چگونه با محتوای مفید گوگل و بهروزرسانیهای اصلی سازگار شویم
چگونه مطمئن می شوید که سایت شما با آخرین استانداردهای موتور جستجو مطابقت دارد؟
بهترین راه برای همگام شدن با تغییرات الگوریتم ثابت در حین برآوردن نیازهای مشتریان چیست؟
آخرین به روز رسانی محتوای مفید گوگل بر اهمیت ارائه محتوای جذاب و مفید به کاربران تاکید دارد.
استراتژی محتوای شما نه تنها باید اصول صحیح سئو و رتبه بندی کلمات کلیدی را حفظ کند، بلکه باید برای انسان ها مفید باشد و با جست و جوهای جستجوی آنها مرتبط باشد.
در 19 اکتبر، یک وبینار را با دیو اسنایدر، مدیر عامل و بنیانگذار کپی پرس، و جرمی ریورا، مدیر تجزیه و تحلیل محتوا مدیریت کردم.
اسنایدر و ریورا نشان دادند که چگونه می توان محتوای بهتر و معتبرتری ایجاد کرد که با دستورالعمل های بازنگری شده محتوای مفید Google مطابقت دارد.
در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.
به روز رسانی محتوای مفید چیست؟
گوگل در ماه آگوست بهروزرسانی محتوای مفید را برای ارتباط بهتر مردم با اطلاعات مفید اعلام کرد.
این بخشی از یک تلاش گسترده تر برای اطمینان از اینکه مردم می بینند که محتوای اصلی تر و مفیدتر توسط افراد، برای افراد، در نتایج جستجو نوشته شده است، است.
معنی آن برای کسب و کار شما:
- Google از یک سیگنال رتبه بندی در سراسر سایت استفاده می کند تا مشخص کند که آیا از محتوای مفید استفاده می کنید یا خیر.
- گوگل محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را هرزنامه می داند و از الگوریتم یادگیری ماشینی خود برای شناسایی آن استفاده خواهد کرد.
- محتوایی که برای کسب درآمد از تبلیغات و کلیک ها ساخته شده است دیگر کار نمی کند.
- هیچ جریمه دستی وجود نخواهد داشت، اما می توانید به سادگی دید ارگانیک را از دست بدهید.
- تشخیص در یک حجم بزرگتر آشکارتر می شود، جایی که تجمع مشکل ساز می شود.
[Discover if your site is a problem site] دسترسی فوری به وبینار →
چگونه به روز رسانی محتوای مفید را با استراتژی های خود تطبیق دهید
1. از Expert Insights استفاده کنید
محتوای واقعی و رضایت بخش از تخصص ناشی می شود. با نمایش تفاوت واقعی و پاسخ های واقعی، محتوای عمیق تر و رضایت بخش تر ایجاد کنید.
این مستلزم این است:
- نه گفتن به جمع آوری داده ها بدون بینش منحصر به فرد.
- نه گفتن فقط به بازنویسی قطعه ویژه موجود و “امید” برای بهترین ها.
2. استفاده از اهرم تخصص برای مقابله واقعی با مردم همچنین درخواست (PAAs)
قطعههای ویژه و «مردم نیز میپرسند…» عناصر جستجوی رایج هستند. حتی بهتر از آن، آنها نقطه شروع خوبی برای متخصصان موضوع واقعی هستند.
[Find out what makes the best answers] دسترسی فوری به وبینار →
3. از استراتژی محتوا خارج از داده های SEO استفاده کنید
در مورد “نقاط دردناک” با مدیران محصول، فروشندگان و کارکنان پشتیبانی خود بحث کنید.
دقیقاً بیاموزید که مشتریان یا مشتریان بالقوه شما با جستجوی Google سعی در حل یا غلبه بر آنها دارند:
- در سطح محصول
- در مقایسه با یک رقیب.
- به عنوان دلیلی برای ارتقا، خرید افزونه یا انتخاب سطح سازمانی.
4. فرآیند 3 نقطه ای را اجرا کنید
مرحله 1: از دادههای SEO برای PAA، قطعههای برجسته و گروهبندیهای مرتبط از کلمات کلیدی استفاده کنید. این می تواند برای تقویت مقالات جدید یا اصلاح محتوای موجود استفاده شود.
گام 2: نقاط دردناک و مشکلاتی که باید حل شوند طوفان فکری کنید. از کارشناسان خود بپرسید که برای ایجاد لیستی از مقالات جدید چه چیزی باید استفاده شود.
مرحله 3: فهرستی بی باک از محتوای موجود تهیه کنید و توانایی فعلی آن برای ارائه پاسخ رضایت بخش را بررسی کنید. در شرکت های بزرگتر با حجم مشخصی از محتوا، انجام این کار بر اساس دسته بندی مفید است.
[Learn to adapt to the algorithm update] دسترسی فوری به وبینار →
نکات استراتژیک
تمرکز بازاریابان بر این است که در آینده چه کاری انجام دهند.
در عوض، باید به این فکر کنیم که چگونه میتوانیم محتوای موجود را بهبود ببخشیم، به همان روشی که به محتوای ویرایشی جدید نزدیک میشویم.
- سیستمی بسازید که به شما کمک می کند محتوای کم بازده خود را پیدا کنید.
- در مقیاس، دریابید که محتوای قدیمی شما چه مواردی را از دست داده است و چه چیزی در رقابت وجود دارد. محتوای شما چه چیزی را از دست داده است که گوگل نشان می دهد که درازمدت می خواهد؟
- با استفاده از دادههای شخص ثالث، مدلی با اندازه فرصت ایجاد کنید تا ایدهای از کممصرفترین میوهها از محتوای کم عملکرد خود داشته باشید.
- از ابزارهایی مانند Content Harmony برای ارزیابی سریع کمبودهای سئو و ایجاد خلاصه های معنی دار برای بهینه سازی استفاده کنید.
- از متخصصان موضوع برای بررسی واقعیتها، افزودن پرسشهای متداول، و گنجاندن محتوای منحصربهفرد دیگری استفاده کنید که توسط یک کپیرایتر عمومی یا سیستم نوشتن هوش مصنوعی تولید نمیشود.
[Slides] چگونه با محتوای مفید گوگل و بهروزرسانیهای اصلی سازگار شویم
در اینجا ارائه است.
برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!
لینک سازی هوشمندتر: چگونه از یادگیری ماشینی برای تسریع رشد ارگانیک استفاده کنیم
بیاموزید که چگونه محتوای مرتبط می تواند دید و ترافیک شما را برای عملکرد برنده سئو افزایش دهد.
برای دریافت نکات داخلی به ما بپیوندید تا ارتباط با کمپین های روابط عمومی دیجیتال و ایجاد لینک را در اولویت قرار دهید.
اعتبار تصویر
تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو