آداپتور لپ تاپ شارژر لپ تاپ آی تی خرید-شارژر لپتاپ مستر جانبی

اگه تهران هستین و میتونید به طرفای میدون ولی عصر بیاین، تو پاساژ ایران طبقه زیر همکف یه مغازه هست به اسم افق که کار تخصصیش فروش شارژر و باتری لپ تاپه. در صورت مشاهده هر گونه خرابی در شارژر لپ تاپ خود شما می‌توانید به مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ آرتک مراجعه کنید و از خدمات تعمیر ما استفاده کنید. متخصصین مجرب ما با در اختیار داشتن ابزارهای بروز و دانش روز می‌توانند در کمترین زمان به شما کاربران گرامی کمک کنند. تمام خدمات ارائه شده در این مرکز، 6 ماه گارانتی دارند و عیب یابی به صورت رایگان انجام می‌گیرد. اکنون صفحه نمایش مولتی متر را بررسی کنید تا ولتاژ خروجی از آداپتور برق خود را ببینید. اگر ولتاژ تقریباً همان چیزی است که روی برچسب آداپتور شما چاپ شده است، به این معنی است که شارژر شما کاملاً خوب کار می‌کند.

آداپتور لپ تاپ شارژر لپ تاپ آی تی خرید-شارژر لپتاپ مستر جانبی

همچنین کاملاً ممکن است که باتری شما برای شارژ کردن خود مشکل داشته باشد. استفاده از یک باتری متفاوت حداقل می‌تواند شک را برطرف کند. زمانی که خطا با باتری دیگر ظاهر نمی شود، یک باتری اورجینال جدید بخرید، اگر نمی خواهید در آینده در مورد آن احساس ناراحتی کنید. شرکت ایسوس در همایش ویژه خود که در حاشیه نمایشگاه IFA 2020 برگزار شد.

شارژر لپ تاپ Acer Aspire S5

لپ تاپ‌ها هم مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری انرژی خودشان را از برق تأمین می‌کنند. این کار به واسطه‌ی یک آداپتور شارژر انجام می‌شود که معمولاً ظاهری آجری شکل داشته، از یک طرف به پریز برق و از طرفی توسط یک کابل به لپ تاپ شما متصل می‌شود. اما اگر شارژر لپ تاپ شما خراب شود، تا برطرف نکردن مشکل قادر نخواهید بود لپ تاپتان را شارژ کنید و در نتیجه پس از اتمام شارژ باتری، آن دیگر روشن نخواهد شد.

رم دسکتاپ 16 گیگابایت Asgard مدل FREYR DDR5 4800MHz

شماره مدل را در اینترنت سرچ کنید و اگر فروشگاهی این آداپتور را داشت خریداری کنید. ولتاژ و آمپراژ آداپتور باید با بخش نوشته شده روی لپ‌تاپ مچ باشند. و تهیه بهترین مدل شارژر برای لپ‌تاپ دغدغه بسیاری از کاربران است. شارژرها لوازمی هستند که معمولا تحت‌تاثیر عوامل مختلف محیطی قرار می‌گیرند. این عوامل می‌توانند شامل خراب‌بودن پریز، قطعی سیم در اثر گذاشتن پا و … باشند.

کابل کنفی Type-C ZMI شیائومی

این شارژر دارای 18.5 ولت ولتاژ و 3.5 آمپر شدت شارژر لپ تاپ مک بوک پرو جریان می باشد. شارژر لپ تاپ 19 ولت 3.42 آمپر 65 وات Acer این گروه از آداپتورها، مخصوص راه‌اندازی و شارژ باتری لپ‌تاپ‌های برند acer هستند. ولتاژ ورودی 100 تا 240 ولت 50 تا 60 هرتز متناوب AC، ولتاژ خروجی 19V مستقیم DC، شدت جریان…

  • شارژر لپتاپ سونی 19.5V و 4.7A شارژر باتری لپ تاپ های سونی در مدل های گوناگون.
  • تنها کافیست وارد صفحه مربوط به برند لپ تاپ خود بشوید و سفارش تعمیر شارژر لپ تاپ خود را ثبت کنید!
  • اگر این مشخصات مغایرت داشته باشند، در این صورت لپ تاپ به مرور زمان دچار آسیب‌های فراوانی می‌شود و هزینه‌های به مراتب بیشتری به شما تحمیل می‌کند.

مطالب مرتبط