چگونه می توان با خیال راحت استراتژی های جدید را امتحان کرد


آیا از ریسک کردن با کسب و کار کوچک خود راحت هستید؟

آیا از راحتی کمپین های موجود و قابل اعتماد خود لذت می برید؟

یا دوست دارید هیجان اجرای موفقیت آمیز یک کانال بازاریابی جدید را تجربه کنید؟

در حالی که هیچ استراتژی بازاریابی یکسانی وجود ندارد، صرف نظر از اندازه یا دامنه کسب و کار کوچک شما، ما خوشحالیم که اخبار خوبی را به اشتراک می گذاریم.

ریسک کردن نباید ترسناک باشد.

به خصوص اگر نگاه کنیم که چگونه سایر SMB ها برنامه های بازاریابی خود را طراحی می کنند و از آن برنامه ها به عنوان یک راهنمای استفاده می کنند.

بررسی استراتژی‌های بازاریابی آزمایش‌شده و موفق برای کسب‌وکارهای کوچک راهی امن برای گسترش به قلمرو ناشناخته است.

اکنون ثبت نام کنید تا بیاموزید چگونه می توانید به راحتی نتایج عملی امتحان استراتژی های بازاریابی جدید را اندازه گیری کنید.

یاد خواهید گرفت:

  • جایی که بازاریابان SMB در حال استفاده از شانس هستند و از مزایای آن بهره می برند.
  • چگونه SMB ها تصمیم می گیرند کجا جسارت داشته باشند و کجا آن را ایمن بازی کنند.
  • نحوه محاسبه ریسک های بازاریابی

65 درصد از SMB هایی که در سال گذشته کانال جدیدی را آزمایش نکردند، نگران این هستند که شرکت آنها کسب و کار خود را به رقبا از دست بدهد زیرا استراتژی بازاریابی موثری ندارند.

یاد بگیرید چگونه بر این مانع غلبه کنید.

به آملیا نورتراپ-سیمپسون، مدیر بازاریابی در CallRail، برای یک وبینار در تاریخ 13 ژوئیه، ساعت 2 بعد از ظهر به وقت شرقی بپیوندید.

سیمپسون استراتژی‌های آزمایش‌شده‌ای را نشان می‌دهد که با کسب‌وکار کوچک شما هماهنگ است تا به شما کمک کند تا بازده بازاریابی را به حداکثر برسانید.

نمی توانید در وبینار شرکت کنید؟ پس از ثبت نام امروز، یک قطعه ضبط شده در دسترس خواهد بود.





منبع