چگونه می‌توانیم مصرف‌کنندگان مسن‌تر را تشویق کنیم تا نظرات خود را ترک کنند؟


سئوی امروز Ask An SEO از Kayle است که در یک وبینار اخیر پرسید:

چگونه می‌توانیم مصرف‌کنندگان مسن‌تری را که با رایانه آشنا نیستند تشویق کنیم تا نظرات خود را برای ما بگذارند؟ برخی نمی‌دانند چگونه باید نظر گوگل را بنویسند.

بررسی های مداوم از یک فرآیند ثابت می آید

شرکت هایی با بررسی های قوی و منسجم معمولاً فرآیندی را برای درخواست بررسی از مشتریان راضی ایجاد می کنند. و آنهایی که تمایلی به کسب شهرت آنلاین کمتر از حد مطلوب ندارند.

راه اندازی فرآیندی که به موجب آن با مشتریان راضی تعامل می کنید، و آنها را تشویق می کنید تا درباره کسب و کار شما نظر بدهند، کلید داشتن شهرت آنلاین بهتر و رتبه بندی محلی بهتر است.

توجه داشته باشید که گفتم “تعامل” با مشتریان، نه “درخواست بررسی مثبت”.

توجه داشته باشید که درخواست نقدهای مثبت یا ارائه غرامت برای بازبینی‌ها، برخلاف شرایط خدمات بسیاری از سایت‌هایی است که بررسی‌ها در آنها وجود دارد – و مجازات نقض این قوانین می‌تواند شدید باشد.

در حالی که نمی‌توانید یکسره درخواست یک بررسی مثبت کنید، همیشه می‌توانید مشتریان را تشویق کنید که نظر خود را بگذارند – شما نمی‌توانید احساسات آن بررسی را دیکته کنید.

و در حالی که ممکن است ارائه انگیزه برای بررسی وسوسه انگیز باشد، عواقب آن در دراز مدت بسیار بیشتر از مزایای آن است.

نکات مربوط به جمعیت شناختی قدیمی تر

رسیدن به جمعیتی مسن تر می تواند یک چالش باشد.

درخواست از یک جمعیت شناسی مسن تر برای انجام یک اقدام خاص، مانند نوشتن یک بررسی، می تواند کاملاً خسته کننده باشد.

در حالی که هیچ کمبودی برای مصرف کنندگان مسن تر با نظرات محکم وجود ندارد، بررسی ها نشان دهنده مصرف کنندگان مسن تر نیستند.

بنابراین، اگر پایگاه مشتریان شما قدیمی تر باشد، دریافت نظرات ممکن است چالش برانگیزتر باشد.

در اینجا چند مورد وجود دارد که به نظرم هنگام درخواست نظر از مخاطبان بالغ‌تر مفید بوده است.

بینگ دوست شماست

بینگ موتور جستجوی پیش فرض در اکثر محصولات مایکروسافت است. این پیش فرض معمولاً توسط مصرف کنندگان قدیمی تغییر نمی کند.

ما متوجه شده‌ایم که در بسیاری از موارد، Bing بهتر از Google تبدیل می‌شود – فقط حجم آن را ندارد.

دستورالعمل ها را ارائه دهید

ما معمولاً یک صفحه یتیم (صفحه‌ای بدون پیمایش که نمایه نشده است) با دستورالعمل‌هایی درباره نحوه ارائه یک بررسی آنلاین ایجاد می‌کنیم.

ما نمایندگان فروش داریم یا سایر نمایندگان خدمات مشتری یک ایمیل شخصی با پیوندی به صفحه دستورالعمل ارسال می کنند.

ذهنیت نمایندگی خودرو را در نظر بگیرید

آخرین باری که وسیله نقلیه ای خریدید، مایلم شرط ببندم که فروشنده از شما خواسته در نظرسنجی شرکت کنید و تاکید کرده است که هر چیزی کمتر از نمره کامل شکست می خورد.

بسته به کسب‌وکارتان، ممکن است نیازی نباشد که خیلی سخت‌گیر باشید، اما اطلاع رسانی مداوم بسیار مهم است.

آنچه می توانید را خودکار کنید

اگر مشتریان زیادی دارید، پیگیری مکاتبات درخواست بررسی می تواند دلهره آور باشد.

ابزارهای اتوماسیون مانند GatherUp یا Active Campaign می توانند به شما کمک کنند تا بسیاری از وظایف مرتبط با مدیریت بازبینی را خودکار کنید.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: fizkes/Shutterstock

یادداشت ویراستار: از یک SEO بپرسید یک ستون مشاوره هفتگی سئو است که توسط برخی از کارشناسان برتر سئو صنعت نوشته شده است که توسط ژورنال موتور جستجو انتخاب شده اند. سوالی در مورد سئو دارید؟ فرم ما را پر کنید ممکن است پاسخ خود را در پست بعدی #AskanSEO ببینید!





منبع