آیا هنوز برای سئوی محلی نیاز به ارسال دایرکتوری دارید؟


هدف اولیه سئوی محلی ایجاد دید برای یک کسب و کار محلی در بسته نقشه محلی و/یا سه نتیجه جستجوی ارگانیک برتر است. اینها معمولاً درست زیر تبلیغات پولی Google و Map Pack قرار دارند.

مانند سایر سئو، عوامل بی‌شماری (یعنی الگوریتم (الگوریتم) معروف گوگل) برای تعیین اینکه کدام کسب‌وکار بالاترین صورت‌حساب و در نتیجه ترافیک جستجوی ارگانیک مطلوب را دریافت می‌کند، وارد عمل می‌شوند.

یکی از عوامل از دیدگاه سئوی محلی، حضور محلی، ارتباط و قدرت است.

به عبارت دیگر، و از دیدگاه عقل سلیم، مشاغل محلی باید به موتورهای جستجو ثابت کنند:

  • آنها در واقع از نظر فیزیکی در نزدیکی پایگاه مشتریان خود قرار دارند.
  • آنها خدمات یا محصولاتی را ارائه می دهند که در دسته بندی های خاصی قرار می گیرند.
  • آنها یک منبع محتوای قابل اعتماد/معتبر هستند و به سوالات مشتریان خود پاسخ می دهند.

دایرکتوری‌های محلی، طبق تعریف، وسیله‌ای هستند که از طریق آن کسب‌وکارها می‌توانند هر سه این عوامل را بررسی کنند.

به این ترتیب، پاسخ ساده به سوال مقدماتی ما این است که بله، شما هنوز برای سئوی محلی نیاز به ارسال دایرکتوری دارید.

با این حال، همه دایرکتوری ها دارای وزن یا قدرت یکسانی نیستند و باید نسبت به ارزشی که می توانند ارائه دهند بازبینی شوند.

این امر به ویژه برای آن دسته از دایرکتوری هایی که به هزینه ای برای گنجاندن نیاز دارند، مهم می شود.

علاوه بر این، برخی از بهترین شیوه‌های مربوط به سازگاری داده‌ها و اطلاعات تماس وجود دارد که باید در حین ارسال در نظر گرفته شوند.

در نهایت، ابزارهایی برای سریع‌تر کردن راه‌اندازی فهرست فهرست دایرکتوری و فرآیند نگهداری مداوم، به‌ویژه برای کسب‌وکارهایی با مکان‌های متعدد در دسترس هستند.

دایرکتوری های زیادی وجود دارد، و نگهداری اطلاعات و محتوا در همه آنها می تواند برای یک کسب و کار کوچک سنگینی کند.

نحوه رسیدگی به هر یک از این عوامل و اینکه چگونه دایرکتوری‌ها می‌توانند به تلاش‌های کسب‌وکارهای محلی برای یافتن کمک یا ممانعت کنند، مرور خواهیم کرد.

حضور و ثبات محلی

باید کاملاً بدیهی باشد که برای اینکه یک کسب و کار در یک مکان خاص رتبه خوبی داشته باشد، باید بتواند ثابت کند که وجود دارد، ساکن است یا می تواند خدماتی را در محدوده خدمات مشخص خود ارائه دهد.

دو وسیله اصلی برای ایجاد مکان یک کسب و کار، وب سایت و نمایه کسب و کار Google (GBP) آن هستند.

یک وب‌سایت کسب‌وکار محلی، در صورت امکان، شامل جزئیات آدرس فیزیکی آن می‌شود که می‌تواند با طرح‌بندی کسب‌وکار محلی برچسب‌گذاری شود تا پیدا کردن و فهرست‌بندی برای Google آسان‌تر شود.

بسیاری از سایت ها همچنین دارای یک نقشه (ترجیحاً نقشه گوگل) هستند که به همین ترتیب برای اعتبار سنجی موقعیت مکانی ارجاع داده می شود.

در نهایت، جزئیات جغرافیایی را می توان در عنوان و برچسب های عنوان، در صورت لزوم، گنجاند تا تمرکز محلی کسب و کار را تقویت کند.

ایجاد و بهینه سازی نمایه کسب و کار گوگل به طور موثر فرآیند تقویت اطلاعات و تمرکز یک وب سایت کسب و کار محلی است. یا برای برخی کسب و کارها برعکس است.

اطلاعات نام، آدرس و شماره تلفن (NAP) باید به طور طبیعی با این دو ویژگی مطابقت داشته باشد.

مناطق خدماتی انتخاب شده در GBP باید در نزدیکی محل کسب و کار باشد.

دسته های خدمات نیز باید سازگار باشند.

دایرکتوری های محلی پس از آن به توسعه این دو نقطه اصلی حضور وب و اعتبارسنجی برای موتورهای جستجو تبدیل می شوند.

در اینجا نیز، هدف باید سازگاری باشد، به ویژه برای اطلاعات NAP همراه با URL های وب سایت

نکته حرفه ای: اگر می توانید بیش از یک URL را در فهرست دایرکتوری محلی قرار دهید، باید به دنبال این باشید که تا آنجا که ممکن است پیوندهای محلی مرتبط را شامل شود، به عنوان مثال، پیوندی به نمایه GBP، صفحه فیس بوک شما، و لیست هایی در سایر فهرست های محلی مرتبط.

ارتباط محلی

ایجاد ارتباط محلی به این معنی است که مطمئن شوید شما و محتوایتان در دایرکتوری های صحیح و دسته بندی های مناسب ظاهر می شوند.

به طور طبیعی، هر دسته بندی باید با نحوه تعریف خدمات یا محصولات خود در سایت خود و در پوند مطابقت داشته باشد.

سه نوع دایرکتوری محلی وجود دارد که می‌توانید آنها را شناسایی کرده و فهرست‌ها را ارسال کنید.

نوع اول را دایرکتوری های “جهانی” می نامیم. اینها خدماتی مانند Yellow Pages، Yelp و موارد مشابه هستند که تقریباً در هر مکان در سراسر جهان لیست‌ها و بررسی‌های محلی را ارائه می‌دهند.

بسیاری از این ها “فهرست” رایگان ارائه می دهند، اما پس از آن برای ویژگی های پیشرفته، عملکرد، و/یا قابل مشاهده بودن، هزینه ای را طلب می کنند.

یکی از راه‌های تعیین اینکه آیا پرداخت هزینه فهرست‌بندی توصیه می‌شود یا خیر این است که یک جستجوی ارگانیک در مورد کلیدواژه‌های اصلی که می‌خواهید کسب‌وکارتان پیدا شود انجام دهید و ببینید که آیا فهرست فهرست برای آن کلمات کلیدی رتبه خوبی (یا بهتر از شما) دارد یا خیر. در صفحات نتایج موتورهای جستجوی محلی (SERP).

همچنین می‌توانید به سادگی از یک نماینده از دایرکتوری بپرسید که آیا می‌تواند آماری در مورد ترافیک ارگانیک/ارجاعی که فهرست پولی شما می‌تواند ارائه دهد ارائه دهد یا خیر.

اگر آنها نمی توانند چنین آماری را ارائه دهند، می توانید مراقب توانایی آنها در ارائه بازگشت سرمایه خود باشید.

جستجوی Google Autobody Barrieاسکرین شات از جستجو برای [Barrie autobody]، گوگل، آگوست 2022

نوع دوم دایرکتوری محلی یک فهرست راهنمای بیشتر برای صنعت است، مانند TripAdvisor برای مشاغل مرتبط با سفر و گردشگری یا Houzz برای مشاغل ساختمانی و تجاری.

در اینجا می‌توان از روش‌های ارزیابی یکسانی برای تعیین اینکه آیا این خدمات به طور بالقوه می‌توانند ارزشی برای کسب‌وکار شما ایجاد کنند یا خیر، استفاده شود.

نوع سوم و آخر، دایرکتوری‌های محلی خاص‌تر است که توسط اتاق‌های بازرگانی محلی، سازمان‌های خدماتی و سایر بازیگران غیرجهانی ارائه می‌شوند.

دو مورد اول از این نوع قطعاً باید در نظر گرفته شوند، زیرا می توانند تأثیری در تأیید حضور محلی به روشی کمتر ذهنی داشته باشند.

دایرکتوری‌های کوچک محلی غیرجهانی، همانطور که در بالا ذکر شد، تنها در صورتی باید در نظر گرفته شوند که بتوانند ارزشی را که از دید ارگانیک یا ترافیک ارجاعی ارائه می‌دهند، ثابت کنند.

دایرکتوری هایی که انتخاب می کنید برای ارسال به آن ها، و دسته هایی که محصولات یا خدمات شما را می توان به راحتی یافت، به تعیین ارتباط کسب و کار شما در جامعه محلی شما کمک می کند.

مقامات محلی

فهرست‌بندی‌ها در دایرکتوری‌های محلی، به‌ویژه آن‌هایی که دارای اختیارات خاص خودشان هستند، می‌توانند به تقویت قدرت و دید بالقوه یک کسب‌وکار کمک کنند.

همچنین می توانید از تست SERP که در بالا ذکر شد برای شناسایی این تقویت کننده های اقتدار استفاده کنید.

در اصل، هر دایرکتوری که از وب سایت یا صفحه GBP شما برای یک کلمه کلیدی هدف بهتر است، نشان دهنده فرصتی برای یافتن از طریق دایرکتوری و کسب قدرت از طریق آن است.

برخی از دایرکتوری ها، یک GBP، محتوا یا پیوندهای محتوا را به اشتراک می گذارند.

در حالی که این امر می‌تواند زمان‌بر باشد، ممکن است ارزش داشته باشد که محتوای خود را در این فهرست‌ها علاوه بر مکان‌های دیگری مانند GBP و رسانه‌های اجتماعی، بسته به دید و قدرت محلی نسبی فهرست، توزیع کنید.

بررسی ها

همانطور که اشاره شد، بسیاری از خدمات دایرکتوری موارد ارسالی را ارائه می دهند – و در حالی که نظرات گوگل به طور طبیعی از دیدگاه مرجع ارگانیک ترجیح داده می شوند، گوگل و سایر موتورهای جستجو از بررسی های منتشر شده در پلتفرم های دیگر آگاه هستند.

مشابه تست SERP محلی، باید توجه داشته باشید که آیا شما یا رقبایتان در مکان‌هایی غیر از GBP نظر دریافت کرده‌اند یا خیر.

به خاطر داشته باشید که مشتریان بالقوه شما ممکن است در هنگام خرید از تجارت شما در مقابل کسب و کار دیگر، به این نظرات نیز نگاه کنند.

مدیریت مکان های متعدد

راه‌اندازی و نگهداری فهرست‌ها در چندین فهرست به زمان نیاز دارد، به‌ویژه اگر به‌روزرسانی‌های مداوم در جزئیات کسب‌وکار یا خدمات وجود داشته باشد.

البته این برای مشاغلی با بیش از یک مکان تقویت می شود.

سرویس‌ها و راه‌حل‌های پولی مانند Uberall، Semrush و Yext برای مدیریت مرکزی چندین مکان وجود دارد که معمولاً دو نوع اول دایرکتوری‌های محلی را که در اینجا به آنها اشاره شده است، همراه با خدمات نقشه‌برداری مانند GBP، Apple Maps و مکان‌های فیسبوک را پوشش می‌دهد.

برخی از این خدمات همچنین امکان بررسی و مدیریت حساب اجتماعی را فراهم می کنند.

لیست های دایرکتوری شما چگونه است؟

بنابراین، بله، می توان استدلال کرد که ارسال دایرکتوری هنوز برای SEO محلی موثر مورد نیاز است.

برای این منظور، شاید بهترین مکان برای شروع آزمایش SERP پیشنهادی باشد تا بفهمید فهرست‌ها و دایرکتوری‌های شما نسبت به کلمات کلیدی شما در کجا قرار دارند.

از طرف دیگر، بسیاری از خدمات مدیریت فهرست ها یک ابزار حسابرسی سریع را ارائه می دهند تا به درک این موضوع کمک کند که یک کسب و کار در میان رایج ترین دایرکتوری های محلی چه پوششی دارد.

سپس می توانید در مورد استراتژی ارسالی تصمیم بگیرید که با اهداف دید و ترافیک شما و همچنین بودجه شما مطابقت داشته باشد.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: LightAndShare/Shutterstock





منبع

مطالب مرتبط