چگونه با تازه کردن محتوای خود به یک شرکت حقوقی منجر شوید


ژورنال موتورهای جستجو اغلب به ارزش “به روز رسانی محتوا” به ویژه در مورد SEO اشاره می کند.

مفهوم این است که به جای اینکه اجازه دهید یک محتوای قدیمی از بین برود، می‌توانید جان تازه‌ای در آن دمید تا ترافیک بیشتری ایجاد کنید و به آینده منجر شود.

همین مفهوم در مورد بازاریابی محتوای شرکت حقوقی نیز صدق می کند. فقط رویکرد ممکن است کمی متفاوت باشد.

ایجاد، بهینه سازی و به روز رسانی محتوای قانونی با چالش های منحصر به فردی همراه است، اما به روز رسانی محتوا می تواند بسیار موثر باشد.

در اینجا نحوه انجام این کار آمده است محتوای قانونی خود را به روش صحیح بهینه کنید برای جذب سرنخ های بیشتر برای شرکت حقوقی خود.

چه زمانی محتوای شرکت حقوقی خود را به روز کنید

مردم از گوگل برای یافتن محتوای با ارزش و به‌روز استفاده می‌کنند تا جستجوی خود را برآورده کنند.

اگر محتوای وب سایت شما قدیمی باشد، احتمالاً منبع دیگری را جستجو می کنند.

در زمینه حقوقی تازگی و صحت مطالب شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در اینجا چند نشانه وجود دارد که زمان آن است که محتوای قانونی خود را به روز کنید:

  • تعداد کمی بک لینک – همانطور که توسط ابزارهای SEO (مانند Ahrefs) نشان داده شده است، محتوای شما بک لینک های جدیدی از وب سایت های دیگر ایجاد نمی کند.
  • لینک های خراب – مقالات یا صفحات قدیمی به صفحاتی (چه در وب‌سایت شما و چه در جای دیگر) که دیگر فعال نیستند و خطای 404 را نشان می‌دهند پیوند می‌دهند.
  • کاهش ترافیک ارگانیک – بر اساس داده های Google Analytics شما، ترافیک ارگانیک شما به صفحه(ها) یا پست(های) شما در حال کاهش است.
  • مشارکت اجتماعی ضعیف – وقتی محتوای شما در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود، تعداد کمی لایک، نظر و اشتراک گذاری دریافت می کند.
  • منابع قدیمی – شما به قوانین، مطالعات یا مقالاتی ارجاع می دهید که دیگر معتبر نیستند یا حداقل پنج سال از عمر آنها می گذرد.
  • همیشه سبز نیست – مقالات شما “همیشه سبز” نیستند و برای مرتبط ماندن باید مرتباً به روز شوند.
  • تغییر در رویکرد – موسسه حقوقی شما رویکرد، خدمات یا فلسفه خود را تغییر داده است که هنوز در محتوای شما منعکس نشده است.
  • کاهش رتبه کلمات کلیدی – صفحات وب یا مقالات موجود شما دیگر رتبه بالایی (در جایگاه سه یا بالاتر) برای کلمات کلیدی مورد نظر شما ندارند و نیاز به بهینه سازی مجدد دارند.
  • خارج از روند – درباره «روندها» پست گذاشته اید که قدیمی هستند و باید با محتوای جدید به روز شوند یا به طور کامل حذف شوند.

برای سرنخ های بیشتر، محتوای قانونی را به روز کنید

اگر با هر یک از مشکلات بالا مواجه شدید، احتمالاً زمان آن فرا رسیده است که محتوای بازاریابی شرکت حقوقی خود را به روز کنید.

تازه کردن محتوای خود یک راه عالی برای بهره مندی از محتوای موجود، بهبود سئو و جذب رهبران بیشتر شرکت های حقوقی است.

در اینجا چند راه برای به روز رسانی محتوای قانونی و کسب سرنخ بیشتر برای شرکت خود آورده شده است.

1. محتوای وب سایت خود را حسابرسی کنید

وب سایت و وبلاگ شرکت حقوقی شما نقش مهمی در انتقال ارزش به مشتریان احتمالی، جذب ترافیک آنلاین و تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ دارد.

با در نظر گرفتن این موضوع، ممیزی محتوای وب سایت شرکت حقوقی شما بهترین نقطه برای شروع است.

ابتدا راه اندازی کنید و وارد کنسول جستجوی گوگل شوید و آن را باز کنید نتایج جستجو گزارش.

کادرها را علامت بزنید کل کلیک ها، کل برداشت ها، میانگین CTR، و موقعیت متوسط.

سپس، به «صفحات» بروید تا لیستی از URL ها را در وب سایت خود مشاهده کنید که باعث ایجاد کلیک، نمایش و رتبه بندی کلمات کلیدی می شوند.

از این گزارش، می توانید ببینید که کدام صفحات بهترین عملکرد را دارند و کدامیک ضعیف هستند.

آدرس‌های اینترنتی در موقعیت شش یا پایین‌تر احتمالاً کاندیدهای خوبی برای به‌روزرسانی هستند.

می توانید این گزارش را صادر کنید و شروع به پیگیری صفحات یا پست هایی کنید که به روز می کنید.

از نظر سئو، چند پیشرفت می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • به روز رسانی عنوان صفحه (برچسب عنوان) برای گنجاندن کلمه کلیدی تمرکز
  • از جمله کلمه کلیدی تمرکز برای صفحه در توضیحات متا.
  • اضافه کردن کلمات کلیدی اولیه و ثانویه در سراسر محتوای بدن
  • به روز رسانی هر لینک های قدیمی یا خراب
  • افزودن مطالب جدید و تازه به صفحه
  • افزودن تصاویر، فیلم ها، یا انواع دیگر رسانه ها.

این بهبودها ممکن است منجر به افزایش عملکرد سئو (رتبه‌بندی) این صفحات یا مقالات شود.

فقط مطمئن شوید که نمایش‌ها، کلیک‌ها، رتبه‌بندی‌ها و CTR را در کنسول جستجوی گوگل نظارت کنید.

2. تجزیه و تحلیل شکاف محتوا را انجام دهید

“تجزیه و تحلیل شکاف محتوا” عبارتی جذاب برای مشاهده محتوایی است که رقبای شما دارند که وب سایت شما ندارد. این یک راه خوب برای یافتن فرصت های محتوای جدید یا بهبود محتوای موجود است.

زمینه حقوقی می تواند بسیار رقابتی باشد، بنابراین بررسی کارهایی که رقبای شما به خوبی انجام می دهند و استفاده از آن برای اطلاع رسانی استراتژی شما می تواند تفاوت را ایجاد کند.

برای انجام تجزیه و تحلیل «شکاف محتوا» به Semrush.com یا ابزار SEO انتخابی خود وارد شوید.

اکثر ابزارها از شما می خواهند که دامنه خود را به اضافه دامنه های نزدیکترین رقبای خود وارد کنید (توصیه می کنیم نزدیکترین منطقه خدماتی خود را انتخاب کنید / رقبای خاص جغرافیایی).

سپس، این گزارش کلمات کلیدی به اشتراک گذاشته شده یا استفاده نشده بین سایت شما و وب سایت های رقیب شما را نشان می دهد.

سپس خواهید دید که رقبای شما چه رتبه‌ای را برای وب‌سایت شما رتبه‌بندی می‌کنند.

با در دست داشتن این گزارش، می‌توانید URL‌های کنسول جستجوی Google را آشکار کنید (مرحله 1 را ببینید) و تعیین کنید که آیا کلمات کلیدی که شناسایی کرده‌اید باید به هر یک از این صفحات نگاشت شوند یا خیر.

اگر چنین است، می توانید به بهبود سئو ادامه دهید.

اگر هیچ صفحه یا پستی ندارید که با کلمات کلیدی استفاده نشده باشد، اینها می توانند موضوعات خوبی برای صفحات یا پست های جدید باشند.

اگر آنها به کسب و کار شما مرتبط هستند، آنها را به تقویم محتوایی یا استراتژی وبلاگ نویسی خود اضافه کنید.

3. خزیدن برای پیوندهای خارجی

ابزار SEO Screaming Frog به شما این امکان را می دهد که تا 500 URL را به صورت رایگان در وب سایت خود جستجو کنید تا مشکلات موجود در سئو داخلی یا فنی را شناسایی کنید.

همچنین می تواند به شما کمک کند پیوندهای خارجی موجود و خراب را پیدا کنید.

لینک های شکسته منجر به تجربه کاربری ضعیفی می شوند زیرا کاربران را به صفحاتی هدایت می کنند که دیگر وجود ندارند.

با استفاده از Screaming Frog برای بررسی خطاهای 404، می توانید فرصت هایی برای به روز رسانی این پیوندها و هدایت کاربران به صفحات زنده پیدا کنید.

علاوه بر این، اگر بسیاری از پیوندهای خارجی را در سایت خود بررسی کنید، ممکن است پیوندهایی به منابع قدیمی مانند مجلات قدیمی حقوقی، قوانین، مطالعات موردی و غیره پیدا کنید.

همه اینها باید برای پیوند به اطلاعات مرتبط و به روز در وب سایت های معتبر به روز شوند.

4. به وبلاگ حقوقی خود پیوند ایجاد کنید

بک لینک ها برای سئو مهم هستند زیرا آنها قدرت (و اغلب ترافیک ارجاع) را به وب سایت شما هدایت می کنند.

متأسفانه، بسیاری از شرکت‌های حقوقی پس از انتشار محتوایشان، تلاش‌های خود را برای ایجاد پیوند فراموش می‌کنند.

اگر محتوای عالی در وب سایت خود دارید که مورد توجه قرار نگرفته است، ممکن است زمان آن رسیده باشد که آن را با بک لینک تقویت کنید.

این را می توان از طریق روش های مختلفی انجام داد، از جمله:

  • تماس از طریق Help a Reporter Out برای ارائه تخصص حقوقی و درخواست لینک بازگشت به وب سایت شما.
  • تماس با متخصصین حقوقی در شبکه شما از آنها بخواهید به مقالات یا صفحات شما پیوند بزنند.
  • افزودن «دارایی‌های قابل پیوند» مانند کتاب‌های الکترونیکی و PDF به محتوای شما برای تشویق ناشران دیگر برای پیوند دادن به شما.
  • ارسال مقالات مهمان به نشریات حقوقی معتبر برای نمایش محتوای خود و (در حالت ایده آل) یک بک لینک کسب کنید.

بک لینک ها می توانند در افزایش اعتبار و شهرت وب سایت شما معجزه کنند.

برای بهبود سئوی شرکت خود به روش‌های ایجاد لینک شرکت حقوقی بیشتری نگاه کنید.

5. مطالعات موردی را به مقاله تبدیل کنید

بسیاری از شرکت های حقوقی مطالعات موردی بسیار خوبی دارند، یا در یک پوشه زندگی می کنند یا در یک صفحه در وب سایت خود قرار دارند.

اما این مطالعات موردی ممکن است فرصت ایجاد ترافیک اضافی را از دست بدهند.

با تبدیل مطالعات موردی خود به مقالات طولانی تر، می توانید این محتوای موجود را به روز کنید.

این به شما این امکان را می دهد که برای عبارات جستجو (در صورت وجود) بهینه سازی کنید و مشتریان بالقوه را به دست آورید.

به عنوان مثال، اگر شما یک وکیل دعوای دسته جمعی هستید که اخیراً به مشتریان کمک کرده اید تا در پرونده فراخوان گهواره برنده شوند، می توانید مقاله طولانی تری در مورد این پرونده، خطر فراخوان گهواره، نحوه طرح دعوای فراخوان گهواره و موارد دیگر بنویسید. این موضوع (“یادآوری گهواره”) بیش از 550000 جستجوی ارگانیک در ماه دارد.

این به افزایش ترافیک کمک می کند و زمینه بیشتری را در مورد کاری که انجام می دهید و چگونه می توانید به آنها کمک کنید به مشتریان بالقوه ارائه می دهد.

علاوه بر این، می توانید نقل قول های واقعی از مشتریان واقعی را برای کمک به ایجاد اعتماد بین مخاطبان خود کاهش دهید.

6. محتوای قدیمی را به Soundbites اجتماعی تغییر دهید

نوشتن و هضم محتوای حقوقی، به خصوص مقالات طولانی تر، زمان می برد.

و رسانه‌های اجتماعی فضایی برای توجه اغلب کوتاه و میل به محتوای سریع و قوی است.

اکنون، می‌توانید محتوای خود را برای رسانه‌های اجتماعی به‌روزرسانی کنید، بدون اینکه کار زیادی برای بازاریابی محتوای خود انجام دهید.

در اینجا یک مثال است:

  • شما یک مقاله وبلاگی با عنوان “نحوه ثبت درخواست طلاق در کالیفرنیا” دارید که بهترین مقاله در وب سایت شما است.
  • شما مقداری متن ارزشمند را از مقاله خود کپی می کنید و آن را روی یک تصویر استوک قرار می دهید (می توانید این کار را با استفاده از ابزارهایی مانند Canva.com انجام دهید).
  • شما این گرافیک را در فیس بوک، لینکدین، توییتر و اینستاگرام به اشتراک می گذارید.
  • شما اکنون یک قطعه از محتوا را انتخاب کرده اید و آن را به چهار دارایی بازاریابی تبدیل کرده اید.

حتی بهتر از آن، می‌توانید هر زمان که محتوای جدیدی ایجاد می‌کنید، محتوای خود را تغییر دهید.

به عنوان مثال، یک ویدیوی لایو فیس بوک می تواند به آپلود ویدیوی YouTube تبدیل شود، که می توانید آن را در یک مقاله وبلاگ جاسازی کنید و سپس در لیست ایمیل خود به اشتراک بگذارید.

همه ما می دانیم که چقدر برای بازاریابی یک شرکت حقوقی کار می شود.

با استفاده از محتوای موجود به نفع خود، استفاده مجدد از آن و استفاده از آن برای جذب سرنخ های جدید، بازاریابی محتوا را آسان تر کنید.

چگونه یک Content Refresh به دست آورد شرکت حقوقی منجر می شود

در حال حاضر، ما در مورد چگونگی به‌روزرسانی محتوای قدیمی صحبت کرده‌ایم، اما چگونه این امر به سرنخ‌های جدید تبدیل می‌شود؟

خوب، هر قطعه از محتوا یک فرصت جدید برای جذب ترافیک اضافی است.

و محتوای جذاب و تازه نرخ تبدیل شما را بهبود می بخشد و بنابراین، شانس شما را برای تبدیل یک خواننده غیرفعال به یک مشتری بالقوه افزایش می دهد.

بهبود رتبه بندی کلمات کلیدی در مقالات قدیمی می تواند به شما کمک کند تا ترافیک ارگانیک بیشتری داشته باشید، که می تواند کاربران را به فرم های تماس شما هدایت کند.

محتوای بیشتر در رسانه های اجتماعی می تواند کاربران را به نمایه شما و سپس به صندوق ورودی یا شماره تلفن شما هدایت کند.

علاوه بر این، به روز رسانی منظم محتوای خود به شما کمک می کند خلاق شوید.

می‌توانید انواع مختلف محتوا، کتاب‌های الکترونیکی، فرم‌های تماس، رسانه‌ها و موارد دیگر را برای ترغیب کاربران به اقدام و تماس با کسب‌وکارتان جاسازی کنید.

از مزایای یک به روز رسانی محتوا بهره مند شوید

محتوای عالی برای داشتن یک وب سایت شرکت حقوقی سازگار با سئو بسیار مهم است.

البته، روندها تغییر می‌کنند و مقالات قدیمی قدیمی می‌شوند، بنابراین مرتباً تازه‌سازی کنید.

چه وب سایت شما باشد و چه محتوای رسانه های اجتماعی، فرصت های تقریباً نامحدودی برای بهبود محتوای قدیمی وجود دارد.

بهینه سازی برای کلمات کلیدی، افزودن رسانه، تغییر کاربری قدیمی به جدید، و استفاده مجدد از مطالعات موردی، همگی راه هایی هستند که می توانند محتوای قدیمی یا قدیمی را برای شما مفید کنند.

به علاوه، این به شما فرصت بیشتری می دهد تا کاربران را به رهبران شرکت حقوقی تبدیل کنید.

بنابراین، اگر می‌خواهید کسب‌وکار جدیدی در راه باشد، به‌روزرسانی محتوا ممکن است بهترین قدم بعدی برای شرکت حقوقی شما باشد.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: فقط برقصید/Shutterstock





منبع

مطالب مرتبط