چگونه موفقیت سئوی خود را پیش بینی کنیم: یک فرمول 5 مرحله ای
قبل از اینکه کمپین بازاریابی بعدی خود را راه اندازی کنید، آیا انتظار اینکه چقدر ترافیک و درآمد به ارمغان می آورید مفید نیست؟
به هر حال، چرا یک محصول یا خدمات را بدون درک پتانسیل بازار آن تبلیغ کنید؟
توانایی تخمین بازگشت سرمایه (ROI) برای تصمیم گیری هوشمندانه برای کسب و کار شما حیاتی است – چه تعیین نحوه تخصیص بودجه بازاریابی یا انتخاب بهترین کلمات کلیدی SEO برای برند شما.
در 15 فوریه، یک وبینار را با سابرینا هیپس، معاون توسعه شرکا و جرمی ریورا، مدیر تحلیل محتوا در کپی پرس مدیریت کردم.
ریورا و هیپس نشان دادند که چگونه می توان نتیجه کمپین بعدی خود را با استفاده از یک فرمول ساده ریاضی که کلمات کلیدی خاص را تجزیه و تحلیل می کند و نتایج سئوی شما را پیش بینی می کند، پیش بینی کرد.
در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.
اما اول، چرا بازگشت سرمایه (ROI) مهم است؟
چرا به ROI فکر کنید؟
شما باید در مورد ROI فکر کنید تا:
- توجیه بودجه داخلی شما
- بهتر کردن پیشنهاد آژانس/فریلنس شما
- قدرت نفوذ داده های سئو به عنوان هوش تجاری
[Learn how to calculate ROI] دسترسی فوری به وبینار →
5 مرحله برای پیش بینی پتانسیل سئوی شما
در اینجا نحوه تعیین ROI برای کمپین سئو بعدی خود آورده شده است:
مرحله 1: جهان “کلیدواژه” خود را تعیین کنید
برای به دست آوردن اطلاعات کلیدی ارزشمند، با مردم صحبت کنید!
- با تیم پشتیبانی مشتری خود بررسی کنید: بلیط های پشتیبانی را مرور کنید و ببینید کاربران جدید چه چیزی را در مورد محصول شما نمی دانند. برای حل چه مشکلاتی تلاش می کنند؟
- به تماس های فروش گوش دهید: چه بحثهای برنده و تاکتیکهای پایانی باعث میشود مشتری بالقوه شود؟
- با مشتریان فعلی / گذشته ارتباط برقرار کنید: از نظرسنجی ها و مکالمات بعدی برای کشف چالش هایی که محصول/خدمت شما برای آنها حل کرده است استفاده کنید.
[Discover three ways to gather and combine your keyword data] دسترسی فوری به وبینار →
مرحله 2: حجم ترافیک را دریافت کنید
هنگامی که کلمات کلیدی خود را بدست آورید، می توانید تخمینی از ترافیک احتمالی داشته باشید.
هنگام واجد شرایط بودن دادههای خود، محدودیتهای داده، اسناد و کلیکهای ارگانیک را در نظر بگیرید.
[Learn how to estimate keyword traffic volume] دسترسی فوری به وبینار →
مرحله 3: تعریف کنید که یک تبدیل برای شما چیست
پس از حدس زدن حجم جستجوی بالقوه، کلمات کلیدی و تخمین ترافیک، مشخص کنید که یک تبدیل برای شما چه معنایی دارد.
این ممکن است بین سایتهای تجارت الکترونیک و سایتهای مبتنی بر نسل پیشرو متفاوت باشد.
[Learn the difference] دسترسی فوری به وبینار →
مرحله 4: تعیین کنید که فروشندگان شما چقدر خوب هستند
هر سرنخ به مشتری تبدیل نمی شود. به همین دلیل بسیار مهم است که هنگام پیشبینی بازگشت سرمایه، نرخ نزدیک به فروش خود را در نظر بگیرید.
همچنین باید عواملی مانند درآمد یک بار مصرف یا ارزش مادام العمر را در نظر بگیرید.
برای پیش بینی بازگشت سرمایه سئو، مراحل زیر را دنبال کنید:
- لیست کلمات کلیدی را جمع آوری کنید.
- حجم جستجو را دریافت کنید.
- ضرب در CTR ارگانیک = ترافیک بالقوه.
- نرخ تبدیل را پیدا کنید
- ضربدر ترافیک = تبدیل.
- نرخ سرب نزدیک را پیدا کنید
- ضرب در تبدیل = فروش بالقوه.
- درآمد هر فروش را پیدا کنید
- فروش را در درآمد ضرب کنید.
[See this formula in action] دسترسی فوری به وبینار →
مرحله 5: پیش بینی خود را منطقی کنید
برای اینکه پیش بینی خود را معقول کنید، از طریق تجزیه و تحلیل محتوا، کلمات کلیدی استفاده نشده و تجزیه و تحلیل رقابت در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) عملکرد خود را بدانید.
آینده در دستان شماست. دانستن اینکه حجم زیادی از ترافیک و رتبه بندی و تبدیل و درآمد وجود دارد می تواند به شما کمک کند تا یک بحث تجاری داشته باشید.
[Slides] نحوه پیش بینی موفقیت در سئو: فرمول 5 مرحله ای برای کمک به شما برنده شدن
در اینجا یک کپی از ارائه است:
برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!
پرسش و پاسخ با مارتین اسپلیت گوگل – HTML معنایی، جستجو و کنسول جستجوی گوگل
برای این نشست ویژه با مارتین اسپلیت خود گوگل به ما بپیوندید که نظرات، افکار و دیدگاه های خود را در مورد موضوعات مختلف سئو فنی از جمله HTML معنایی، کنسول جستجوی گوگل، نمایه سازی، سمت مشتری و سرور به اشتراک می گذارد. رندر، و بیشتر.
اعتبار تصویر
تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو