یکپارچه سازی سئو برای راه اندازی محصولات [Podcast]
هنگام عرضه یک محصول جدید باید به نکات زیادی توجه کرد. اما راههایی وجود دارد که میتوانید همه چیز را آماده کنید و پس از پخش زنده، چوب پنبه را در Google باز کنید.
Aja Frost & Justin Champion از HubSpot در SEJShow به من پیوست تا در مورد نقش SEO در راه اندازی محصول، چگونگی ادغام یکپارچه آن به راه اندازی CMS Free توسط HubSpot و اینکه چگونه شرکت شما می تواند این آموخته ها را در راه اندازی، توسعه یا ابتکار رشد بعدی شما بگنجاند، بحث کند. .
من فکر میکنم بهترین راه برای درک اینکه کسی به دنبال چه چیزی است این است که به SERP نگاه کنید و سپس از خود بپرسید که قالب و معنای رتبهبندی محتوا چیست و چگونه با آن مطابقت دارید. -آجا فراست [17:20]
این میزبان وب رایگان و SSL رایگان دارد، بنابراین وقتی به راهاندازی یک وبسایت فکر میکنید، نکته جالب این است که میتوانید یک بازوی فروش و یک بازوی بازاریابی مناسب با CMS خود داشته باشید. -جاستین چمپیون، [04:21]
من هر از گاهی یک رویکرد ترکیبی را دوست دارم زیرا خود SERP ها دائماً در حال تغییر هستند. بنابراین، قرار دادن تمام تخممرغهایتان در یک سبد هدف جستجو ممکن است برای مدت کوتاهتری کارساز باشد، اما میتواند در پایان دوباره شما را گاز بگیرد. -لورن بیکر، [17:35]
[00:00] – چگونه آجا و جاستین در SEO و HubSpot شروع به کار کردند.
[02:46] – CMS رایگان HubSpot چیست؟
[05:01] – بازی های سئو منحصر به فرد که در این عرضه گنجانده شده است.
[07:54] – جذب سهامداران چقدر آسان است؟
[15:24] – چگونه پرس و جوهای قصد اطلاعاتی در مقابل تراکنش را مدیریت می کنید؟
[19:15] – مروری بر صفحات قبل از راه اندازی.
[26:09] – آیا صفحات راه اندازی قابل نمایه سازی و در XML گنجانده شده اند؟
[27:07] – استراتژی نایک
[29:26] – نحوه بهبود ارزش صفحاتی که به صفحات راه اندازی لینک می شوند.
[32:20] – متخصصان سئو چه کارهای دیگری می توانند برای بهبود روابط انجام دهند؟
[38:27] – نحوه ایجاد انگیزه برای محتوای تولید شده توسط کاربر
[45:56] – افکاری در مورد تبلیغات در صفحه فرود و کشف ارگانیک.
[53:53] – نکات نهایی در مورد پیوند و سئو.
منابع ذکر شده:
میزبانی وب رایگان CMS Hub: https://www.hubspot.com/products/cms/web-hosting
ما ارزش بسیار بیشتری را در سرمایه گذاری در روابط می یابیم، به طوری که وقتی چیزی اتفاق می افتد که صفحه ای منتشر می شود، می توانیم از منابع استفاده کرده و لینک های ورودی را به سرعت ایجاد کنیم. -جاستین چمپیون، [22:37]
از هر کسی که به این مطلب گوش میدهد و هم در آگهیها و هم در فهرست ارگانیک برای یک جستار رتبهبندی میکند، میخواهم رابطه بین هزینه و نرخ کلیک را ترسیم کند. -آجا فراست [46:46]
من گفتگوهای زیادی با سئوکارانی دارم که در پنج یا شش سال گذشته وارد این عمل شدهاند و تقریباً از انجام هر کاری که لینکسازی باشد میترسند، مانند «قوانین را بشکن»، مانند قوانین چه کسی؟ من نمی دانم! -لورن بیکر، [36:22]
برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مشترک شوید: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal
با آجا فراست و جاستین قهرمان ارتباط برقرار کنید:
مدیر رشد انگلیسی HubSpot، آجا فراست، ستاره راک درونی خود را کانالیزه میکند تا اطمینان حاصل کند که شرکت با استراتژیهای جستجوی ارگانیک به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا میکند. نویسنده کتاب Work-From-Home-Hacks و رئیس سابق سئوی محتوا، او همچنین نکات خود را در مورد کار با موفقیت از راه دور به اشتراک می گذارد.
جاستین چمپیون یک متخصص در زمینه لینک بیلدینگ با سال ها تجربه است که می تواند به شما در رشد کسب و کارتان کمک کند. او بهعنوان رئیس لینکسازی HubSpot، مدرس آموزش عالی و نویسنده محتوای Inbound، میداند برای یافتن مؤثرترین استراتژیها چه چیزی لازم است.
ارتباط با Aja در لینکدین: https://www.linkedin.com/in/ajafrost/
با جاستین در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/championjr/
Aja را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/ajavuu
جاستین را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/justinrchampion
با لورن بیکر، بنیانگذار مجله موتور جستجو ارتباط برقرار کنید:
او را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/lorenbaker
با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker