گوگل بهروزرسانی الگوریتم اصلی سپتامبر 2022 را اعلام کرد
گوگل در 12 سپتامبر 2022 بهروزرسانی الگوریتم هستهای را اعلام کرد. پاسخ جامعه جستجو به طور کلی مثبت است، اگرچه برخی از گوشههای اینترنت بهطور محسوسی خاموش شده بودند.
به روز رسانی الگوریتم اصلی
بهروزرسانی الگوریتم اصلی توسط Google اعلام میشود که تغییراتی ایجاد میشود که به اندازه کافی بزرگ هستند که توسط ناشران و بازاریابان جستجو احساس شود.
حساب رسمی Google Search Central اعلامیه بهروزرسانی را توییت کرد
امروز ما آپدیت اصلی سپتامبر 2022 را منتشر کردیم. وقتی عرضه کامل شد، صفحه تاریخچه انتشار رتبه بندی خود را به روز می کنیم: https://t.co/sQ5COfdNcb
— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 12 سپتامبر 2022
به روز رسانی الگوریتم اصلی تغییر در بخش های مختلف الگوریتم گوگل است.
در حالی که الگوریتم همیشه در حال تغییر است، به روز رسانی الگوریتم اصلی بیشتر قابل توجه است.
انتظار می رود تغییرات در الگوریتم ظرف چند روز آینده با انتشار تغییرات در مراکز داده مشاهده شود.
هیچ تأییدی وجود ندارد که چگونه این امر بر نتایج جستجو (SERP) در سراسر جهان و به زبانهای مختلف تأثیر میگذارد.
احتمالاً، این روی نتایج جستجو در اکثر زبانها تأثیر میگذارد، زیرا این نوع بهروزرسانیها عمومیتر هستند.
آیا بهروزرسانی هسته بهروزرسانی محتوای مفید را تقویت میکند؟
دنی سالیوان اخیراً در پاسخ به سؤالات توییت کرد که تأثیرات بهروزرسانی محتوای مفید ممکن است در طول بهروزرسانی الگوریتم اصلی قابل مشاهده باشد.
او توییت کرد:
“شاید سیگنال محتوای مفید به تنهایی برای تغییر ترازو و ایجاد تغییر در موقعیت خاص کسی کافی نباشد، اما زمانی که ما بهروزرسانیهای دیگر (هسته، بررسی محصول) را انجام میدهیم، ممکن است به آن اضافه شود و مهمتر باشد…
با این حال، این یک بیانیه کلی به نظر می رسد و من آن را به این معنا نمی دانم که به روز رسانی اصلی در یک به روز رسانی اصلی بیشتر قابل توجه خواهد بود.
مهم است که توجه داشته باشید که دنی بیانیه خود را با یک “شاید“
گفتنی است، محتوای مفید بخشی از هسته اصلی الگوریتم است و به طور مداوم در حال اجرا است به طوری که یک وب سایت جدید می تواند تحت تأثیر آن مؤلفه الگوریتم شناخته شده به عنوان به روز رسانی محتوای مفید (HCU) قرار گیرد.
مگر اینکه Google بیانیه خاصی مبنی بر اینکه بهروزرسانی محتوای مفید بخش اصلی این بهروزرسانی اصلی است، بیان نمیکند، ممکن است بگوییم که در این بهروزرسانی هسته سپتامبر تقویت شده است، زود است.
علیرغم برخی پیشبینیهای اولیه مبنی بر اینکه HCU قرار است همه چیز را تغییر دهد، جامعه جستجو اکنون آن را با بالا انداختن نگاه میکند.
برخی اظهار کرده اند که انتظار دارند HCU با یک به روز رسانی اصلی قوی تر بازگردد.
اما من مخالفم.
در 19 آگوست، من این نظر را در فید فیس بوک خود بیان کردم که بر اساس عملکرد گذشته سایر به روز رسانی های هدفمند است.
بهروزرسانیهای بررسی و بهروزرسانیهای مختلف هرزنامه، صنعت را تکان ندادند. تأثیر تا حد زیادی محدود به آشکارترین مجرمان بود.
از آنجایی که HCU نیز مورد هدف قرار گرفته بود و در این اطلاعیه نمونههای بد مشخصی ذکر شد، من احساس کردم که HCU روی وبسایت متوسط نیز تأثیری نخواهد داشت.
در آن زمان نوشتم:
«بهنظر میرسید که سری قبلی بهروزرسانیهای بررسی گوگل فقط صفحات واقعاً واضح را جذب میکند. بنابراین، بر اساس عملکرد آن بهروزرسانیها، انتظاراتم برای بهروزرسانی مفید کم شده است.
بنابراین من فکر میکنم که مانند فیلم قدیمی همفری بوگارت در کازابلانکا باشد، زمانی که مقامات برای دستگیری مظنونین معمولی بیرون میروند.»
پاسخ انجمن به بهروزرسانی اصلی را جستجو کنید
پاسخ انجمن جستجو به طور کلی امیدوار بود که نتایج جستجو را بهتر کند.
نفس عمیق. نفس عمیق.
شاید آنها از شر تمام نتایج واقعاً مزخرفی که ظاهر شد خلاص شوند!– Anne @ Unique Gifter (@UGifter) 12 سپتامبر 2022
آیا این بهروزرسانی است که تمام «محتوای حمایتشده» را از سایتهایی مانند Times Union از صفحه اول دریافت میکند؟
— رایان داگلاس (@ryandouglas0410) 12 سپتامبر 2022
ممنون 😊
– She & Craft Inc (@sheandcraft) 12 سپتامبر 2022
تشکر به خاطر بروز رسانی
— ایوان کیپریوس (@EvanKypreos) 12 سپتامبر 2022
چگونه به به روز رسانی هسته پاسخ دهیم
اما پاسخ در برخی از فضاهای بازاریابی وابسته خاموش بود، نه چندان در مورد نظرات.
بهترین رویکرد در حال حاضر این است که مراقب هرگونه تغییر در کنسول جستجو باشید اما واکنشی نشان ندهید.
نتایج جستجو ممکن است در چند هفته آینده به سرعت افزایش یابد.
قبل از اینکه بخواهید آن را معنی کنید، اجازه دهید نتایج جستجو ثابت شوند.
تصویر برجسته توسط Shutterstock/Roman Samborskyi