آموزش نصب هارد دیسک در DVR دی وی آر و NVR آموزش نصب دوربین مدار بسته و پخش فروش عمده دوربین مداربسته،دزدگیر و درب اتوماتیک نعیم پردازش-امن باش

DVR ها معمولا تعداد مشخصی از هارد با ظرفیت محدودی را پشتیبانی می کنند. البته گاهی علت عدم شناسایی هارد توسط دستگاه رکوردر می‌تواند خرابی کابل ارتباطی هارد با دستگاه و یا خرابی کابل برق تغذیه هارد نیز باشد. اینترنال نیاز است تا از چندین دستگاه به طور همزمان پشتیبانی کند و بدون وقفه اطلاعات را در خود ذخیره کند. در سیستم‌های حفاظتی و DVRها به هارددیسکی با توانایی ذخیره‌ی پیوسته‌ی داده‌ها نیاز است و باید بتواند هر روز، حجم زیادی از داده‌ها را ذخیره کند. هارد Western Digital میتواند خروجی 64 دوربین مداربسته را به صورت هم‌زمان روی خود ضبط کند که استفاده از آن را در سیستم‌های مداربسته بسیار مناسب است.

  • این روزها استفاده از قطعات و سخت‌افزارهای تخصصی برای دستگاه‌ها و اهداف مختلف به دلیل افزایش دانش ساخت از یک سو و تکنیک‌ها و اهداف بازاریابی از سوی دیگر، رواج بسیار زیادی یافته است.
  • سرعت جستجو برحسب میلی ثانیه اندازه گیری می گردد و به سرعت پیدا نمودن اطلاعات یک بخش که در (درایو) ذخیره شده است اطلاق می گردد.
  • شرکت وسترن، هاردها را از لحاظ کاربرد به رنگ‌­بندی مختلفی دسته‌بندی کرده است.
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سیستم‌های نظارتی یا دوربین مدار بسته نیز یکی از این انواع هستند که طی سالیان گذشته شاهد عرضه هارد دیسک‌های مخصوص برای استفاده از آنها بوده‌ایم. در واقع استفاده از هاردهای مخصوص دوربین مدار بسته (هارد برای دی وی آر)، بهترین انتخاب برای این اهداف است. با توجه به توضیحات ارائه شده در بخش مربوط به انواع هارد دیسک‌ها WD (وسترن دیجیتال) با رنگ‌های مختلف، هارد دیسک‌های بنفش بهترین گزینه برای سیستم نظارت تصویری و دوربین مداربسته شما هستند. فعالیت ما در فرافن از سال ۸۵ و با تمرکز بر تجهیز و اجرای پروژه‌های نظارتی و امنیتی آغاز شد و با راه‌اندازی سایت فرافن مارکت به‌عنوان یکی از اولین فروشگاه‌های اینترنتی دوربین مداربسته در ایران، دامنه خدمات و فروش محصولات ما به سراسر کشور گسترش یافت. اکنون با گذشت بیش از یک دهه از فعالیت گروه فرافن و به ثمر رساندن حدود 2500 پروژه موفق، مفتخریم که با اولویت قرار دادن رضایت مشتری، همواره با‌کیفیت‌ترین کالاها را تقدیم شما کرده‌ایم.

در چنین شرایطی، HDD های آبی WD مقاومت نمی‌کنند، زیرا فقط برای اهداف عمومی طراحی شده‌اند. نسخه حرفه‌ای هارد دیسک WD Red با ظرفیت ذخیره‌سازی تا 18 ترابایت موجود است. جز هاردهای کم مصرف وسترن دیجیتال هستند و برای ذخیره سازی اطلاعات مناسب هستند اگر میخواهید فیلم و عکس هاتو رو ذخیره کنید باید از این هارد استفاده کنید. شما می‌توانید تمام سوالات خود را درباره نصب دوربین مدار بسته و نگهداری آن در بخش دیدگاه‌ها مطرح کنید تا یکی از متخصصان دوربین مدار بسته آچاره در کوتاه‌ترین زمان ممکن به امن باش شما پاسخ دهد. علاوه بر شوک عوامل مختلفی می تواند باعث بروز خرابی در هارد یک سیستم دوربین مداربسته شود.

هارد دیسک های معمولی، نهایتا به مدت 6 روز در هفته و هر روز 8 ساعت کار می کنند و دارای عملکرد متوسطی هستند. کمپانی وسترن دیجیتال هارد دیسک های خود را با رنگ های مختلف برای مصارف مختلف تولید و نشانه گذاری می کند. برای اطلاع از مدل های مناسب با تلفن های شرکت تماس گرفته و کارشناسان فروش صحبت کنید.

آموزش نصب هارد دیسک در DVR دی وی آر و NVR آموزش نصب دوربین مدار بسته و پخش فروش عمده دوربین مداربسته،دزدگیر و درب اتوماتیک نعیم پردازش-امن باش

هارد دیسک یکی از اجزای مهم برای پکیجدوربین مداربستهاست ، اگر میخواهید تصاویر دستگاه DVR یا NVRهایک ویژن را ضبط کنید حتما نیاز به یک هارد دیسک اینترنال دارید. خوشبختانه برنامه‌ها و ابزارهای آنلاین مختلفی برای محاسبه ظرفیت مناسب هاردهای دوربین مداربسته در دسترس هستند که با وارد کردن اطلاعات می‌توانید بهترین ظرفیت برای هارد دوربین مداربسته را بیابید. توجه داشته باشید که بهترین هارد دوربین مداربسته، صرف نظر از برند و شرکت تولید کننده، نو و آکبند بودن آن است. ما به هیچ وجه هارد های دست دوم، تعمیری یا رفرش شده را توصیه نمیکنیم.

این دستگاه­‌ها می­توانند دارای فرمت H264، H265 و یا H265+ باشند. سومین عامل میتواند مدت زمان ضبط تصاویر باشد که با توجه به تعداد روزهای مورد نیاز جهت ذخیره اطلاعات، باید ظرفیت مناسب هارد انتخاب شود. لازم به ذکر است که جهت صرفه جویی در ظرفیت اشغالی هارد، می­توان از روش‌های ذخیره سازی جدید یا انتخاب مناسب فرمت ضبط تصاویر استفاده کرد.طول عمرطول عمر هارد رابطه مستقیمی با ابزار‌های استفاده شده در ساخت آن مثل جنس صفحه‌ها، تکنولوژی و … دارد.

انواع هارد دوربین مداربسته وسترن زیر تقسیم می‌شوند

اگر تا به حال هارد دیسک‌هایوسترن دیجیتال خریداری کرده باشید، احتمالا رنگ بندی‌های متفاوت را دیده‌اید. این مورد ممکن است شما را در خرید هارد دیسک مورد نیاز سردرگم کند. این روند تا زمانی که حجم حافظه هارد پر شود ادامه دارد و در ادامه بسته به سناریو ذخیره سازی تعریف شده، اغلب دستگاه شروع به جایگزینی داده ها از انتها می‌کند.

کابل برق دوربین مداربسته برند زرکابل کرمان

طول این هاردها ۱۴۶ میلیمتر، عرضشان ۱۰۱.۶ میلیمتر و ارتفاعشان در دو اندازه ۱۹ یا ۲۵.۴ میلیمتری در دسترس هستند. هارد دیسک‌ها در انواع مختلف سایزها و اندازه‌ها به بازار عرضه می‌شوند که ممکن است مصرف انرژی، حافظه کش و … متفاوتی داشته باشند. شاید بگویید در گذشته از هارد کامپیوتر برای دوربین استفاده کرده‌ایم و ماه‌هاست که مشکلی ندارد. هرچند قرار نیست هارد کامپیوتر در صورت استفاده به عنوان هارد دوربین منفجر شود، اما به روشنی برای این کار ساخته نشده است و شما در شرایط کاری غیر معمول از آن استفاده می‌کنید که شانس خرابی زودهنگام را حسابی بالا می‌برد. برند انتخابی شما هارد وسترن لیبل بنفش یا سیگیت surveillance باشد.

مطالب مرتبط