چگونه می توان دید در چشم انداز جدید سئو به دست آورد


با تمام تکرارها و گسترش ویژگی‌های AI SERP گوگل، ممکن است تعجب کنید که این برای کسب و کار شما چه معنایی دارد و چگونه رویکرد خود را به سئو در این واقعیت جدید در حال تکامل تغییر دهید.

جلسه‌ای را که بر روی مرورهای هوش مصنوعی و SERP‌های سازمان‌دهی‌شده توسط هوش مصنوعی متمرکز است، به‌صورت درخواستی تماشا کنید، جایی که ما جدیدترین پیشرفت‌ها را بررسی می‌کنیم. ما بزرگترین دستاوردهای آخرین تحقیقات STAT را نشان دادیم و این موضوع در حال تحول را با راز زدایی کردیم توصیه های عملی که می توانید بلافاصله اجرا کنید.

در این وبینار، شما:

  • نکات کاملاً جدید و مبتنی بر داده را از تحقیقات جدید AI Overviews مشاهده کنید.
  • بدانید که چگونه SERP های سازماندهی شده با هوش مصنوعی کار می کنند و در مورد آنها چه کاری باید انجام دهید.
  • یاد بگیرید که مشخص کنید ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی چگونه بر دید ارگانیک شما تأثیر می گذارد.

با تام کپر، داده‌های تازه‌ای را بررسی کردیم که شیوع مرورهای هوش مصنوعی را بر اساس صنعت، موقعیت جغرافیایی، مرحله هدف جستجو و موارد دیگر مقایسه می‌کند، و همچنین عواملی که با ظاهر شدن در آنها مرتبط است.

شرکت کنندگان می آیند بینش های داده محور استراتژی خود را اطلاع دهید و یاد بگیرید که چگونه تعیین کنید کدام کلمات کلیدی دیگر ارزش وقت شما را ندارند، کدام AIO ارزش هدف قرار دادن را دارند (و چگونه آن را انجام دهید)، و این همه برای آینده جستجو و سئو چه معنایی دارد.

اسلایدهای زیر را مشاهده کنید یا وبینار کامل را برای همه جزئیات بررسی کنید.

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

روندهای بازاریابی 2025: پایان سئو؟

به ما بپیوندید تا آخرین روندها، از هوش مصنوعی تا GEO، و بینش‌های عملی را برای کمک به شما در دستیابی به نتایج ملموس در سال 2025 ارائه دهید.



منبع

مطالب مرتبط