یادگیری ماشینی برای رشد ارگانیک
چگونه می توانید استراتژی ساخت لینک خود را بهبود ببخشید؟
کدام تکنیک های مدرن می توانند به شما در افزایش رشد ارگانیک کمک کنند؟
مهمترین معیارهای پیوند برای مشاهده جستجوی ارگانیک چیست؟
گوگل میداند، و قابلیتهای یادگیری ماشینی آن میدانند – اما آیا شما؟
با توجه به اینکه Google اکنون میتواند زمینه وسیعتر محتوای شما را از طریق یادگیری ماشینی و درک زبان طبیعی درک کند، میبینیم که ارتباط به طور قابلتوجهی بر رتبهبندی جستجوی شما تأثیر میگذارد.
زمان آن رسیده است که از پیشرفت یادگیری ماشین در ارتباط استفاده کنید تا به شما کمک کند استراتژی ساخت لینک خود را تنظیم کنید.
در 26 اکتبر، یک وبینار را با بث نانینگتون، معاون روابط عمومی دیجیتال و محتوا در Journey Further، و استیو واکر، مدیر فناوری مدیریت کردم.
Nunnington و Walker نشان دادند که چگونه محتوای مارک مرتبط با در نظر گرفتن یادگیری ماشین، کلید افزایش دید و ترافیک برای برنده شدن عملکرد SEO است.
در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.
خوراکی های کلیدی
- بر بهبود ارتباط کلمات کلیدی از طریق روابط عمومی دیجیتال تمرکز کنید.
- برای اندازهگیری موفقیت، به معیارهای حجم یا «حجم دامنه» تکیه نکنید.
- بدانید که مرتبط بودن پروفایل پیوند شما می تواند مزیت رقابتی به شما بدهد.
- کمپینهای خلاقانه «طعمه پیوند» فقط شما را به این نتیجه میرساند.
- روابط عمومی متمرکز بر محصول نتیجه می گیرد و می توان از آن برای هدف قرار دادن مناطق خاص استفاده کرد.
[Get access to the full on-demand webinar] دسترسی فوری به وبینار →
ملاحظات اصلی برای رشد ارگانیک
پیوند و ارتباط محتوا می تواند عملکرد ارگانیک را افزایش دهد.
و وقتی صحبت از ساخت و ساز می شود ارتباط، چهار زمینه کلیدی مرتبط وجود دارد که باید در نظر بگیرید:
- علاقه مخاطب
- اقتدار برند
- ارتباط کلمه کلیدی
- ارتباط موضوعی
وقتی نوبت به توسعه استراتژی روابط عمومی دیجیتال یا بازاریابی محتوا می رسد، ارتباط موضوع باید یکی از بزرگترین تمرکز شما باشد.
[See how Ikea does it] دسترسی فوری به وبینار →
بعدی این است لینک بیلدینگ.
گوگل فکر می کند ارتباط مهم است و جان مولر اشاره می کند که تعداد کل پیوندها مهم نیست.
بنابراین، اگر تعداد پیوندها مهم نیست، چگونه ارتباط را اندازه می گیرید؟
یادگیری ماشینی می تواند در این مورد کمک کند. در اینجا چگونگی آن است.
نحوه استفاده از یادگیری ماشینی برای اندازه گیری ارتباط
یادگیری ماشینی به شما امکان می دهد محتوا را در مقیاس اندازه گیری و درک کنید.
با استفاده از ابزارها، می توانید یک امتیاز کمی بدست آورید که می تواند ارتباط یک مقاله را اندازه گیری کند.
با ارسال کل نمایه پیوند وب سایت خود در این ابزارها، یادگیری ماشینی می تواند همه آن پیوندها را بعلاوه تمام مقالاتی که پیوندهای درون آنها دارند، بخواند.
سپس، شما لیستی از رایج ترین موضوعات، کلمات کلیدی، موجودیت ها، احساسات و امتیازات را دریافت کنید.
با آن، شما می توانید بینش هایی در مورد موضوعات، مضامین و مفاهیمی که می توانید برای بهبود استراتژی های خود استفاده کنید، به دست آورید.
[See in machine learning in action] دسترسی فوری به وبینار →
رشد ارگانیک را با ارتباط هدایت کنید
چندین مطالعه نشان داده اند که ارتباط با سهم بازار ارگانیک همبستگی مثبت دارد.
کلید افزایش کیفیت بر کمیت این است که بر محتوای مرتبط با کلمات کلیدی که می خواهید رتبه بندی کنید و مخاطبان هدف خود تمرکز کنید.
[Find out how a search engine and a robot view the backlink profile of a business] دسترسی فوری به وبینار →
[Slides] لینک سازی هوشمندتر: چگونه از یادگیری ماشینی برای تسریع رشد ارگانیک استفاده کنیم
در اینجا ارائه است:
برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!
چگونه یک پشته برنده MarTech در سال 2023 بسازیم
به Vishal Maru، معاون راه حل های دیجیتال iQuanti و Shaubhik Ray، مدیر ارشد تجزیه و تحلیل دیجیتال، و همچنین جاش ولف Tealium، مدیر مشاوره راه حل های شریک، بپیوندید، زیرا آنها در مورد مفاهیم، مزایا و معایب پلتفرم های پیشرو MarTech صحبت می کنند.
اعتبار تصویر
تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو