آیا باید برای کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا یا رقابت بهینه سازی کنیم؟


در این هفته از سئو سؤال کنید ، چاندریکا می پرسد:

“هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای SEO با استفاده از برنامه ریز کلمه کلیدی Google ، چه مواردی را در نظر می گیرید؟ آیا باید روی کلمات کلیدی با حجم جستجوی ماهانه 500 تمرکز کنیم؟ یا ، آیا باید کلمات کلیدی را با رقابت کم یا زیاد در اولویت قرار دهیم؟”

این یک سوال عالی است ، و در اینجا یک پاسخ آسان وجود دارد: روی کلمه کلیدی تمرکز نکنید. بر اساس هدف کلمه کلیدی ، روی راه حل کاربر تمرکز کنید.

Google Word Word Planner حجم جستجوی تخمین زده شده را برای یک کلمه کلیدی به اشتراک می گذارد ، اما این بدان معنی نیست که کل حجم مخاطب شما را نشان می دهد. برخی از آنها ممکن است به جای خرید به دنبال اطلاعات باشند و فقط بخشی از آنها در آنجا هستند تا به درآمد تبدیل شوند.

به عنوان مثال ، کلمه “پوست” می تواند پوست بر روی درخت یا سر و صدایی باشد که یک سگ ایجاد می کند.

جستجوی پوست بر روی درخت می تواند همان چیزی باشد که به نظر می رسد یا احساس می شود ، خواه این یک نشانه باشد که درخت سالم است یا نه ، و در مورد استفاده از آن برای تعیین سن یا جنس درخت سؤال می کند.

“پوست” برای یک سگ می تواند به صداهای خاص ساخته شده توسط نژادهای خاص مراجعه کند ، می تواند نشان دهد که سگ بیمار است ، یا کاربر به دنبال راه هایی برای گرفتن سگ برای متوقف کردن پارس یا آموزش سگ برای پارس کردن است.

اگر 500 جستجو وجود داشته باشد ، شاید 300 مورد برای سر و صدایی که سگ ایجاد می کند ، از این تعداد 200 نفر برای تعیین اینکه سگ بیمار یا سالم است ، و 50 نفر برای آموزش سگ شما به پوست هستند.

اگر در مورد آموزش سگ کتاب می فروشید ، این ممکن است بهترین عبارت نباشد ، اما این موضوعی است که ممکن است بخواهید آن را پوشش دهید. اینجاست که بهینه سازی موضوع وارد می شود.

این موضوع شامل “کلمات کلیدی SEO” و افزایش استخر بالقوه ترافیک بر اساس موجودی است که برای آن رتبه بندی می شود و راه حلی که ارائه می دهد.

برای راه حل و موضوع بهینه سازی کنید

به جای بهینه سازی یک کلمه کلیدی با پر کردن آن در کپی ، هدر و عنوان ، موضوعی را که مربوط به آن است بهینه کنید.

از خود بپرسید که شخصی که در جستجوی این کلمه کلیدی است به دنبال چه چیزی است و مجموعه ای از صفحات را که این نیازها را برآورده می کند ، بسازید.

  • اگر این یک عبارت تبدیل است ، سپس سؤالات و راه حل هایی را که شخص مربوط به پرس و جو محصول در صفحه محصول یا مجموعه است ، درج کنید. اگر الگوی شما دارای آنها باشد ، می تواند در خود کپی یا در سؤالات متداول انجام شود.
  • هنگامی که کلمه کلیدی دارای یک هدف اطلاعاتی و تبدیل ، مانند “میکرو سوزن” است ، می تواند در مورد روند و رویه ، یک سری عکس های قبل و بعد از آن یا شخصی باشد که به دنبال یافتن آبگرم محلی محلی است. این بدان معناست که سایت شما باید بر اساس مرحله سفر مشتری ، انواع مختلفی از محتوا برای کلمات کلیدی SEO داشته باشد ، از جمله:
    • صفحاتی که قبل و بعد از آن و نوع و سن پوست را نشان می دهند.
    • در صورت عدم مطابقت ، پست ها و راهنماهای وبلاگ که روند و گزینه های دیگر را پوشش می دهند.
    • مقایسه بین میکرو سوزن و رویه های مشابه برای کمک به شخص می داند که با نیازهای آنها مناسب تر است.
    • یک صفحه تبدیل مستقیم که در آن می توانید سرب را سوار کنید یا پرداخت کنید.

با ایجاد راهنماهایی که به موضوع می پردازند ، وب سایت شما برای عبارات خاص قوی تر می شود.

یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در درک آنچه که محتوا حل می کند بهتر می شوند و از اعتماد به نفس محتوا و بیان آن برای تعیین کلمات کلیدی که صفحه باید برای آنها رتبه بندی کند ، استفاده می کنند.

اگر محتوا به وضوح دانش و تخصص را نشان می دهد ، و ادعاها یا راه حل ها توسط حقایق اثبات شده پشتیبان تهیه می شوند ، می توانید بدون بهینه سازی عبارت از برنامه ریز کلمه کلیدی Google ، کلمات کلیدی را نشان دهید.

پس از داشتن محتوا و هدف کاربر ، مانند خرید یا یادگیری ، متن را به اتمام رسانده اید ، طرح را اضافه کنید.

برای محتوای آموزنده ، بسته به اینکه یک سایت خبری هستید ، از مقاله یا طرح پست وبلاگ استفاده کنید. از طرح خرید مانند محصول ، جمع آوری یا خدمات به همراه منطقه سرو شده و انواع اضافی برای کمک به هدایت هدف صفحه در خانه استفاده کنید.

کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالاتر

کلمات کلیدی با حجم جستجوی زیاد برای بهینه سازی وسوسه انگیز هستند. با این حال ، به جای نگرانی در مورد کلمه کلیدی ، کلمات کلیدی دیگری را که مشابه هستند و بخشی از راه حل هستند ، بگیرید.

آنها را در یک گروه قرار دهید و سپس به این فکر کنید که چگونه آنها برای آموزش شخص تعامل دارند تا شخص اطلاعات لازم را برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد خرید خود داشته باشد ، خواه این یک محصول باشد یا یک صفحه مجموعه/دسته.

کلمات کلیدی و حجم جستجو بخشی از موضوعات است ، اما شما روی حجم آنها تمرکز نمی کنید – روی راه حل های عبارات تمرکز کنید.

هدف شما ایجاد منبع نهایی برای موضوع است ، خواه یک سوال ، راهنما یا سازگاری برای محصولات و خدمات باشد.

هنگامی که این کار را انجام می دهید ، حجم جستجوی کلمه کلیدی ممکن است به صورت نمایی چند برابر شود ، و می توانید همان صفحه را برای چندین عبارت با حجم بالا بهینه کنید.

با انجام این کار ، شما همچنین می توانید با داشتن نقشه محتوا از وب سایت خود ، از ایجاد محتوا که خود را کنترل می کند ، خودداری کنید.

وقتی می دانید یک صفحه به یک موضوع و هدف خاص اختصاص داده شده است ، یادآوری خود را دارید که فقط به این دلیل که یک حجم جستجو پیدا کرده اید ، صفحه دیگری ایجاد نکنید.

در عوض ، سعی کنید موضوع عبارت را بر اساس هدف جستجو در صفحه صحیح آن حجم جستجو بگنجانید.

نمرات رقابت مهم نیست

کسی باید این عبارت را نشان دهد ، پس چرا نباید شما باشید؟

نمرات رقابت نمرات ساخته شده توسط SEO Tools است که توسط موتورهای جستجو استفاده نمی شود.

موتورهای جستجو نگران ارائه دقیق ترین پاسخ در قالب ساده ترین به فرمت و با سریعترین روش ممکن هستند. اگر این کار را انجام دهید ، ممکن است سایتی باشید که رتبه و ترافیک را بدست می آورد.

برای عبارات بسیار رقابتی که پول زیادی در آن خرج می شود ، به برخی از اقتدار و اعتماد نیاز خواهید داشت ، اما هیچ دلیلی وجود ندارد که نباید محتوا را ایجاد کنید که می تواند رتبه بندی کند.

ممکن است شما خوش شانس باشید و از سایت های مستقر تر ترافیک کنید – این اتفاق زیادی می افتد. هنگامی که این کار را انجام داد ، می تواند بک لینک ها را به طور طبیعی از سایت های بسیار معتبر جذب کند ، که به ایجاد ثبات سایت شما کمک می کند.

یکی دیگر از دلایل ایجاد این محتوا اکنون این است که داشتن آن در یک قالب آسان و قابل استفاده و قابل اعتماد می تواند به شما کمک کند تا زمانی که وب سایت شما به اندازه کافی قوی باشد ، رتبه بندی شود. من این اتفاق را دیده ام ، جایی که چندین صفحه در طول به روزرسانی های اصلی به بالا می روند.

اگر محتوا را ایجاد نکنید زیرا فکر می کنید خیلی رقابتی است ، وقتی به روزرسانی های اصلی رخ می دهد ، فرصتی برای رتبه بندی آن نخواهید داشت.

آخرین چیزی که هنگام جستجوی کلمات کلیدی با جستجوهای ماهانه 500+ در نظر دارم ، دم بلند است.

عبارات دم بلند می تواند بخشی از موضوع باشد. هنگامی که شما یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی را فیلتر می کنید تا فقط حجم 500+ را نشان دهید ، قسمت هایی از این نهاد را از دست می دهید ، که می تواند شامل سوالات مصرف کننده باشد.

دانستن آنچه برای مصرف کننده یا کاربر مهم است به ارائه راه حل های کامل تر کمک می کند.

وقتی این صفحه به تمام سؤالات آنها پاسخ می دهد ، اکنون می توانند تبدیل شوند (اگر قیف شما خوب است) ، یا ممکن است در انتشار شما مشترک شوند زیرا شما یک ارائه دهنده راه حل هستید.

ما هرگز هنگام انجام تحقیق روی حجم کلمات کلیدی سئو تمرکز نمی کنیم ، اما وقتی آنها را پیدا می کنیم ، حجم های بالایی را دوست داریم.

ما می بینیم که شخص در صفحه چه فایده ای خواهد داشت و اگر با موضوع سایت ، محصولات و خدمات مطابقت داشته باشد.

از آنجا ، ما از کلمات کلیدی و حجم جستجو برای تعیین یک هدف بالقوه در ترافیک استفاده می کنیم ، اما اگر حجم جستجو وجود نداشته باشد ، استرس نداریم.

به عنوان مثال ، داده های Google Discover قرار نیست نمایش داده شود ، اما اگر محتوا با علایق تراز شود و سایت شما واجد شرایط باشد ، می توانید از آن استفاده کنید و یک تن از بازدید کنندگان جدید را به خود جلب کنید.

امیدوارم این به پاسخ به سوال شما کمک کند.

منابع بیشتر:


تصویر برجسته: پائولو بابیتا/مجله موتور جستجو



منبع

مطالب مرتبط