چگونه خلاصه سئوی کاملی را ایجاد می کنیم که تیم ها را همسو می کند


آیا همسویی اهداف سئو با چندین تیم و دپارتمان مانند گله داری گربه است؟

برای افزودن سوخت به جدول زمانی همیشگی، ممکن است سهامداران ناآگاهی داشته باشید که نیاز به ارائه نظرات خود دارند.

تیم‌های بازاریابی، سئو و محتوا اهداف مشابهی دارند، اما چقدر در ایجاد محتوای مؤثر و به‌موقع هماهنگ هستید؟

وقت آن است که خلاصه سئوی عالی را امتحان کنید.

در 22 ژوئن، یک وبینار را با آجی راما، مدیر عامل Alps.ai مدیریت کردم. او نشان داد که چگونه می توان یک خلاصه هماهنگ ایجاد کرد که به طور یکپارچه تیم های شما را به هم متصل می کند، برنامه محتوای شما را ارتقا می دهد و از رقبای شما بهتر عمل می کند.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است.

برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.

چالش های تولید محتوای با کارایی بالا

همانطور که مقیاس می دهید، این ایجاد محتوا می تواند چالش برانگیزتر شود.

بسیاری از شرکت‌ها در ادامه مسیر مشکل دارند و در نتیجه کیفیت محتوا پایین می‌آید.

  • کیفیت محتوا بسیار ذهنی است و مقیاس بندی آن سخت است، زیرا به توانایی نویسنده محتوا بستگی دارد که از فردی به فرد دیگر متفاوت است.
  • تحقیق در مورد موضوع زمان زیادی می برد و کیفیت تحقیق ناسازگار است.
  • ذینفعان متعدد، همسویی و اجرای یک چشم انداز را به یک چالش تبدیل می کنند.

آن وقت چه چیزی لازم است؟

آ مختصر محتوا راه حلی برای پرداختن به چالش های مقیاس بندی است.

[Create the perfect content brief] دسترسی فوری به وبینار →

در واقعیت، تعداد کمی از شرکت ها از خلاصه محتوا استفاده می کنند.

حتی زمانی که از آن استفاده می کنند، جامع نیست، به اندازه کافی سطح بالا نیست، یا مزایای مورد نیاز یک سازمان را ارائه نمی دهد.

خلاصه محتوای موثر و مراحل اجرا

یک خلاصه خوب ساختار یافته می تواند عملکرد کلی محتوای شما را بالا ببرد.

سه مرحله به هر جنبه از ستون‌های اصلی می‌پردازد که یک محتوا محکم می‌سازد.

[Discover the 3 core pillars of content creation] دسترسی فوری به وبینار →

مرحله 1: تحقیق در مورد نیازهای کاربر

قبل از شروع نوشتن، در مورد چشم انداز کلمه کلیدی موضوع خود تحقیق کنید. شما باید بفهمید که افراد چه سوالاتی را در موتورهای جستجو تایپ می کنند.

پس از دانستن این موضوع، می توانید کلمات کلیدی را که باید محتوای خود را با آن ها بهینه کنید، نهایی کنید.

ابتدا فهرستی از کلمات کلیدی که دوست دارید این صفحه برای آنها رتبه بندی شود ایجاد کنید.

  • کلمات کلیدی اولیه
  • پشتیبانی از کلمات کلیدی

[See examples of each] دسترسی فوری به وبینار →

مرحله 2: انجام تحقیقات رقابتی

مرحله بعدی تولید محتوای با کیفیت است.

تحقیقات رقابتی می تواند به شما در ساخت محتوای با کیفیت کمک کند. با دانستن این موارد می توانید به این مهم دست یابید:

  • آنچه رقبا پوشش می دهند.
    • عناوین و سرصفحه ها
    • سوالات پرطرفدار
    • موضوعات فرعی
  • چگونه رقبا محتوای خود را بهینه می کنند.
    • کلمات و عبارات.
    • عناصری که بهینه شده اند.

حداقل هفت صفحه تحقیق جامع را هدف قرار دهید.

مرحله 3: طرح کلی سئوی خود را بهینه کنید

عناصر نحوه برنامه ریزی برای انتقال محتوای خود به موتورهای جستجو را بدانید.

این را می توان از طریق:

  • هدف گذاری کلمات کلیدی
  • پرداختن به سوالات کاربران
  • شناسایی و هدف قرار دادن بسته های SERP.

[Dive deeper into each step] دسترسی فوری به وبینار →

در اینجا خلاصه محتوای شما باید چگونه باشد.

چگونه خلاصه سئوی کاملی را ایجاد می کنیم که تیم ها را تراز می کند و رقابت را برتری می دهدiQuanti، ژوئن 2022

تحقیقات ساختاریافته به تیم شما این امکان را می دهد که بر جنبه های خلاقانه تولید محتوا بدون اتلاف وقت بر روی جزئیات عملیاتی تمرکز کند.

[Slides] چگونه خلاصه سئوی کاملی را ایجاد می کنیم که تیم ها را تراز می کند و رقابت را برتری می دهد

در اینجا ارائه است:

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

بازاریابی کسب و کارهای کوچک: چگونه با خیال راحت استراتژی های جدید را امتحان کنیم

وقتی نوبت به کسب و کار کوچک شما می رسد، چه احساسی نسبت به ریسک کردن دارید؟ بیاموزید که چگونه می‌توانید با اندازه‌گیری نتایج حاصل از امتحان استراتژی‌های بازاریابی جدید، آن را ایمن کنید و در عین حال ریسک کنید.


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو





منبع