چگونه می توان نتایج سئو را با دقت و دقت بهتر پیش بینی کرد


آیا نیاز به اثبات بازگشت سرمایه سئوی پیشنهادی خود دارید؟

آیا تیم اجرایی شما فقط در صورتی پیشنهادی را تایید می کند که ارزش واضحی برای کسب و کار آنها داشته باشد؟

شما می‌دانید که برای موفقیت سئو چه چیزی لازم است، اما چگونه می‌توانید مسیر را در آنجا ثابت کنید؟

پیش بینی سئو می تواند مفید باشد.

فروش، متخصصان سئو و مشتریان را با پیش بینی سئو اثبات شده، شفاف، دقیق و قابل اعتماد هماهنگ کنید.

در 31 آگوست، یک وبینار توسط Anca Țenea، مدیر انجمن در SEOmonitor، و ادوارد کورام جیمز، مدیر اجرایی Go Up را مدیریت کردم.

Țenea و James نشان دادند که چگونه پیش‌بینی سئو می‌تواند به شما در حل مشکلات تجاری خاص سازمانتان کمک کند.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.

چرا سئو را پیش بینی کنیم؟

برای مشتریان، پیش‌بینی SEO انجام می‌شود تا به آنها کمک کند تا بفهمند چقدر می‌توانند از جستجوی ارگانیک درآمد کسب کنند.

به عنوان بخشی از فرآیند فروش خود، می توانید از آن برای تست استرس استفاده کنید که آیا باید مشتری را قبول کنید یا خیر.

[Learn how to get great clients with stress testing] دسترسی فوری به وبینار →

پیش بینی سئو به کشف دقیق کمک می کند:

  • سودآوری آژانس
  • ریزش مشتری
  • نیاز به بودجه بازاریابی بیشتر و تیم فروش بزرگتر.
  • مشتریان به خوبی انتخاب شده که برای مدت طولانی تری باقی می مانند.

در واقع، وقتی صحبت از مشتریان خوب انتخاب شده به میان می‌آید، توصیه می‌کنیم که یک پیش‌بینی داخلی برای یک مشتری بالقوه، فقط برای خود یا آژانستان انجام دهید.

هنگامی که اعداد را اجرا می کنید، می دانید که برای به دست آوردن نتایج قابل اندازه گیری مشتری چه هزینه ای دارد.

[See the SEO forecasting client selection process] دسترسی فوری به وبینار →

در این مرحله، شما یک پیشنهاد عالی برای مشتری بالقوه خود خواهید داشت که به شما کمک می کند:

  • نتایجی را ارائه دهید که مشتری را خوشحال کند.
  • شما را قادر می سازد تا مشتری را برای مدت طولانی تری حفظ کنید.
  • سود و تجارت بیشتری را برای شما به دست آورید.

چه زمانی سئو را پیش بینی کنیم

مشتریان موجود: یک پیش بینی پس از سه، چهار یا پنج ماه از یک کمپین فعال ایجاد کنید.

در این مرحله، شما طیف کاملی از کلمات کلیدی را پر خواهید کرد، به این معنی که می توانید به عدد نهایی اعتماد کنید.

[See this in action] دسترسی فوری به وبینار →

مشتریان جدید: همانطور که در بالا ذکر شد، سئو را قبل از ثبت نام به عنوان یک تست استرس داخلی و تست صلاحیت پیش بینی کنید.

چه چیزی در پیش بینی سئو قابل اعتماد گنجانده شود

یک پیش‌بینی قابل اعتماد هر فرصتی را از دو منظر تأیید می‌کند:

  • ارزیابی پتانسیل مشتری.
  • ارزیابی بودجه کمپین و ROI.

این دو نقطه پایانی به شما کمک می کند تا تمام اطلاعاتی را که برای توضیح موفقیت ملموس سئو برای تیم و سهامداران خود نیاز دارید، داشته باشید.

[Easily see what’s included in a SEO forecast] دسترسی فوری به وبینار →

بنابراین، شما باید این پنج جنبه را در نظر بگیرید:

  • قصد.
  • داده ها.
  • محافظه کاری.
  • قابلیت ردیابی
  • دقت.

برای رسیدن به آنجا، باید دو معیار اصلی قابل کنترل را وارد کنید: کلمات کلیدی و رتبه ها.

چگونه یک پیش بینی سئوی موفق ایجاد کنیم

با استفاده از مراحل زیر، می توانید درک بهتری از مدل سازی داده ها به دست آورید و برنامه خود را برای ذینفعان توضیح دهید:

مرحله 1: هدف رتبه بندی مورد نظر خود را تعیین کنید.

[Find out what ranking target you should choose] دسترسی فوری به وبینار →

گام 2: تعیین کنید که کدام متغیرهای کلیدواژه ممکن است بر پیش بینی کلی شما تأثیر بگذارد:

  • منحنی CTR متوسط.
  • حجم جستجو، روندهای سال به سال، و فصلی بودن.
  • بخش بندی دستگاه
  • نرخ تبدیل گذشته
  • اثر دم بلند.
  • بهبودهای اضافی ترافیک ارگانیک غیر نام تجاری.

مرحله 3: داده ها را به ابزار پیش بینی سئوی مورد علاقه خود وصل کنید و پیش بینی را مشاهده کنید.

چگونه می توان نتایج سئو را با دقت و شفافیت بهتر پیش بینی کردپیش بینی سئو SEOmonitor، آگوست 2022

[Watch SEO Monitor’s use case] دسترسی فوری به وبینار →

وقتی به این روش به پیش بینی نزدیک می شوید، می توانید:

  • فرصت سئو و بودجه لازم را تأیید کنید.
  • تاثیر تلاش سئو را بر مبنای بلندمدت کمی تعیین کنید.
  • انتظارات را بین فروش، بازاریابی و سایر ذینفعان هماهنگ کنید.
  • به نتایج احتمالی آینده اعتماد کنید.

[Slides] چگونه می توان نتایج سئو را با دقت و شفافیت بهتر پیش بینی کرد

در اینجا ارائه است.

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

افزایش ترافیک ارگانیک و پولی: چگونه تیم های SEO و SEM خود را با هم جمع کنیم

آیا شما سئو تیم هستید یا SEM تیم؟ چه احساسی در مورد پیوستن به نیروها برای بهتر کردن کمپین های بازاریابی خود دارید؟

استراتژی ها و مزایای همسوسازی تلاش های پولی و ارگانیک برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه تیم بازاریابی خود را بیاموزید.


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو





منبع