چرا Google صفحات من را فهرست بندی نمی کند؟
این هفته سؤال سئو از هارجیت می آید:
“سلام! من یک وب سایت دارم که اطلاعات مربوط به انبارها در سراسر ایالات متحده را ارائه می دهد. مشکل این است که فقط هشت تا نه صفحه توسط Google فهرست بندی می شوند. اما صفحات پویا بسیاری دارد.
به عنوان مثال ، اگر جستجوی هر مکان در نوار جستجوی صفحه اصلی را انجام دهید ، صفحه مکان را با لیست ها باز می کند.
اما Google در حال فهرست بندی صفحات موقعیت مکانی و لیست انبار نیست. آیا می توانید به من کمک کنید تا این مسئله را حل کنم؟ “
این یک سوال عالی است ، و فکر می کنم می توانم کمک کنم.
به نظر می رسد پس از نگاه کردن به وب سایت خود ، شما یک مشکل خزنده با کمبود صفحات واقعی دارید و نه یک فهرست بندی.
من می توانم تأیید کنم که شما فقط نه صفحه در فهرست های گوگل دارید. این امر به این دلیل است که شما فقط نه صفحه واقعی در وب سایت خود دارید.
من می خواهم با مروری بر برخی از مسائل سایت شروع کنم. سپس ، پس از بررسی اجمالی ، نحوه حل و فصل یک تکه بزرگ از این را به اشتراک می گذارم تا بتوانید صفحات خزنده و ایندکس را شروع کنید.
شناسایی شکاف در ساختار وب سایت شما
برای مصرف کنندگان و موتورهای جستجو بسیار سخت است که بتوانند از وب سایت خود حرکت کنند زیرا پیوندها را از دست داده اید و ناوبری آسان برای پیدا کردن.
همچنین دو نقشه سایت وجود دارد و یکی از آنها نادرست است. خبر خوب این است که صحیح شما در Robots.txt ذکر شده است ، اما فقط ناوبری سایت شما در آن است و نه صفحاتی که به صورت پویا ایجاد می شوند.
برای شروع ، مهمترین زیرمجموعه ها را در نقشه سایت خود ذکر کنید تا موتورهای جستجو بتوانند راحت تر آنها را پیدا کنند.
پرونده robots.txt همچنین شامل یک دستورالعمل مجاز برای همه نمایندگان کاربر است که مشکل ساز است زیرا این امر باعث خزیدن و هدایت خزنده ها به پوشه ها و صفحات مناسب نمی شود.
“اجازه” را برای پوشه ها و مسیرهای مهم مورد نظر خود مشخص کنید. این عنکبوت ها را به صفحات و پوشه هایی که احساس می کنید مهمترین آنها است ، راهنمایی می کند.
در بالای نقشه سایت و Robots.txt ، هیچ پیوند داخلی وجود ندارد. پیوندهای داخلی برای اجازه دادن به خزنده ها در سایت شما و یافتن صفحات جدید که نیاز به نمایه سازی دارند ، مهم هستند.
بعدی این است که به کیفیت محتوای خود و نحوه نمایش آن نگاه کنید.
محتوای موجود در سایت شما نازک است و هیچ محتوایی وجود ندارد که بتواند نوع اطلاعاتی را که متخصصان ذخیره سازی در منطقه محلی می دانند ارائه دهد.
محتوای منحصر به فرد و اطلاعات مکان را به صورت جداگانه به هر صفحه اضافه کنید (بیشتر در این مورد در نحوه اصلاح این بخش شماره).
این سایت همچنین برچسب های متا و پیوندهای متعارف از دست رفته است. برچسب های روبات متا راهنمایی هایی را در مورد اینکه آیا صفحات باید فهرست بندی شوند یا خیر و اگر پیوندها باید دنبال شود یا خیر ، ارائه می دهند.
پیوندهای متعارف می گویند کدام نسخه است رسمی نسخه یک صفحه و می تواند به اختصاص صفحات مشابه یا رقیب کمک کند. افزودن این موارد به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا با کشف صفحات و پیوندها چه کاری انجام دهند.
آخر اینکه ، شما صفحات شهری یا دولتی را به عنوان منابع اختصاصی ندارید ، اما آنها را در جعبه جستجو کشویی دارید. مسئله اینجاست که این صفحات وجود ندارند مگر اینکه جستجو شود.
اگر آنها در URL رسمی وجود نداشته باشند ، موتورهای جستجو نمی توانند آنها را پیدا کنند و به راحتی آنها را فهرست بندی کنند.
در اینجا مسائل مربوط به فناوری و محتوا نیز وجود دارد ، اما من قصد دارم به اصلاح اصلی بپردازم که صفحات بیشتری برای شما نمایه می شود. و این بسیار آسان است ، بنابراین این خبر خوب است.
پر کردن عناصر SEO گمشده
اگر این سایت یا پروژه من باشد ، چند مرحله وجود دارد که من برداشته ام:
- ساختار پوشه شهرها و/یا مناطق و ایالت ها را بسازید.
- برای هر یک از محتوای منحصر به فرد دریافت کنید.
- در آرد سوخاری ها و پیوندهای داخلی اضافه کنید.
- robots.txt و نقشه های سایت را اصلاح کنید.
- آیا روابط عمومی محلی انجام می دهید ، نه پیوندهای اسپم و دایرکتوری.
ساختار پوشه را بسازید
هنگامی که به جستجوی سایت اجازه می دهید URL هایی را برای شهرها ، ایالت ها و مکان ها تولید کند ، یک تن از URL های رقیب ایجاد می کنید.
مردم می توانند یک شهر را اشتباه هجی کنند یا از مخفف استفاده کنند: فیلی ، فیلادلفیا (و آیا میسوری یا PA است) یا محله هایی مانند Fishtown یا Center City اگر نسخه پنسیلوانیا فیلادلفیا باشد.
و اگر مانند من در DMV (DC ، MD ، VA) زندگی می کنید ، ممکن است در واشنگتن یا کلمبیا هایتز در مقابل نام ایالت یا شهر تایپ کنید. واشنگتن همچنین می تواند DC یا ایالت باشد.
ساختن یک ساختار پوشه به شما امکان می دهد تا افراد را به سمت مکان صحیح راهنمایی کنید و موتورهای جستجو را آسان تر می کند تا بدانید که در کجا خدمات ارائه می دهید.
به عنوان مثال ، شرکت های اتحادیه اروپا می توانند بر اساس کشور ساختار دهند. کشورهای جداگانه مانند مکزیک می توانند کشورهایی مانند جالیسکو و اواکساکا و شهرهای بزرگ در هر یک داشته باشند.
مطالب منحصر به فرد ایجاد کنید
محتوای اصلی مبتنی بر موقعیت مکانی برای طاقچه شما آسان است. هر منطقه آب و هوای مختلفی دارد و شهرها نیز انجام می دهند. هنگام نوشتن نسخه ، اینها را در نظر بگیرید.
اگر منطقه رطوبت بیشتری دارد ، در مورد چگونگی محافظت از ساختمان در برابر قالب ، کپک ، خوردگی و سایر مشکلات رطوبت که بر ذخیره و انبارداری تأثیر می گذارد ، صحبت کنید.
برای مناطقی که به دلیل طوفان ، برف یا حتی گرما از دست می دهند ، در مورد سیستم های پشتیبان و یخچال و فریزر برای موارد ذخیره شده دما صحبت می کنند.
شما می توانید محتوای مبتنی بر شهر را شامل شوید و با نقاط صحبت اصلی ، از جمله دستورالعمل های مکان ، بومی سازی کنید. فراموش نکنید که آدرس های فیزیکی ، ساعت کار و شماره تلفن را درج کنید.
من این راهنما را برای برچسب ها و توضیحات عنوان بومی سازی مدتی نوشتم ، در اینجا نیز صدق می کند.
نان و پیوندهای داخلی را اضافه کنید
اکنون که شما در یک ساختار دایرکتوری آسان برای پیمایش محتوای منحصر به فرد برای ایالت ها و شهرهای بزرگ دارید ، به کاربران و موتورهای جستجو کمک می کنید تا آنها را پیدا کنند.
آرد سوخاری ها را با طرح سوخاری به سایت اضافه کنید – در حالت ایده آل ، در بالای صفحه تا کاربران بتوانند روی آنها کلیک کرده و از آنها استفاده کنند.
در نسخه منحصر به فرد برای صفحات دولتی ، به صفحات شهر پیوند دهید. اگر به نفع کاربر باشد ، به صفحات اصلی ایالت از صفحات شهر پیوند دهید.
نمونه ای از این امر این خواهد بود که اگر یک شهر در شهرهای دیگر در آن ایالت اجاره کند ، یا اگر یک مکان پر شود ، مکان های دیگری که نزدیک هستند و به راحتی به عنوان یک جایگزین در دسترس هستند.
این نسخه ممکن است به دنبال گزینه های انبارداری دیگر در آن ایالت یا شهر/منطقه دیگر باشد. با فراخوانی عمل از نام ایالت یا شهر استفاده کنید و آنها را به یک پیوند داخلی تبدیل کنید.
شما به کاربر در یافتن راه حل کمک می کنید و موتورهای جستجو می دانند که هر صفحه در مورد چیست.
اینگونه است که شما یک ساختار پیوند داخلی مؤثر و معنی دار برای سئو ایجاد می کنید. هدف اصلی کمک به مشتری است. فایده این است که شما می توانید موتورهای جستجو را برای درک ساختار سایت خود آسان تر کنید.
robots.txt و نقشه های سایت را اصلاح کنید
در این مرحله ، شما یک سایت و تجربه کاربر خوبی دارید. اکنون زمان آن است که اطمینان حاصل کنیم که ایالت ها و شهرها در نقشه سایت قرار دارند و سپس روبات های خود را اصلاح کنید. txt برای اجازه دادن به پوشه ها.
می توانید از کنسول جستجو برای نسخه Google و Bing از ابزارهای وب مستر درخواست خزنده کنید.
همانطور که عنکبوت ها به Robots.txt دسترسی پیدا می کنند ، آنها صفحات ذکر شده شما را پیدا می کنند ، سپس از طریق پیوندهای داخلی صفحات دیگری را برای خزیدن پیدا می کنند تا تمام صفحات خود را پیدا کنند.
با روبات های متا مناسب و متعارف ، آنها مسیرهای تمیز را مشاهده می کنند و قادر به خزیدن سایت شما بهتر هستند.
تقاضا را از طریق روابط عمومی محلی هدایت کنید
هرکسی می تواند در دایرکتوری ها لیست کند و به بازی بپردازد. بله ، برخی ممکن است به شما کمک کنند ، اما فواید واقعی PR محلی است.
به دست آوردن کسب و کار خود در رسانه ها تقاضای محلی را هدایت می کند. افراد در آن مناطق شروع به جستجوی شرکت شما با نام و خدمات به عنوان اصلاح کننده در کلمات کلیدی می کنند.
این ممکن است یا ممکن است به سئو کمک نکند ، اما یک چیز را انجام می دهد: این اعتماد به نفس مصرف کننده را ایجاد می کند و شما را به بک لینک های با ارزش و با ارزش بالا تبدیل می کند. اینها می توانند سیگنال های اعتماد و مشتریان را به شما ارسال کنند.
رسانه های محلی شامل وبلاگ های محلی هستند که اجازه ارسال پست یا پست های حمایت مالی ، تلویزیون و رسانه های چاپی مانند روزنامه های محلی ، ایستگاه های رادیویی و پادکست ها را با توضیحات با پیوندها و سایر سیستم عامل هایی که مردم در شهر یا ایالت استفاده می کنند ، اجازه نمی دهند.
شما ممکن است بتوانید یک نوار روابط عمومی را با “همانطور که در” مشاهده می شود با آرم های رسانه ای محلی برای ایجاد اعتماد به آن منطقه اضافه کنید.
خلاصه
خبر خوب این است که شما مشکل نمایه سازی ندارید. صفحاتی که وجود دارد فهرست بندی می شوند.
شما مشکلات کشف دارید زیرا تنها نه صفحه در وب سایت شما وجود دارد.
راه حل در اینجا ساخت صفحات ایالت و شهر ، پر کردن آنها با محتوا و ساختار سایت و سپس انجام کار برای ایجاد اعتماد به روابط روابط عمومی و اعتماد به نفس است.
امیدوارم این کمک کند. از اینکه سوال خود را پرسیدید متشکرم – این یک سوال خوب است!
منابع بیشتر:
تصویر برجسته: Sammby/Shutterstock