چگونه می توان قدرت استراتژی پیش از توسعه را آزاد کرد


در دنیای دیجیتال مارکتینگ، ترافیک نام بازی است. و ایجاد ترافیک زیاد معمولاً به معنای تبلیغ موفقیت آمیز محتوای خود برای دریافت پیوندها و اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی است.

اما حتی محبوب ترین وبلاگ نویسان نیز گاهی اوقات با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. به طور جدی. باور کنید یا نه، گاهی اوقات، حتی معتبرترین سازندگان محتوای دیجیتالی با بیشترین مخاطبان درگیر، برای به دست آوردن تعامل مورد نیاز خود دست و پنجه نرم می کنند.

اگر وبلاگ کوچکتری دارید، این احتمالاً ناامید کننده است.

به هر حال، اگر ست گودین پست‌هایی داشته باشد که به اشتراک گذاشته نمی‌شوند، چه امیدی دارید که با دستور پخت کیک پنیر مادربزرگتان در فضای مجازی منتشر شوید؟

مطمئنا، این بهترین کیک پنیر در تاریخ جهان است، اما چگونه می توانید مردم را در مورد آن هیجان زده کنید و آن را در حلقه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید؟

اجازه دهید تاکتیک کوچکی را به شما معرفی کنم که به عنوان یک استراتژی پیش از توسعه شناخته می شود.

میپرسی این چیه؟ کار شما قبل از کاهش محتوا پس از انتشار سود سهامی را به همراه دارد. این در حال برقراری روابط با بازیگران صنعت، روزنامه نگاران، سردبیران و سایر وبلاگ نویسان است.

معمولاً این یک خیابان دوطرفه است که در آن شما با یک نفر برای تبلیغ محتوای او شریک می شوید و در مقابل، آنها محتوای شما را تبلیغ می کنند.

و نکته واقعا قابل توجه در مورد آن این است که به وبلاگ نویسی محدود نمی شود. همچنین می‌توانید از Pre-outreach برای پیوند بازاریابی ایمیلی، بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)، بازاریابی تأثیرگذار و کمپین‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید.

اگر استراتژی پیش از توسعه شما موثر باشد، افزایش ترافیک شما ثابت خواهد بود، حتی زمانی که محتوای جدیدی را منتشر نمی کنید.

عالی به نظر می رسد، درست است؟ سپس بیایید مستقیماً به نحوه ایجاد و اجرای یک استراتژی پیش دستی بپردازیم که می‌تواند لینک‌ها و اشتراک‌گذاری‌هایی را برای تمام محتوای شما ایجاد کند.

قبل از اینکه وارد بحث شویم، یک چیز وجود دارد که باید بدانید: اگر کسب و کار شما فاقد دید است، استفاده از یک استراتژی پیش از توسعه ممکن است بهترین استفاده از زمان شما نباشد.

در عوض، بهتر است ابتدا روی بهبود نمایه خود تمرکز کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، باید برنامه پیش از توسعه خود را دوباره بررسی کنید.

با بررسی حلقه های خود شروع کنید

من همیشه همه کمپین‌های پیش از گسترش خود را با جمع‌آوری فهرستی از کارشناسان و شرکای خود که به طور منظم با آنها در زمینه ارتقای محتوا همکاری می‌کنم، شروع می‌کنم.

اگر از سیستم‌های CRM مانند Nimble یا Pitchbox استفاده می‌کنید یا صفحه‌گسترده‌ای با نام و اطلاعات تماس آنها دارید، این یک کار سریع و آسان است.

توصیه می کنم فهرست فعلی مشترکین و دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود را مرور کنید. این احتمال وجود دارد که در میان آنها، افرادی وجود داشته باشند که ممکن است علاقه مند به اشتراک گذاری محتوای شما باشند.

پس از ایجاد این صفحه گسترده، تمام مخاطبین خود را به دو لیست جدا می کنم.

  • اولین لیست افرادی هستند که از آنها می خواهم قطعه من را در کانال های خود مورد علاقه و تایید قرار دهند.
  • لیست دوم افرادی هستند که در مورد امکان پیوند مجدد با آنها تماس خواهم گرفت.

در هر دو مورد، هرگز فراموش نمی‌کنم که درخواست لطفی دارم، بنابراین باید مطمئن شوم که کمک کردن به من برای آنها آسان و مفید خواهد بود. هیچ کس دوست ندارد برای کسی که کار را دشوار می کند یا در ازای آن چیزی ارائه نمی دهد، لطف کند. من همیشه می پرسم که آیا آنها می خواهند من چیزی را تبلیغ کنم؟

برخی از مردم فکر می کنند بهترین راه برای دریافت لینک، ارسال ایمیل به افرادی است که ممکن است آنها را نشناسید. من این را پیشنهاد نمیکنم.

یک مطالعه اخیر نشان داد که ایمیل‌های تبلیغاتی سرد تنها 1 تا 5 درصد پاسخ دارند. تجربه شخصی من این عدد را تایید می کند. حدود 40 ایمیل سرد برای من طول کشید تا یک لینک دریافت کنم.

قانون سرانگشتی من فقط این است که از مردم بپرسم اگر آنها را می شناسم و قبلاً در زمینه ایجاد پیوند با آنها همکاری داشته ام، می توانند به مقاله من مراجعه کنند یا خیر.

به لطف Pitchbox، می‌توانم به راحتی مخاطبینی را که هرگز با آنها پیوند ایجاد نکرده‌ام، از فهرست قبل از توسعه خود فیلتر کنم.

حتی با وجود اینکه گاهی اوقات از قیف های خودکار اطلاع رسانی ایمیل برای پیش دستی استفاده می کنم، ترجیح می دهم این کار را به صورت دستی انجام دهم. این به من امکان می دهد دوباره بررسی کنم که آن را برای شخص مناسب ارسال می کنم و کمی شخصی سازی را به هر ایمیل اضافه کنم.

یکی دیگر از مواردی که ذکر آن خوب است این است که – به لطف کنفرانس Digital Olympus – من تعداد زیادی تأثیرگذار بازاریابی دیجیتال دارم که همیشه مایلند به من کمک کنند پس از انتشار پست من، این خبر را منتشر کنم.

بنابراین، راه‌اندازی رویداد یا حتی پادکست ایده خوبی است، زیرا می‌تواند به شما در ایجاد روابط با رهبران صنعت کمک کند.

یک مثال دیگر که برای شما می‌آورم پادکست جیسون بارنارد است. این پلتفرم که از طریق آن سئو، کپی‌رایتینگ و موارد دیگر را پوشش می‌دهد، به او اجازه می‌دهد تا با مشارکت افرادی که به عنوان مهمان به برنامه خود دعوت می‌کند، محتوای خود را به طور موثر تبلیغ کند.

در نهایت، اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که با شرکت هایی که ایمیل های انبوه را برای مشترکین خود ارسال می کنند، روابط نزدیک دارید، این می تواند یک معدن طلا باشد.

منطق بسیار ساده است: بخواهید در ایمیل‌های انبوه آن‌ها نشان داده شود و در عوض، پیشنهاد دهید پست آنها را در کمپین بازاریابی ایمیلی خود ذکر کنید.

همانطور که احتمالاً می توانید بگویید، هر چه افراد بیشتری با آنها رابطه کاری خوبی برقرار کرده باشید، شانس بیشتری برای دریافت پیوندها و اشتراک گذاری های اجتماعی دارید.

حالا بیایید ببینیم بعد از اینکه با همه مخاطبین خود تماس گرفتید، چه کاری انجام دهید.

فراتر از حلقه های خود برای ایمن کردن پیوندها

ارتباط با افراد فراتر از مخاطبین شما برای به دست آوردن لینک های کافی ضروری است. این زمان بسیار خوبی برای استفاده از پیش آگاهی برای “گرم کردن” افراد و ایجاد روابط با آنها است.

ترفند در اینجا این است که ابتدا به مخاطبینی که از قبل با آنها ارتباط برقرار می کنید، ارزش و مزایایی ارائه می دهید، به طوری که آنها احساس کنند مدیون شما هستند.

با این حال، شایان ذکر است که اگر با کارشناسان صنعت خود آشنا نیستید، این ممکن است به یک تمرین وقت‌گیر تبدیل شود.

اینها مراحلی هستند که باید بردارید:

کارشناسانی را بیابید که به طور مرتب پست های مهمان را در وبلاگ های مختلف منتشر می کنند

برای جمع آوری لیستی از مشارکت کنندگان، می توانید با بررسی سایت هایی که فرصت های پست مهمان را می پذیرند، شروع کنید.

در صورت تمایل، می‌توانید به BuzzSumo بروید و گزارشی را با ابزار «نویسندگان برتر» اجرا کنید، جایی که می‌توانید از طریق هر کلمه کلیدی مرتبط با محتوای پیش از انتشار خود جستجو کنید.

سپس، باید به فهرست نویسندگان نگاه کنید و مشارکت‌کنندگانی را بیابید که در چندین وبلاگ می‌نویسند.

یک پیشنهاد ارزشی قدرتمند بسازید

بسیاری از ما به اندازه رند فیشکین یا متیو وودوارد محبوب نیستیم، بنابراین ایجاد یک ارزش پیشنهادی قدرتمند ضروری است.

در مورد ما، ساده ترین راه ها این است که از پیوند دهنده های بالقوه بخواهیم:

  • نقل قول های آنها را اضافه کنید (اگر آنها علاقه مند هستند و برای آن وقت دارند).
  • پیش نویس نهایی خود را به اشتراک بگذارید و ببینید آیا آنها پستی دارند که می خواهند به آن مراجعه کنند.

هر دو گزینه برای آنها ارزش قائل می شوند و به شما کمک می کنند تا یک رابطه مفید ایجاد کنید.

همچنین، من به شدت توصیه می کنم این پست را بررسی کنید، که می تواند به شما در افزایش نرخ پاسخ به ایمیل شما کمک کند.

اشاره: اخیراً در حال انجام یک جمع بندی با کارشناسان بسیاری بودم که متوجه شدم پست جدید من به زودی منتشر خواهد شد. بنابراین، من از مشارکت کنندگان خواستم که به مقاله اخیر من پیوند دهند. من بلافاصله ده لینک دریافت کردم زیرا آنها می خواستند مفید باشند، که باعث ادامه روابط مشترک ما می شود.

راز کار با افرادی که نمی‌شناسید این است که برای آنها ارزش قائل شوید.

ایمیل‌های انبوه سرد ممکن است در دسترس‌تر به نظر برسند، اما سرمایه‌گذاری وقت و انرژی خود برای ایجاد روابط با کارشناسان نتیجه خواهد داد. و حتی ممکن است در آینده شرکای پیوند بیلدینگ شوید.

شروع به ایجاد روابط با ارزش کنید

بنابراین، اکنون که دقیقاً می‌دانید استراتژی پیش از توسعه چیست، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را اجرا کنید.

متأسفانه، همانطور که به زودی متوجه خواهید شد، آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست. در واقعیت، شما با بن بست های زیادی مواجه خواهید شد، جایی که شرکای پیوند دهنده به ظاهر عالی به ایمیل های شما پاسخ نمی دهند، یا سهامی را که انتظار داشتید دریافت نمی کنید.

ناامید نشو شما در حال انجام بازی طولانی هستید. و به شرطی که به هر فرد پیشنهادی نزدیک کنید که به نفع آنها باشد، شبکه را ایجاد کرده و در معرض دید خود قرار خواهید گرفت.

موفق باشید.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: Kinga/Shutterstock





منبع