چگونه تحقیقات کلمات کلیدی خود را تقویت کنیم [Webinar]


آیا استراتژی های بازاریابی محتوایی و سئوی خود را بر اساس کلمات کلیدی فردی می سازید؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید.

معمولاً بازاریابان هنگام ایجاد و بهینه سازی محتوا، کلمات کلیدی جداگانه را هدف قرار می دهند.

اما اگر راه بهتری وجود داشته باشد چه؟

همانطور که مشخص است، یک راه قدرتمندتر برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی شما وجود دارد – خوشه های موضوعی.

با هدف قرار دادن خوشه های موضوعی در تحقیقات کلمات کلیدی خود، می توانید به راحتی مجموعه ای قدرتمند از کلمات کلیدی مرتبط و مرتبط ایجاد کنید.

مشاهده خواهید کرد که ترافیک وب سایت شما با افزایش نتایج نه تنها از کلمات کلیدی خاصی که می خواهید هدف قرار دهید، بلکه عبارات ریشه ای آنها و عبارات مرتبطی که مردم به دنبال آن هستند نیز افزایش می یابد.

بنابراین، چگونه می توانید رویکرد خوشه موضوعی را در استراتژی سئو خود پیاده کنید؟

به وبینار آتی ما بپیوندید و بیاموزید که چگونه می توانید تحقیقات کلمات کلیدی خود را از طریق خوشه بندی موضوعات افزایش دهید.

یاد خواهید گرفت:

  • چرا باید خوشه بندی موضوعات را به عنوان یک رویکرد بهتر در استراتژی بازاریابی محتوای خود در نظر بگیرید.
  • چگونه خوشه بندی موضوع کلمات کلیدی پنهانی را نشان می دهد که ممکن است به آن توجه نکرده باشید.
  • چگونه از طریق خوشه بندی موضوعی، تحقیقات کلیدواژه فعلی خود را بهبود بخشید.

در این جلسه زنده، دیو اسنایدر، مدیرعامل و بنیانگذار، و سابرینا هیپس، معاون توسعه شریک در کپی پرس، در مورد اینکه چگونه این روش می تواند نتایج جستجوی شما را بهبود بخشد، صحبت خواهند کرد.

به ما بپیوندید تا نمونه‌های عملی و واقعی از نتایج تحقیقات کلمات کلیدی را در مقایسه با استفاده از تحقیقات موضوعی پیشرفته‌تر ارائه کنیم.

آماده شروع ساختن یک جهان کلیدواژه بهتر برای تلاش های بازاریابی محتوای خود هستید؟

در این وبینار ثبت نام کنید و کشف کنید که چگونه تحقیق موضوع از طریق خوشه بندی کلمات کلیدی می تواند به ارتقای استراتژی شما کمک کند.





منبع

مطالب مرتبط