسلط پیدا کنند: انقلاب ChatGPT
تولید محتوا در سال های اخیر به طور تصاعدی رشد کرده است و درخواست ها به ابزاری ضروری برای متخصصان سئو تبدیل شده اند.
با این دستورالعمل های ساده، امکان تولید مقالات، تصاویر، ویدئوها و موارد دیگر وجود دارد.
مخصوصاً برای بازاریابان و متخصصان سئو، تسلط بر استفاده از دستورات یک دارایی واقعی است.
این به این دلیل است که آنها می توانند به هوش مصنوعی بیاموزند که چگونه به بهترین وجه به توصیه های SEO پایبند باشد در حالی که محتوای با کیفیت تولید می کند.
هوش مصنوعی با اجازه دادن به سفارشی سازی مقالات بر اساس سبک نوشتاری، لحن صدا و ترجیحات هر کاربر بر اساس مدل های زبان بزرگ، تولید محتوا را متحول کرده است.
امروزه کارشناسان سئو باید به این ابزارها تسلط داشته باشند تا در حوزه کاری خود رقابتی باقی بمانند.
به طور خلاصه، تسلط بر درخواستها و هوش مصنوعی برای متخصصان سئو که به تولید محتوای با کیفیت و پیروی از توصیههای سئو اهمیت میدهند، بسیار مهم است.
با استفاده از این ابزارها، آنها می توانند محتوای شخصی سازی شده ای را ارائه دهند که به مخاطبان هدف آنها مرتبط است.
Promptology، یا هنر ایجاد اعلان های خوب
یادداشت ویراستار:
اعلانات چیست؟ اینها به سادگی کلمات، عبارات، سوالات، کلمات کلیدی و غیره هستند که برای تولید نتایج وارد ابزارهای هوش مصنوعی می شوند.
پرومتولوژی چیست؟ هنر ایجاد موثرترین دستورات برای رسیدن به نتیجه دلخواه شما.
درخواست برای تولید متن
پس از تلاشهای بسیار ناموفق برای تولید متن با کیفیت، میتوان گفت که سال 2022 سال طلایی تولید متن است.
در حالی که تولید متون هرگز آسان نبوده است، من موانع اصلی و راه حل های آنها را شناسایی کرده ام.
“متن من خیلی کوتاه است”
اغلب، راه حل این است که به هوش مصنوعی آموزش دهیم که یک ساختار سند با یک مقدمه، عنوان های فرعی، یک یا چند پاراگراف در هر عنوان فرعی و یک نتیجه گیری ایجاد کند.
انتشار DaVinci-text-3 ایجاد محتوای طولانی را متحول می کند زیرا هوش مصنوعی اکنون می داند که چگونه با دستورالعمل های ساده محتوای طولانی ایجاد کند.
در اینجا اعلان هایی هستند که با این هوش مصنوعی جدید بهترین کار را انجام می دهند:
- یک راهنمای جامع بنویسید [topic]”
- “تحلیل عمیقی از [topic]”
- «مزایای آن را توضیح دهید [topic] با جزئیات.»
- «تاریخچه را شرح دهید [topic] و تاثیر آن بر [related field]”
- “متن طولانی است اما من سبک نوشتن تکراری را دوست ندارم.”
در این مورد، شما باید نمونه هایی از سبک نوشتاری خود را با هوش مصنوعی ارائه دهید و از پارامترهایی استفاده کنید که امکان کاهش تکرار را فراهم می کند. آخرین نسل های هوش مصنوعی می توانند نتایج بسیار خوبی را ارائه دهند.
“آیا متن منحصر به فرد است؟”
این سؤال بسیار خوبی است، به خصوص برای سئو – و هنگامی که متن تولید می شود، باید از ابزارهایی مانند Google استفاده کنید، جایی که عباراتی را که در نقل قول قرار داده شده اند را با موتور جستجو جستجو کنید تا تشخیص دهید آیا عبارات تولید شده وجود دارند یا خیر.
لازم نیست همه عبارات را به جز چند عبارت به صورت تصادفی انتخاب کنید، همچنین خدمات پولی مانند Copyscape برای انجام این کار وجود دارد.
“متن پر از مفاهیم ابداع شده است”
گاهی هوش مصنوعی می تواند مفاهیمی را ابداع کند و بهترین راه حل کاهش پارامتر خلاقیت است.
پس از آن، می توانید از قوانین کسب و کار نیز استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که مفاهیم ذکر شده مربوط به حوزه کسب و کار شما است.
«متن تولید شده متعلق به چه کسی است؟»
این سوال اغلب مطرح می شود، اما ابزارهای تولید متن در مورد این موضوع بسیار واضح هستند: متن متعلق به شماست.
“متن من برای سئو بهینه نیست”
در واقع، هوش مصنوعی هرگز انجام سئو را یاد نگرفته است، بنابراین باید به آن مثال هایی بزنیم و انواع بهینه سازی را به آن آموزش دهیم، مانند:
- شامل H1، H2، H3 می شود.
- پیوندهای مربوطه را نشان دهید.
- از نهادهای با نام خاص مانند مکان ها و افراد استفاده کنید.
- از کلمات کلیدی خاص استفاده کنید.
تولید متون منحصر به فرد بهینه سازی شده برای سئو کاملا امکان پذیر است.
درخواست برای تولید تصاویر
در رابطه با تولید تصویر، من یک مقاله کامل در مورد SEJ در مورد نحوه تولید تصاویر نوشتم، اما بیایید به مشکلاتی که با آن برخورد خواهید کرد بپردازیم.
“رزولوشن خیلی کم است”
به دلایل هزینه، تصاویر تولید شده وضوح پایینی دارند.
بسیاری از ابزارهای سطح بالا به شما کمک می کنند وضوح تصویر تولید شده با هوش مصنوعی را افزایش دهید. من این ابزار رایگان را توصیه می کنم.
“ابعاد خیلی کوچک هستند یا سازگار نیستند”
بار دیگر، به دلایل هزینه، تصاویر تولید شده اغلب 512 x 512 پیکسل هستند.
دو راه حل اصلی وجود دارد:
شما می توانید تصویر را با مشخص کردن ابعاد خود بازسازی کنید – در اینجا یک مثال با Dream Studio است.
شما همچنین می توانید از تکنیک نقاشی بیرونی استفاده کنید که به شما امکان می دهد مناطق تصویر جدیدی را به یک تصویر اضافه کنید.
«آیا تصویر منحصر به فرد است؟
بهترین راه برای بررسی منحصر به فرد بودن تصویر خود استفاده از Google Photos برای بررسی شباهت تصاویر است.
“حقوق تصویر متعلق به چه کسی است”
همه ابزارهای تولید تصویر در TOS خود ذکر می کنند که شما مالک واقعی تصویر می شوید.
اگر بخواهید از سبک یک هنرمند کپی کنید، خلقت جدید است، تصویر نیز به شما تعلق دارد.
“من از عکس های خودم برای تولید عکس استفاده کردم”
در این مورد، نتیجه حتی اصلی تر و منحصر به فرد خواهد بود.
روند در حال حاضر ارسال یک دوجین عکس از خود در نمای نزدیک، از راه دور و غیره است تا در نهایت تعداد بی نهایتی از تغییرات ایجاد شود.
ابزارهای پولی و رایگان وجود دارد، و توصیه میکنم اگر میخواهید تصویری از خود در دورههای مختلف ایجاد کنید، از myheritage.fr استفاده کنید – نتیجه عمدتاً به کیفیت و تنوع عکسهای آپلود شده شما بستگی دارد.
اکنون که می توان یک سبک یا مفهوم منحصر به فرد را به یک هوش مصنوعی آموزش داد تا به طراحان یا هنرمندان اجازه برجسته شدن بدهد، در اینجا نمونه هایی از سبک هایی وجود دارد که از عکس های موجود آموخته شده اند:
- عکس های دکوراسیون داخلی منزل.
- تصاویر مد.
- پوسترهای کنسرت
- جلد کتاب.
نحوه تسلط بر درخواست های سئو
تست کنید و یاد بگیرید
سادهترین روش این است که دستور را بنویسید، ببینید چه مشکلی دارد، و آن را با افزودن یا حذف دستورالعملها اصلاح کنید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید.
این تکنیک به هیچ وجه مقیاس پذیر نیست، اما به ما اجازه می دهد تا به نتیجه ایده آل نزدیک شویم.
اغلب، موفقیت در یک نسل نیست، بلکه در طول زمان، اطمینان از این است که نتایج همیشه با کیفیت ثابت هستند.
شما همچنین می خواهید ابزارهای مختلفی داشته باشید که بررسی می کنند:
- اشتباهات املایی و دستوری.
- تکرارها
- حرف های ممنوع
- نسل هایی که خیلی کوتاه هستند.
- مطابق با دستورالعمل های SEO خود.
در برخی موارد، بیش از 20 بررسی لازم خواهد بود. توجه داشته باشید که این مرحله می تواند زمان بر باشد. با این حال، هنگامی که آن را به درستی تنظیم کردید، قالبی خواهید داشت که می توانید دوباره تا بی نهایت از آن استفاده کنید.
اکنون روش هایی را معرفی می کنم که از روش آزمون و خطا اجتناب می کنند.
از یک موتور جستجوی سریع استفاده کنید
ساده ترین روش، و به ویژه رایگان، استفاده از یک موتور جستجوی سریع است. اینها برای همه نوع محتوا در دسترس هستند.
شناخته شده ترین موتور سریع در حال حاضر Lexica.art است که به شما امکان می دهد بر اساس کلمات کلیدی جستجو کنید و درخواست تصویری را که دوست دارید شناسایی و استخراج کنید.
شما فقط باید روی تصویر کلیک کنید و اعلانی که برای تولید آن استفاده شده است را دریافت کنید. این یک زمان واقعی است.
در اینجا یک مثال برای ساخت این تصویر با LexicaArt آورده شده است. وارد کنید: “https://lexica.art/?q=typewriter.”
برای درخواستهای متنی، چندین ابتکار وجود دارد، اما پایگاههای داده کاملاً خالی هستند.
در حال حاضر، جالب ترین پیام ها اغلب در توییتر به اشتراک گذاشته می شوند.
اعلان و اعلان منفی
بیایید مورد تولید تصویر را در نظر بگیریم.
تصویر میتواند حاوی سوگیریها یا چیزهای نامطلوب باشد، بنابراین ممکن است آن را با یک پیام منفی که هر چیزی را که نمیخواهید مشخص میکند، حذف کنیم.
مراقب باشید که هوش مصنوعی باید مفهوم را درک کند تا بتواند آن را حذف کند، بنابراین در صورت لزوم باید آن را آموزش دهید.
درخواست منفی این است که همه چیز را مشخص کنید نکن می خواهید در متن و تصویر شما ظاهر شود.
باید بدانید که وقتی دانشآموزی انشا مینویسد، میداند در مورد چه چیزی باید صحبت کند، اما همچنین میداند که موارد خاصی را درج نکند، زیرا ممکن است بر نمره او تأثیر منفی بگذارد. این فهرست ممکن است شامل توهین، جوک، عناصر اختراعی و غیره باشد.
برای انسان، این بخشی از حافظه تجربه است، اما برای یک هوش مصنوعی، ارائه دستورالعمل هایی به این معنا ضروری است.
OpenAi برخی سوگیری ها را برطرف کرده است، به عنوان مثال، اینکه همه مدیران عامل مرد و همه پرستاران زن بودند.
اعلانها اجازه نوشتن را میدهند و اعلانهای منفی برای جلوگیری از سوگیری و محتوای توهینآمیز استفاده میشوند.
آخرین نسخه GPT-3 به شما اجازه می دهد تا یک اعلان ارائه دهید که همه چیزهایی را که می خواهید ایجاد کنید نشان می دهد و یک اعلان منفی که همه چیزهایی را که می خواهید از آن اجتناب کنید را نشان می دهد – به عنوان مثال، تکرارها، پاراگراف های کوتاه و کلمات کلیدی رقیب.
از یک هوش مصنوعی بخواهید که درخواست های شما را بنویسد و سئو را انجام دهد
ChatGPT یک ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی از OpenAI است.
این برنامه برای ارائه یک مکالمه روان و طبیعی با پاسخ دادن مستقل به سؤالات پرسیده شده توسط کاربران طراحی شده است.
این ربات چت می تواند در تولید محتوا بسیار مفید باشد زیرا می تواند با پاسخ دادن خودکار به سوالات، ایجاد ایده برای موضوعات وبلاگ یا پیشنهاد سرفصل برای مقالات به ایجاد محتوا کمک کند.
همچنین می تواند برای تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی یا برای کمپین های بازاریابی آنلاین مفید باشد.
این چت بات با استفاده از هوش مصنوعی OpenAI می تواند پاسخ های دقیق و مرتبطی ارائه دهد که می تواند برای نویسندگان و بازاریابانی که به دنبال تولید محتوای با کیفیت هستند بسیار مفید باشد.
بنابراین می توان از این ChatGPT برای کمک به یافتن درخواست های خود استفاده کرد.
سوال آخر این است که بدانیم آیا این هوش مصنوعی می تواند SEO را انجام دهد یا خیر.
من قبلاً آن را در این مقاله SEJ با تکمیل یک مسابقه سئو آزمایش کرده بودم، و اکنون کارش عالی است! حتی می تواند چنین مسابقه ای را در چند ثانیه ایجاد کند.
اکنون، ChatGPT میتواند محتوای زیر را برای رتبهبندی «شمعگرمکن برقی» در گوگل بهینهسازی کند و هر آنچه را که نیاز دارید را مرحله به مرحله توضیح دهد.
توصیههای حاصل از سئو بهتر از دفعه قبل هستند، اما همچنان پایینتر از سطح متخصص هستند. در هر صورت، پیشرفتی که در چند ماه به دست آمده، حیرت انگیز است.
نتیجه
اکنون همه کلیدها برای نوشتن درخواست های با کیفیت برای تولید محتوای تصویر و متن در اختیار دارید.
باید از خود بپرسید که آیا می خواهید یکی از ابزارهای متعدد موجود در بازار و یکی از دوره های آموزشی متعدد را بسازید یا بخرید.
من از شما دعوت میکنم پیشرفتهترین جریانهای کاری را که امکان تولید محتوای با کیفیت در مقیاس را فراهم میکنند، کشف کنید.
منابع بیشتر:
تصویر ویژه: Besjunior/Shutterstock