آشنایی با محبوب ترین شاخه های دیجیتال مارکتینگ آژانس دیجیتال مارکتینگ وبیما-بهیدو

پلتفرم‌ها و کانال‌های مختلفی برای بازاریابی دیجیتال وجود دارند که برای رسیدن به اهداف کمپین و کسب و کار بسیار کمک می‌کنند. هر یک از این کانال‌ها کاربردها و مزایای خاص خود را دارند به طور کلی نمی‌توان گفت که یکی از دیگری بهتر است. افزایش مخاطبان، جذب لید و سرنخ و از همه مهمتر افزایش فروش یا ارائه خدمات از اهدافی هستند که با کمک هر یک از این ابزارها و کانال‌ها می‌توان به آنها دست پیدا کرد. بهترین نتیجه در بازاریابی ایمیلی زمانی حاصل می‌شود که مشترکین خود را نه با پرداخت هزینه، بلکه ازطریق تولید محتوای مناسب و جلب اعتماد، به دست آورده باشید. این شیوه بازاریابی، نقش بسیار مهمی در افزایش فروش محصولات و خدمات دارد.

کمپین‌هایتان را شروع کنید و به رصد نتایج بپردازید

شما چقدر می‌توانید نتیجه تأثیر یک بازاریابی و تبلیغات فیزیکی را اندازه‌گیری کنید؟ به هیچ طریقی جز با ارسال فرم یا پرسش از مشتری در خصوص اینکه چگونه پیدایتان کرده است. حالا اگر نمایشگاهی باشد، در آن وقت شاید بتوان گفت که تا حدی فعالیت‌های تبلیغاتی قابل اندازه‌گیری کنند. در صورتی خدمات و فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ کاملاً قابل اندازه‌گیری هستند.

روابط عمومی آنلاین بسیار شبیه روابط عمومی سنتی است ولی در محیط مجازی شاهد آن هستیم. بازاریابی دیجیتال و سئو مارکتینگ باید یکی از تمرکزهای اصلی استراتژی کلی بازاریابی در هر کسب و کار باشد. اما اگر شما هرچه بیشتر از فرصت‌های بازاریابی دیجیتال استفاده کنید، بیشتر می‌توانید پتانسیل رشد شرکت خود را تحقق بخشید. بازاریابی دیجیتال عمدتاً به دلیل دستیابی به مخاطبان گسترده‌ای از مردم برجسته شده است. ۸۹ درصد آمریکایی‌ها از اینترنت استفاده می‌کنند و ۳۱ درصد تقریبا به طور مداوم آنلاین هستند. به عنوان یک بازاریاب مهم است که از این مساله با حضور تبلیغاتی آنلاین بهره‌مند شوید.

وظایف یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ بستن کمپین تبلیغاتی، تبلیغات اینترنتی آنلاین در بستر وب سایت و شبکه های اجتماعی است. تفاوتی نمی‌کند شرکت بزرگ باشد یا کوچک، همه کسب و کارها در هر اندازه‌ای به آن نیاز دارند. دیجیتال مارکتینگ می‌تواند با ایجاد اعتبار و همچنین آگاهی برای مخاطبان، به افزایش فرصت‌های تجاری و در نتیجه گسترش فعالیت کمک بسیار زیادی کند. بازاریابی دیجیتال به مشتریان شما اجازه می‌دهد بلافاصله پس از مشاهده آگهی یا محتوای شما اقدام کنند. آنها می‌توانند بر روی یک لینک کلیک کنند یا یک پست وبلاگ را ذخیره کنند و سریعاً در قیف فروش حرکت کنند. ممکن است آنها بلافاصله خرید نکنند، اما با شما در ارتباط خواهند بود و به شما فرصتی می‌دهند تا با آنها ارتباط برقرار کنید.

آشنایی با محبوب ترین شاخه های دیجیتال مارکتینگ آژانس دیجیتال مارکتینگ وبیما-بهیدو

براساس این استراتژی می‌دانیم هر کسی چه نقشی دارد، تقویم محتوایی ما چگونه است و چطور باید با گزارش‌های تحلیلی مشکلاتمان را اصلاح کنیم. با این حال، اگر تبلیغات پولی بخشی از استراتژی دیجیتال شما باشد، نتایج ممکن است حتی سریع‌تر خود را نشان دهند. به هر حال، بعد از تعیین بزرگترین اهداف شرکت خود، ساده‌ترین کار تدوین استراتژی بازاریابی خواهد بود. اگر برای یک تجارت کوچک کار می‌کنید، احتمالاً برای شما سخت است که با مارکترهای بزرگ صنعت شرکت بهین مبتکران ایده خود رقابت کنید. بسیاری از آنها میلیون‌ها تومان سرمایه برای تبلیغات تلویزیونی یا تبلیغات بیلبوردی در سراسر کشور دارند. خوشبختانه، روش‌های بسیاری وجود دارد که با کمک آنها می‌توانید از رقبای بزرگ خود پیشی بگیرید.

آنها مرتباً تقویم وبلاگ نویسی شرکت را ردیابی می‌کنند و به یک استراتژی محتوایی که شامل ویدیو نیز باشد، برای شرکت تدوین می‌کنند. این متخصصان غالباً با افراد در بخش‌های دیگر کار می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که محصولات و کمپین‌های راه اندازی شده با محتوای تبلیغاتی در هر کانال دیجیتال همخوانی داشته باشد. شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین و یوتیوب می‌توانند برای وب‌سایت شما ترافیک قابل ملاحظه‌ای را ایجاد کرده و حتی محصولات با خدماتتان را تبلیغ کنند. با استفاده از بازاریابی دیجیتال می‌توانید مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید. با استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب، اینستاگرام و حتی با ایجاد وبلاگ می‌توانید به راحتی کسب و‌ کار خود را شروع کنید. SEMrush یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که شما را در کسب رتبه‌ی بهتر در نتایج جستجوی گوگل یاری می‌کند.

  • نام، ایمیل و وب سایت من را برای ارسال نظر در آینده در این مرورگر ذخیره کن.
  • همچنین این روش برای برندسازی به دلیل مشخص نبودن جامعه هدف، چندان مناسب نیست.
  • در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.

در نتیجه اشخاصی که سرمایه‌ای نداشته اما در بازاریابی دیجیتال و انلاین دارای مهارت هستند، می‌توانند فروش‌های بالایی را رقم زده و درامد داشته باشند. اگر صاحب کسب و کار هستید، به ازای هر فروش بخشی از سود خودتان را به بازاریاب وابسته پرداخت می‌کنید. بازاریابی وابسته اجازه میدهد که یک شخص با تبلیغ کسب و کار شخص دیگری درآمد کسب کند.

دستیابی به مشتری هدف

HubSpot Marketing یکی از بهترین‌های ابزار بازاریابی دیجیتال است که مهم نیست در چه مرحله‌ای هستید، به هر حال برای تجارت شما مفید است. در این بخش از مقاله، 5 ابزار بازاریابی دیجیتال به روز و حرفه‌ای را به شما معرفی خواهیم کرد که هر متخصصی باید در کیف ابزار خود داشته باشد. در کنار این روش‌های Digital marketing، ابزارهای دیگری نیز وجود دارد که می‌توانند کسب و کار شما را توسعه داده و به پله‌های بعدی برساند.

مطالب مرتبط