چرا پس از تغییر محتوای صفحه من ، کلمات کلیدی من برنگشتند؟
این هفته سؤال سئو از Jubi در کرالا است:
وی گفت: “ما اخیراً محتوای صفحه خود را تغییر دادیم زیرا موقعیت های کلمه کلیدی صفر بودند. پس از به روزرسانی محتوا ، کلمات کلیدی شروع به ظاهر شدن کردند ، اما بعد از چهار هفته کلمات کلیدی به نیل بازگشتند. چرا چنین پیشنهادی است؟ [Page provided]”
عالی برای ملاقات شما ، جوبی ، و از این سوال متشکرم.
من صفحه شما را مرور کردم ، و اگرچه برای کاربر نوشته شده است و با لحنی مکالمه با کلمات کلیدی موجود در کل ، سایت ، به طور کلی ، احتمالاً مشکل است.
سئو بیش از کلمات در یک صفحه است. همچنین:
-
- چگونه مارک شما توسط اشخاص ثالث ارائه می شود.
- کد سایت
- تجربه کاربر و عنکبوت هم از نظر موضعی و هم از نظر ساختاری تعریف شده است.
- کیفیت کلی تجربه برای کاربر ، عنکبوت ها و الگوریتم ها.
- مصرف کنندگان که نیازی به انجام جستجوهای بیشتر ندارند زیرا راه حل ها توسط وب سایت شما ارائه می شود ، یا هنگامی که محصول ، خدمات یا راه حل را ارائه نمی دهید ، منابع لازم را برای پیاده سازی با اشخاص ثالث قابل اعتماد (بک لینک) ارائه می دهید.
تغییر متن در یک صفحه می تواند و به شما کمک می کند ، اما به بقیه وب سایت نیز متکی است.
من حدود پنج دقیقه به وب سایت شما نگاه کردم و چندین چیز از بین رفت. بعد از وصل کردن آن به یک ابزار سئو که تاریخچه سایت را نشان می دهد ، من برای کمک به شما در رتبه بندی سایت ، امتیازات شروع را برای شما دارم و امیدوارم که این امر بتواند به کار مشتری شما نیز کمک کند.
روی مخاطب و منطقه هدف خود تمرکز کنید
اول و مهمتر از همه ، وب سایت شما به زبان انگلیسی است و اعلامیه های زبان نیز به زبان انگلیسی ایالات متحده است. مخاطب هدف شما کرالا ، هند است و شما خدمات بازاریابی دیجیتال را در کرالا برای شرکت های محلی ارائه می دهید.
با یک جستجوی Google ، من رفتم تا ببینم انگلیسی آمریکایی زبان مشترک است یا خیر. در عوض ، مالاییایی است.
اگر از هر دو انگلیسی و مالاییایی استفاده می شود ، هر دو نسخه را در وب سایت خود ایجاد کنید. مهمتر از همه ، ببینید که مردم چگونه در منطقه شما جستجو می کنند.
این هم برای شما هم به عنوان یک فروشنده و هم به عنوان سئو محلی و مشتریان بازاریابی مهم است.
من این کار را در اسکاندیناوی انجام داده ام ، جایی که تبلیغات تلویزیونی در سوئد به زبان انگلیسی است (یا در آن زمان برگشته است) ، بنابراین جستجوی و انواع محصول به زبان انگلیسی بیشتر از سوئدی انجام شده است.
با در دسترس بودن هر دو زبان در کمپین های محتوا و PPC ، تبدیل و درآمد هر دو در مقابل فقط داشتن نسخه های سوئدی وقتی که من با این مارک کار کردم.
اگر آنها به عنوان یک زبان اصلی به زبان انگلیسی جستجو نمی کنند ، از زبانی که در آن جستجو می کنند استفاده کنید و انگلیسی را پشتیبان تهیه کنید.
بعد ، به طرحواره خود نگاه کنید. شما یک تجارت محلی دارید ، که عالی است ، اما روش های دیگری نیز وجود دارد که می توانید منطقه ای را که در آن خدمت می کنید و آنچه انجام می دهید تعریف کنید.
طرح خدمات می تواند شما را نشان دهد که شما یک سرویس دارید ، و می توانید منطقه ای را که در آن سرو می شود لانه کنید زیرا شما یک تجارت محلی با یک منطقه خاص خدمات خود هستید.
کد هک شده را پاک کنید
وب سایت شما هک شد و هکرها آن را با تن و تن محتوای با ارزش کم پر کردند تا برای مارک ها و محصولات برند رتبه بندی کنند.
این صفحات همه 404 هستند که عالی است ، اما هنوز هم پیدا می شوند. 410 آنها و مطمئن شوید که پارامتر را در Robots.txt به درستی مسدود می کنید. به نظر می رسد که “*” را از دست داده اید.
همچنین ممکن است بخواهید با استفاده از پیش فرض نرم افزار خود با خط One Disallow ، یک Robots.txt در مقابل استفاده کنید.
بهینه سازی بیش از حد
این وب سایت تقریباً هر عمل بد را با بهینه سازی بیش از حد دنبال می کند ، از جمله مواردی که بیشتر برای کاربر نهایی به جای رتبه بندی یک صفحه است.
توضیحات متا شما در چندین صفحه فقط کلمات کلیدی با کاما در مقابل یک جمله یا دو است که به شخص می گوید اگر کلیک کنند چه چیزی پیدا می کنند.
من مطمئن نبودم که من آن را به درستی ببینم ، بنابراین یک سایت را انجام دادم: جستجوی YourDomain در Google و دیدم که توضیحات ، در واقع فقط کلمات کلیدی با کاما است.
توضیحات متا را بهینه سازی کنید تا به شخص اطلاع دهید که چرا باید روی صفحه کلیک کنید. من راهنمای نوشتن عناوین محلی سئو و توضیحات متا را در اینجا ایجاد کردم.
چند صد بک لینک وجود دارد ، اما همه آنها دایرکتوری و وب سایت های اسپم هستند. به رسانه های محلی و سازمان های تجاری خود در هند فکر کنید. چگونه می توانید به جای آن در آنجا برجسته شوید؟
آیا یک اتاق بازرگانی محلی ، مشاغل کوچک یا گروه تجاری محلی وجود دارد که می توانید با آنها کار کنید؟
چه چیزی می توانید در مورد روند بازار که شما را در اخبار محلی یا اخبار و سایت های تجاری برای پیوند به منابع خود به اشتراک می گذارد ، به اشتراک بگذارید؟ اینها بک لینک هایی هستند که به شما کمک می کنند.
وبلاگ خود را دوباره تنظیم کنید
این وبلاگ دارای مطالب موضعی مرتبط است ، اما محتوای آن نازک است ، و راهنماهای شما که قرار است به سؤالات پاسخ دهند ، به جای آن از طریق فروش شروع می شوند.
زمین های فروش در پاراگراف اول یا حتی پنج پاراگراف اول یک پست یا راهنمای وبلاگ متعلق نیستند.
مردم برای یادگیری آنجا هستند. اگر آنها آنچه را که آموخته اند دوست دارند ، شما اعتماد آنها را به دست آورده اید. اگر موضوع مربوط به یک محصول یا خدماتی است که شما ارائه می دهید ، یعنی زمانی که زمینه فروش را انجام می دهید.
من روی دو پست کلیک کردم و بعد از زمین فروش ، شما مفاهیم را به اشتراک می گذارید ، که خوب است ، اما هیچ نمونه ای وجود ندارد که کاربر بتواند از آن استفاده کند.
صفحات برای نشان دادن مفاهیم ، اطلاعات مربوط به شخصی که محتوا را ایجاد کرده است و راه های اجرای راه حل ، از گرافیک ها و تصاویر پشتیبانی نمی کنند.
یکی از پست ها در مورد سرعت صفحه وب آهسته صحبت می کند. محتوا به جای اینکه راهی برای رفع آن یا نقطه شروع ارائه دهد ، فقط تعریف می کند. فرد باید جستجوی دیگری را انجام دهد ، به این معنی که این یک تجربه بد است.
چند نقطه شروع مانند از بین بردن پرونده های اضافی را اضافه کنید (به چند نوع بدهید) ، با استفاده از رندر سمت سرور با نحوه کمک به این کمک و یک مثال ، افزونه ها یا ابزارهایی برای فشرده سازی تصاویر که نیازی به وضوح بالا ندارند و غیره.
اکنون شخص موارد اکشن دارد و شما فرصتی برای پیوند دادن به راهنماهای دقیق از کلمات کلیدی (پیوندهای داخلی) به طور طبیعی به صفحات خود که این موضوع را آموزش می دهد ، پیوند دارید.
این یک تن ارزش به کاربر می افزاید و به آنها دلیلی می دهد تا به شما برگردند یا حتی شما را استخدام کنند تا کار را برای آنها انجام دهید.
در چندین پست ، نویسنده پیوندهای داخلی را از عبارات کلمات کلیدی که به طور طبیعی رخ نمی دهد ، منتقل می کند. اینها در زمین های فروش ، افتتاح و بسته شدن هر پست است.
از نظر تئوری ، این ممکن است برای SEO بد نباشد ، اما برای کاربر مفید نیست و در صورت تمایل کاربران ممکن است سیگنال های تجربه صفحه کم کیفیت را به Google ارسال کند.
از تجربه من ، محتوای شما در صورتی که یک راه حل در مقابل به اشتراک گذاشتن یک راه حل باشد ، به شما پیوند یا مرتبط می شود ، اما این دقیقاً همان چیزی است که من تجربه کرده ام.
به جای شروع کار با فروش یا داشتن زمین های فروش در هر پست ، ایجاد یک ایمیل یا لیست پیامک و استفاده از بازاریابی برای بازگرداندن آنها.
اگر با یک فروش فروش و راه حل واقعی شروع کنید ، احتمالاً آنها با کیفیت پایین گزاف گویی می کنند.
افکار نهایی
صفحات خدمات شما به طور کلی بد نیست. این بقیه وب سایت است.
باید دوباره مورد توجه و تمرکز مخاطبان هدف قرار گیرد ، بهینه سازی بیش از حد باید از بین برود و آژانس شما باید به آژانس بازاریابی دیجیتال در منطقه شما تبدیل شود. از همه مهمتر ، کد و محتوا باید تمیز شود.
شما این خدمات را ارائه می دهید ، اما مشتریان آینده نگر می بینند که این شیوه های بد ممکن است خاموش شوند و برای شما در تجارت هزینه کنند.
همچنین ، ایجاد یک پروفایل تجاری Google را فراموش نکنید. شما در حال حاضر حتی اگر موقعیت فیزیکی داشته باشید ، مشتری های فعال دارید و خدمات ارائه می دهید.
امیدوارم این کمک کند ، و از شما برای پرسیدن یک سوال واقعاً خوب متشکرم.
منابع بیشتر:
تصویر برجسته: پائولو بابیتا/مجله موتور جستجو