آموزش سئو تصاویر (Image SEO)

در بخش زیر فهرستی از برترین ابزارهای آنالیز و بررسی موجود را آوردهایم. پس سعی کنید محتوای سایت را بررسی و جملات اضافی را حذف نمایید. کافیست تصاویر مورد نظر را در صفحه این ابزار درگ اند دراپ کرده و پس از فشرده سازی اقدام به آپلود آن در هر نقطه ای از سایت کنید. این نقطه کور تنها مختص شرکت های ایرانی نیست. طراحی سایت زیبا و قدرتمند، نقطه شروع مناسبی یک کسب و کار اینترنتی است ولی تضمینی برای موفقیت نیست! در سال ۲۰۱۹ این تکنیک برای وبگاههای بالای یک میلیون در ردهبندی الکسا نیز کاربردی بودهاست و انحصاری بودن واژگان پست در زبان هدف وبگاه (مثلاً انگلیسی یا فارسی)، از سالهای دور به عنوان یک الگوی معتبر کاربردی در نظر گرفته شدهاست. بسیاری از مردم برای قیمتگذاری روی گذاشتن تبلیغ به رتبه الکسا توجه ویژهای میکنند. 2 افزونه مفید برای چک کردن رَنک الکسا و اعتبار سایت وجود دارد. در راهنمایی Google Webmaster Guidelines، راه حل های مشکلاتی که ممکن است به خاطر وجود فایل های جاوا اسکریپت در وب سایت به وجود بیاید قرار داده شده است. اگر از وردپرس استفاده می کنید، Yoast و RankMath یک راه حل نقشه سایت را در افزونه خود ارائه می دهند.

مرحله ۳ – محتوای ارائه شده را مجدداً تجزیه و تحلیل و تجدید نظر کنید. در عصر دیجیتال امروز، قطعا تمام کسب و کار ها به دنبال بستری آنلاین برای بیزینس خود هستند، در حالی که با ورود به اولین مرحله که ساخت وبسایت است، با مشکل مواجه میگردند. در حالی که برخی دیگر، تصویر، عنوان و شرحی از آن را در اندازه کامل نمایش می دهند. و از کجا متوجه شویم که در گوگل ثبت شده ایم ؟ اگر به درستی و در جای مناسب کلمات کلیدی به کار بروند، گوگل می تواند به راحتی متوجه شود که موضوع اصلی سایت شما چیستشود که موضوع اصلی سایت شما چیست و در نتایج موتورهای جستجو آن را نشان دهد. Secure Sokets Layer یک فناوری امنیتی است که یک لینک رمز گذاری شده بین یک سرور و یک مرورگر ایجاد می کند و جزئی از تکنیکال سئو است که با استفاده از اس اس ال سایت شما به جای http:// با https:// شروع می شود و یک قفل سبز رنگ در کنار آدرس سایت به نمایش در می آید. نقشه سایت یا sitemap یک فایل شامل کدهای XML است که در ریشه هاست وبسایت قرار میگیرد و برای موتورهای جستجو مانند یک نقشه راه عمل میکند که آدرس تمام صفحات سایت شما را به آنها معرفی میکند.

آمارها نشان می دهد که میانگین زمانی که کاربر برای باز شدن یک سایت منتظر می ماند حدود 3 ثانیه است و با بیشتر شدن این زمان، اقدام به بستن سایت خواهد کرد. تجربه انسان ها نشان داده تخصص در هر کاری نتیجه مطلوبی به همراه دارد و همچنین نتیجه کار از کیفیت بالایی برخوردار است، این مسئله در سئو نیز صدق می کند. البته فرمت های مختلفی برای سیو عکس در فتوشاپ وجود دارد که یکی از آنها ذخیره برای وب (save for web) است که کمک می کند سایز فایل ها را کاهش دهیم، بدون اینکه کیفیت شان را از دست بدهند. ابزار SEMRush دارای رابط کاربری ساده ایست و امکان ندارد که تازه کاران سئو پس از مشاهده، هراسی به دل راه بدهند. پس از آن پلت فرم وردپرس را بشناسید و در پایان سئو این پلت فرم را بر طبق اصول و استانداردهایی که آموخته اید انجام دهید.

این مقاله دارای یک چکلیست ساده همراه با رهنمودهای دقیقی است که به شما ۲۱ استراتژی بهینه سازی تصویر را نشان می دهد. تلاش خود را بر روی مهمترین تصاویر خود (مواردی که واقعاً می خواهید در جستجوی تصویر نشان داده شوند) متمرکز کنید. همچنین اطمینان از اینکه ویژگیهای عرض و ارتفاع را برای هر عنصر تصویر و ویدیو لحاظ میکنید، کلیدی است. هدف اصلی سئو فنی اطمینان از این است که جستجوگران موتور جستجو می توانند وب سایت را بدون هیچ مشکلی پیدا کرده و ایندکس کنند. در بیشتر مواقع (نه همیشه) جوابهایی که در گوگل پیدا میکنید خیلی کاملتر از اطلاعاتی هستند که احیاناً از دوستانتان گرفتهاید. برای ما که حتی اتاقمان هم همیشه نامرتب است، کار خیلی سختی نیست!

نقشه سایت یک فایل XML است که شامل اطلاعات کاملی در مورد تمام صفحات سایت در مورد تاریخ انتشار، به روز رسانی و … اگر قرار باشد تمام عنوان در URL باشد، حاصل یک عبارت فوق طولانی و درهم و برهم است. سئو تکنیکال مهم است چونکه به کمک سئو تکنیکال میتوانید اطمینان حاصل کنید که سایت دارای مشکل فنی نیست که آن را از دیده شدن و فهمیدن صفحات توسط گوگل بازدارد. اگر وبسایت شما در صفحه نتایج جستجو ظاهر نمیشود، اولین کاری که باید انجام دهد حصول اطمینان از عدم فعال بودن این گزینه است. اگر می خواهید موتور های جستجو به سایت شما رتبه دهند و سایت شما ارتقا پیدا کند اول باید آن ها را پیدا کند. کارشناسان سئو می توانند با استفاده از استراتژی هایی که مشاوران و متخصصان زبده سئو تعیین می کنند و با کمک افزونه های سئو، سئو سایت شما را ارتقا دهند.

لازم به ذکر است استفاده از دستور (:site) روش دقیقی نیست و برای بررسی دقیقتر صفحات ایندکس شده توسط گوگل میتوانید به قسمت Index Coverage در گوگل سرچ کنسول مراجعه فرمایید. در صورتی که پاسخ سوال خود را نیافتید برای ما در قسمت نظرات بنویسید. شایان ذکر است که سئو سایت در پرشیانا وب فقط به صورت سئو کلاه سفید می باشد و از تکنیک های تقلبی و به اصطلاح کلاه سیاه اصلا استفاده نمی شود که در آینده سایت شما پنالتی شود و یا مشکلاتی از این قبیل اتفاق بیوفتد بر روی سایت شما که باعث افت رتبه و عدم کسب اعتبار مناسب شود.

در درجه اول فشار زیادی روی سرور سایت شما خواهد بود. این ربات گوگل، نرم افزاریست که به جستجو در وب پرداخته و سایت ها و محتواهای جدید را یافته و به ایندکس گوگل اضافه می کند. تا قبل از ارائه ES6 در سال 2015، نسخه های قبلی استاندارد ES، دارای تداخل های بسیاری بوده و ناهماهنگی زیادی با یکدیگر داشتند که شرکت ECMA International با جمع آوری و ارائه ES6، همه آن ها را برطرف کرد. همچنین پیکربندی صحیح فایل robots.txt در وردپرس و معرفی نقشه سایت به کنسول جستجوی گوگل به ایندکس بهتر سایت کمک زیادی می کند. در قدم آخر، وب سایت شما آماده بوده و فقط بایستی به مدیریت محتوا خود بپردازید. خیلیها میگویند وردپرس بهطور خودکار برای موتورهای جستوجوگر بهینهسازی شده و بسیاری هم با اتکا به این ادعا، فقط سایتشان را روی وردپرس قرار میدهند و از اقدامات تکمیلیای که اتفاقاً خیلی هم ضروری هستند، غافل میشوند. 2 تا از افزونههای وردپرس که خیلی در SEO به دردتان میخورند، عبارتند از: افزونه YOAST SEO و All in One SEO Pack نام دارد. یادتان باشد که اضافه کردن افزونههای بیشازحد به سایت، نه تنها فایدهای ندارد، بلکه باعث ایجاد پیچیدگیهای بیشازحد شده و سایتتان را نیز کند میکند.

با پاکسازی تمامی لینک هی اسپم و با روشهای قانونی و صحیح ( سئو کلاهسفید) اقدام به لینک سازی خارجی نمایید. انکرتکست، همان عنوان لینک با رنگ مشخص شده اند، و با کلیک بر روی آن به یک صفحه دیگر منتقل میشود. برخلاف اخبار که در ظرف مدت 2 روز از چرخه جذابیت برای مخاطبان خارج میشوند، مقالات خبری تا یک ماه همچنان توسط مخاطبان مورد بررسی قرار میگیرند. سئو فرایندی مستمر می باشد و از این رو می بایست همواره و به صورت منظمی به بررسی اشکالات موجود بپردازید و از سلامت سایت اطمینان حاصل کنید. صرف نظر از فایل های تصویری که برای استفاده انتخاب میکنید، اطمینان حاصل کنید که هیچ تضادی در حق کپی رایت آن وجود ندارد. این پلاگین رایگان بوده و Yoast SEO را در داخل صفحات AMP ترکیب می کند. تعدادی از عوامل در تعیین رقابتی بودن یک کلمه کلیدی نقش دارند، و تعدادی از تفاوت های ظریف که در ترکیب رقابت کلمات کلیدی در کمپین های بازاریابی مختلف نقش دارند. گوگل، همواره تلاش میکند تا معنای واقعی یک صفحه وب را بهتر متوجه شود.

بهتر است بدانید سئو ورد پرس شامل موارد متعددی می شود که در ادامه به آنها می پردازیم. تعامل و رفع نیاز کاربر مهمترین موارد در تولید محتوای ارزشمند است. به عنوان مثال ،دریافت بک لینک از سایت های ارزشمند دیگر میتواند رتبه شما را در نتایج جستجو ارتقا دهد. در ساختار ساده از id یا شناسه هر بخش برای ایجاد لینک استفاده میشود. نقشه سایت موجب می شود که پایشگرها ساختار سایت را بهتر درک کنند. بر پایهی متن بودن این فرمت (text-based) باعث شده تا گوگل به راحتی بتواند به کمک خزندههای خود این تصاویر را کراول، ایندکس و درک کند و از این جهت نیز نقش خود را به خوبی در سئو سایت ایفا میکنند.

متاسفانه اما اکثر مطالب و ویدیوهای آموزشی امروزی که با محوریت سئو در وردپرس ساخته میشوند، فنیتر از آن هستند که بتوانند به سئو در اصفهان سنیور سئو تازهکاران کمک کنند. همانطور که هیچچیزی در جهان هستی نه خوب محض هست و نه بد مطلق، اکثر متخصصین سئو (از جمله نیل پاتل معروف) هم اعتقاد دارند که باید مواظب باشید که نه از اینور بام بیفتید و نه از آنور بام! شما هرچقد که محتوا باارزش تولید میکنید، باید با استفاده از ابزاری، نتیجه سئو خود را مشاهده و آنالیز کنید. شما می توانید نگاهی به تاریخچه رتبه کلمات کلیدی کرده و مشاهده کنید که عملکرد وب سایت شما در طول زمان چگونه بوده است. ما در مقالۀ افزایش سرعت وردپرس، 10 تکنیک طلایی برای بهبود عملکرد سایتهای وردپرسی را توضیح دادهایم. به همین دلیل است که بسیاری از کارفرمایان پس از طراحی سایت به سراغ تیم سئو می روند و تازه میفهمند که سایتی که برای آن هزینه زیادی کرده اند اصلا شانسی برای رتبه گرفتن در گوگل ندارد و باید تغییرات اصلی در بخش های دسته بندی، نوع کد نویسی و…

اینکه با یک سئوکار همکاری کنید یا با یک شرکت سئو، تصمیم شخصی خودتان است و خب هر کدام مزایا و معایب خودش را دارد. اگر از وردپرس استفاده می کنید افزونههایی ماند رنک مث و یوست سئو، نقشه سایت را در پلاگین خود ارائه میدهد. شرح هر کدام از خدمات ارائه شده، شرایط و جزئیات خدمات را می توانید در بخش مربوطه مشاهده بفرمایید. توجه کنید که این لینکها کاملا خوانا بوده و کاربر میتواند با مشاهده صرف متن لینک، محتوای موجود در صفحه را حدس بزند. GrowthBar به شما امکان میدهد تا کلمات کلیدی مرتبط را بیابید، بک لینک های رقبا را چک کنید، داده های گوگل ادز را بررسی کنید و تنها با یک کلیک اقدام به تولید محتوا در بلاگ کنید.

چه ویژگی هایی را علاقه مندید در افزونه مرود نظرتان وجود داشته باشد؟ در حقیقت، بیش از 200 فاکتور رتبه بندی جستجو وجود دارد، اما همه آن ها به تجربه کاربران اشاره می کنند. بعد هم با توجه به شناختش تصمیم میگیرد که آیا وب سایت شما لیاقتِ بودن در صفحات اول را دارد یا نه؟ 24. آیا شبکه های اجتماعی بر روی سئو تاثیر گذارند؟ ارزیابی دشواری کلمه کلیدی می تواند به شما کمک کند تعیین کنید که آیا ارزش زمان و هزینه شما را دارد یا نه: 1. بهینه سازی یک صفحه ارگانیک برای آن کلمه کلیدی، یا 2. پیشنهاد قیمت برای آن کلمه کلیدی در کمپین تبلیغاتی گوگل. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که بهینهسازی آن برای موتورهای جستوجو حتی برای مبتدیها هم کار راحتی است. بیش از 60% سایت های جهان در سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده اند. Copyscape از سال 2007 در دسترس بوده و با اختلاف بهترین ابزار برای شناسایی سرقت ادبی آنلاین است. اگرچه گوگل در زمینه شناسایی محتواهای تکراری بسیار هوشمند است، اما شما هم نباید اجازه دهید که فردی اقدام به سرقت اعتبار شما کند.

میخواهید یک متخصص سئو شوید؟ درنوشتن این متن سعی کنید تا جایی که میتوانید دقیق باشید، فرض کنید میخواهید عکس را برای یک نابینا شرح دهید در این حد دقیق! اگر میخواهید از محتوای سایت خود محافظت کنید می توانید به Copyscape اجازه اسکن سایت مپ وب سایت داده و اقدام به یافتن سایت های کپی کننده بپردازید. شما به راحتی به سئوی سایت خود مسلط خواهید شد و میتوانید کسب و کار و سایتتون رو نسبت به سایر رقبا در رتبه بالاتری قرار دهید و همچنین دیگه مبالغ هنگفتی رو لازم نیست برای پیشرفت سایت خود بپردازید . به جذابترین و کاربردیترین مبحث در سئو تکنیکال خوش آمدید؛ بهبود سرعت و تجربه کاربری. امروزه سئو تکنیکال دیگر به مباحثی مانند نقشه سایت، فایل ربات و سرعت سایت محدود نمیشود. این بازار در صورت عدم دسترسی ربات های گوگل به وب سایتتان به شما هشدار خواهد داد. منظور از سئوی داخلی یا همان بهینه سازی صفحات داخلی سایت برای موتور جستجو گوگل برای بهبود جایگاه در سایت است.با اجرای سئوی داخلی موتور جستجو سایت شما را پیدا خواهند کرد و میخوانند، و اگر سایت را به عنوان یک سایت که استانداردهای لازم را داشته باشن به عنوان یک سایت مفید برای کاربران می شناسد .

یک موضوع مهم در رابطه با سئو وردپرس وجود دارد و آن هم این است که بعضا فکر میکنند وردپرس دارای سئو قوی میباشد و بعد از نصب آن نیازی به سئو سایت نیست؛ در واقع وردپرس مانند دیگر سیستم های مدیریت محتوا میباشد و زمانی که از وردپرس استفاده میکنید برای سئو میبایست سایت بررسی و ایرادات آن رفع شود . وقتی شما با یک تیم حرفهای و دلسوز طرف باشید، امید و اعتماد به نفس دوبارهای کسب میکنید. حرفهای شدن در سئو تکنیکال نیازمند صرف وقت، مطالعه و مقداری سعی و خطا است. در واقع سایت خود را ارتقا دهند. بنابراین به یک سئو کار نیاز است تا به آن ها کمک کند که بتوانند رتبه بهتری را به دست بیاورند و سایت خود را ارتقا دهند.

اگر فکر میکنید سئوی وردپرس مقوله پیچیدهای است که از توان شما خارج است و اگر ساده بود، دیگر رقبا هم این کار را انجام میدادند، سخت در اشتباهید. اما در آدرس URL این صفحه تنها عبارت اصول سئو تکنیکال را مشاهده میکنید. همانطور که در اسکرین شات بالا مشاهده می کنید، داشبود Ahrefs دارای بخش های مختلف است. Ahrefs دارای قابلیت دنبال کردن رتبه سایت ها در کلمات کلیدی مختلف است. 4. چند تصویر در مقاله به کار ببریم؟ علاوه بر متن ALT، موتورهای جستجو می توانند از عنوان تصویر و زیرنویس برای درک بهتر موضوع تصویر شما استفاده کنند، بنابراین لازم است این مقادیر را برای آنها تهیه کنید. برای داشتن امتیاز رقابتی بیشتر، از برخی از کلمات کلیدی LSI نیز در زیرنویس استفاده کنید. در صورتی که تمام اصول داشتن یک سایت خوب و با کیفیت را داشته باشید و اصول سئو را رعایت کنید با صبر و تحمل به اهدافتان خواهید رسید.

پس از این تحلیل، به تولید محتوا ادامه دهید. از این اصطلاحات در اطلاعات عکس و محتوای اطراف آن استفاده کنید. مسیریابی چندوجهی به شما این امکان را میدهد تا به زیرمجموعهای از محصولات در یک دستهبندی دسترسی پیدا کنید. در پایان این دوره آموزشی، شما تبدیل به یک سئوکار کلاه سفید میشوید. برای اینکه یک متخصص سئو شوید، باید ابتدا یک دوره آموزش سئو را طی کنید. چگونه این دوره آموزشی را تهیه كنم؟ اگر علاقه مند به دریافت داده های بیشتر هستید می توانید اقدام به تهیه اکانت با هزینه حداق 149 دلار در ماه کرده و اکانت خود را به Moz Pro ارتقا دهید.

این که سئوی تکنیکال دارای چند قسمت است و آموزش آن چگونه باید صورت گیرد مطلبی است که سعی می شود در ادامه به طور کامل به آن پرداخته شود. در واقع کدهای نشانهگذاری اسکیما مانند سیگنالهایی عمل میکند که به گوگل میفهماند این قسمت از سایت درباره چه چیزی نوشتهشده است. در نتیجه بهتر است در قدم اول چک کنید که کد های جاوا اسکریپت توسط گوگل کراول ها خوانده می شود و یا در خواندن آن ها دچار مشکل است. خواندن رتبه کلمات کلیدی هم برای تازه کارها بسیار آسان است. مشخص کنید. این کار هم گوگل را برای خواندن مطلبتان بهتر راهنمایی میکند و هم کاربران . خب حالا که نتایج شما در بالای گوگل قرار گرفت چه سودی برای کسب و کار شما دارد؟ شما بعد از بررسی دقیق این محصول میتوانید بر روی گوگل و نحوه نمایش نتایج در گوگل مسلط شوید و مطمئناً میتوانید سایت شخصی خود و یا سایت شرکتتان یا فروشگاهتان را چند پله در گوگل بالاتر ببرید. • شما باید با استفاده از راهکارهای مناسب امنیت ورد پرس را بالا ببرید.

8) ایجاد یک Home page اختصاصی، زیرا صفحه اصلی که وردپرس در اختیار شما گذاشته به صورت پیش فرض بوده و بایستی پوسته ای را برگزینید که مطابق بیزنس شما باشد. افزونه Simple 301 Redirects مخصوصا در مواقعی که از یک وبسایت به وبسایت وردپرسی مهاجرت می کنید، بسیار کارامد می باشد و با استفاده از آن می تواند ساختار یو آر ال سایت را بازنویسی کنید. برای بررسی و بهروزرسانی ساختار پیوند یکتا در سایت مبتنی بر وردپرس خود گامهای زیر را در پیش بگیرید. استفاده از ابزار آنالیز سئو سریعترین و بهترین روش برای بررسی نتایج است که از جمله ضروری ترین آنها می توان به گوگل وبمستر و گوگل آنالیتکس اشاره کرد. بهترین ابزارهای کارآمد تحقیق کلمات کلیدی عمدتا تجاری هستند و با پرداخت هزینه دلاری قابل خرید هستند.

مطمئنا مقاله کاهش نرخ پرش در این زمینه به شما کمک زیادی میکند. بالا بردن سرعت سایت می تواند به افزایش رتبه آن در نتایج جستجو کمک زیادی کند. برای بهبود سئو سایت وردپرس باید اصول حرفه ای سئو را رعایت کرد و صبور باشید، زمانبر است ولی اگر بر اساس اصول سئو و پارامترهای گوگل باشد در مدت زمانی سئو سایت بهبود پیدا کرده و رتبه های بهتری را بدست می آورد. سئو کار باید به خوبی با این پارامترها، نحوه رتبه بندی و طرز کار موتور های جستجو آشنا باشد. با چه روشهایی میتوان در نتایج گوگل بالاتر از رقبای خود قرار بگیریم ؟ نکته بسیار مهم در مورد راه اندازی یک وب سایت در نظر گرفتن کاربران و خواسته های آنهاست. Ahrefs یک ابزار قدرتمند سئو بوده و تقریبا به تمام نیازهای شما در سئو پاسخ می دهد. قیمت اشتراک Accuranker بهتر از Ahrefs است، اما باید دقت داشته باشید که امکانات کمتری دارد. برخلاف بقیه فعالیتهای بهینه سازی سایت مانند تولید محتوا یا کارهای گرافیکی که بیشتر نیاز است تا در یک اتاق ساکت بنشینند، صبحها باید با تمامی افراد گروه خود در ارتباط باشند و با آنها صحبت کنند. شاید تصور کنید که یک افزونه سئو قادر به تامین نیازهای شما در سئو نباشد، اما همین افزونه کوچک سئو دارای اطلاعات بی نظیری است.

البته قرار نیست در این کار زیاده روی کنید. در واقع با تهیه این گواهینامه از شرکت ارائهدهنده هاست، شما میتوانید در صفحات مهم سایتتان بهجای پروتکل http از پروتکل https ( پروتکل امن انتقال ابرمتن) استفاده کنید. انتقال وبسایت خود به https یکی از اصلی ترین کارهایی است که باید انجام شود زیرا امنیت اطلاعات کاربران سایت برای گوگل بسیار مهم میباشد. یکی از ویژگی های جالب SEOquake امکان برون بری داده ها و انتقال آن به ابزاری دیگر یا سایر همکاران است. به دلیل اینکه سایت موزیک هست و تعداد محتوا زیاد هست شاید شما وقت نکنید رفع مشکل کنید ، شما مشکلات سایت رو مثل چک لیست سئو به ما اعلام میکنید 1 نفر از همکاران ما کمکتون و با مشاوره شما خطاهای سایت رو رفع میکنن . در این بخش مطابق تصویر زیر، دو فیلد را مشاهده میکنید که یکی از آنها URL وردپرس است و دیگری URL سایتتان. با توجه به تصویر بالا متوجه خواهید شد که گوگل به سایتهای ایرانی هم توجه دارد. بدین ترتیب شما به پیج مورد نظر رفته و سپس با کلیک بر رو افزونه به اطلاعات مختلفی دسترسی خواهید داشت. 5) سازماندهی نوار sidebar وبسایت به منظور دسترسی سریع خریداران و بازدید کنندگان به بعضی قسمت های سایت.

این ابزار به شما کمک می کند تا به نحوه تعامل کاربران با محتوای وب سایت پی برده و این گونه به نقاط ضعف و قدرت سایت پی ببرید. در صورتی که از وردپرس استفاده نمی کنید می توانید از از ابزار Schema Markup Generator بهره برده و داده های ساختار یافته مورد نظر خود را به راحتی تولید کنید. رعایت کردن ساختار نوشته در تولید محتوا امری بسیار مهم میباشد،برای رعایت ساختار عنوان را با تیتر1 (H1)، تیترهای اصلی را با تیتر2 (H2) و زیر شاخههای آنها را با H3، H4 و… شاید بهتر باشد قبل از هرچیز با مفهوم سئوی وردپرس آشنا شویم. پس شاید چند روزی جایگاه اول گوگل را کسب کنید، اما ممکن است به همان زودی هم لو بروید و از صحنۀ وب محو شوید.

وقتی شما نکات کلیدی و مهم را بیاموزید و به کار بگیرید و درست و صحیح مطلب بنویسید و قوانین را رعایت کنید بصورت نامحسوس گوگل را استخدام کرده اید و او بصورت 24 ساعته در حال ارسال کاربرانش به سمت وب سایت شماست. البته باید بدانید مطالبی که در اینجا به آنها اشاره کردیم هر کدام نیاز به وقت و تمرین زیادی دارند و شما باید ابتدا مفاهیم را به خوبی بیاموزید و سپس برای اعمال و پیاده سازی آنها اقدام کنید. پلاگین yoast بهترین و قوی ترین پلاگین وردپرس در زمینه سئو سایت می باشد که دارای امکانات و تنظیمات زیادی است و نیاز دارد که بصورت حرفه ای کانفیگ گردد. بهترین راه برای یادگیری سئو چیست؟ 4) به کارگیری Alt Text برای عکس ها که کاربرد عکس را مشخص کرده و به بهبود سئو و رتبه آن در گوگل کمک خواهد کرد.

همیشه مراقب باشید که محتوا با کلمات کلیدی مرتبط تولید شود. وقتی از لینک سئوپسند صحبت میکنیم در واقع به لینکهایی اشاره داریم که حاوی کلماتی میشوند که به وضوح محتوای صفحه را شرح میدهند. چرا این ابزار را دوست داریم؟ در صورت عدم وجود بودجه کافی میتوانید برای تولید وبسایت خود به صورت شخصی از پلتفرم های رایگانی نظیر وردپرس بهره بگیرید که در این مقاله سعی بر پاسخ به پرسش سئو وردپرس چیست داریم و قصد داریم شما را با ضروری ترین نکات سئو وردپرس، آشنا کنیم. در صورتی که قصد استفاده کمپین های گوگل ادز را دارید، Google Keyword Planner امکان آپود لیستی از کلمات کلیدی را برای پیشبینی کمپین شما فراهم میکند. اگر قصد هزینه کردن برای یک ابزار جستجوی کلمات کلیدی را نداشته اما در برنامه ریزی برای سئو سایت خود نیاز به کمک دارید، سری به Google Keyword Planner بزنید. توسعه و گسترش یک استراتژی نیازمند تفکر، تحلیل و زمان است. پس از ثبت سایت چند روزی باید صبر کنید تا گوگل بتواند اطلاعات سایت را بررسی و تجزیه و تحلیل کند سپس میتواند به منبع آماری دقیقی دسترسی پیدا کنید.

AIOSEO یکی از نخستین افزونههای سئو در وردپرس است که بیش از ۳ میلیون وبسایت از آن استفاده میکنند. احتمالا میدانید که وضعیت www و http در دامنه، برای آدرس سایت ۴ حالت مختلف ایجاد میکنند. با www یا بدون www؟ استفاده از ابزارهای ضبط تصاویر رفتار کاربران سایت به وبمسترها امکان بررسی نحوه تعامل کاربران با وبسایت را میدهد، استفاده از تصاویر ضبط شده از نحوه تعامل کاربران با سایت به شما در رفع مشکلات سایت کمک خواهد کرد و تاثیر بسزایی در بهبود تجربه کاربری و سئو سایت خواهد داشت. همیشه دیدگاه کاربران را بررسی و پاسخ مناسب بدهید اینکار باعث پویاتر شدن سایت تان میشود و توجه موتورهای جستجو به سایت را افزایش میدهد. بنابراین، هر چقدر شما با مفاهیم آشنا تر باشید، بهتر می توانید اینکار را انجام دهید. معمولا نقشه گوگل با فرمت xml ساخته شده و لینکهای مهم سایت را لیست میکنند. یک سئوکار باید بداند که افراد چرا عبارات و سوالات خاصی را در اینترنت جستجو میکنند. این عدد ممکن است برای یک بلاگ کوچک مناسب باشد، اما برای کسب و کارهای بزرگتر، خیر. خروجی این افزونه کاملا واکنشگراست و در تمام دستگاه ها به طور صحیح نمایش داده می شود.

هنگامی که با سئو و فواید آن آشنا شدید، وقت آن است که از تکنیک های سئو در یک سایت واقعی استفاده کنید، فرقی نمیکند این سایت جدید باشد و چه یک سایت قدیمی داشته باشید که در حال بهبود آن هستید. تیم SEO ما یک تقویم محتوایی ایجاد می کند که برای رتبه بندی کلمات کلیدی جدید ساخته شده و همچنین رتبه بندی کلمات کلیدی فعلی را افزایش می دهد. مثلا زمانی که خزندهها (کراولرها) نمیتوانند به آن دسترسی پیدا کنند یا محتوایی تکراری در سایت پیدا میشود. در سئو با اصطلاحات زیادی رو به رو می شویم که هر یک معنی خاص خود را دارند. در وردپرس راه های زیادی وجود دارند که میتوان به کمک آنها سرعت بارگذاری سایت را افزایش داد. ما در مجموعه کلیک سایت با بهره گیری از اساتید مجرب و حرفه ای ، اقدام به تولید آموزش های کاملا کاربردی کرده است . وقتی صفحات ۴۰۴ در وبسایت شما وجود دارد میتوانید با واردن کردن دستوری در فایل htaccess همه آنها را به صفحههای دیگر سایت خود منتقل کنید.

مطالب مرتبط