آیا استراتژی سئو شما برای دوره AI ساخته شده است؟


جستجوی AI در اینجا است. ترافیک پایین است دید در حال از بین رفتن است. کتاب بازی قدیمی SEO؟ منسوخ

و بسیاری از بازاریابان در سالهای آینده برای از بین رفتن ترافیک ارگانیک بیشتر مهار می کنند.

با شروع سفرهای بیشتر از هوش مصنوعی ، تسلط بر تاکتیک های جستجوی سنتی مورد سؤال قرار می گیرد.

بنابراین ، اکنون باید چه کاری انجام دهید؟

در این وبینار در صورت تقاضا ، در مورد دفترچه جدید SEO برای هوش مصنوعی اطلاعاتی کسب خواهید کرد. به همراه جیمز مک کورمیک از IDC ، به Zoe Hawkins و Jeff Coyle از SiteImprove بپیوندید ، زیرا آنها شما را طی می کنند:

  • چرا SEO Enterprise از همیشه مهمتر است در سراسر ترکیبی در حال گسترش از کانال های AI.
  • چگونه اعتماد و اعتبار ایجاد کنید بیش از تعقیب حجم کلمات کلیدی.
  • از چه چیزی انتظار داشته باشیم با حجم زیاد و کم حجم الگوهای ترافیک
  • نکاتی برای تهیه محتوای خود برای موتورهای جستجو AI در حالی که آن را معتبر و انسانی نگه می دارد.
  • در ابزار و چارچوب برای اطلاعات محتوا و بازاریابی پیش بینی.

به علاوه: ما از بهترین روشهای اولیه ، از بررسی مجدد ساختار صفحه شما گرفته تا درک اینکه چگونه خزنده ها هنوز هم دید را شکل می دهند ، قدم می زنیم.

چه کسی باید تماشا کند؟ CMO ، متخصصان سئو و رهبران بازاریابی دیجیتال که به دنبال چابک ماندن در دنیای AI محور و برنامه های بازاریابی خود هستند

اسلایدها را در زیر مشاهده کنید یا برای تمام جزئیات ، وبینار کامل را بررسی کنید.

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

دیدگاه هوش مصنوعی اثبات شده: از استراتژی سئو گرفته تا تاکتیک های جغرافیایی

شما می آموزید که چرا تاکتیک های سئو سئو هنوز هم اهمیت دارند ، چگونه شکل های هواداری پرس و جو را انتخاب می کنند که اسناد را انتخاب می کنند ، و چه چیزی باعث می شود محتوا واقعاً قابل نقل باشد.



منبع

مطالب مرتبط