اتاق فرار اسکیپ روم در کرج و تهران در مجتمع تفریحی و کافه گیم اکوکلاب-آل اسکیپ

اتاق فرار (تنهایی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس تهران واقع شده است. اتاق فرار را به طوری طراحی می‌کنند، که شما می‌بایست معماهایی را در آن حل کنید. این معماها گاهی با وسایل عجیب و در نظر اول به درد نخور، قابل حل خواهند بود.

  • زمان شما در بازی محدود است، بنابراین ابتدا محیط بازی را به دقت بررسی نمایید، جزئیات و المان های اتاق فرار را در نظر داشته باشید تا چیزی از نظر شما دور نماند.
  • عنوان کارآگاه پلیس به همراه همکاران تان به محل کلاه فروشی مرموز بروید.
  • مجموعه ایران اسکیپ یکی از زیر مجموعه‌های تیم توسعه پایا می‌باشد که در سال 1400 با هدف بهبود در زمینه اسکیپ روم ایجاد شد.
  • وقتی برای هر فرد نقشی در نظر گرفته شده یعنی اون شخص تجربه و دانش و نظرات منحصر به فردی داره!
  • این نوشته در گردشگری و تفریح ارسال شده و با اتاق فرار، اسکیپ روم، بازی، بازی پرطرفدار برچسب گذاری شده است.
اتاق فرار قوانین ساده ای داره و حالاکه تعداد نفرات اتاق فرار و زمان اسکیپ روم رو متوجه شدید میتونیم بریم سراغ بقیه قوانین. تو اتاق فرار ممنوع هست چون موقعی که دارید فرار می کنید یا تو اتاق فرار مشغول حل معما هستید ممکنه گوشی یا حلقه و … افرادی را برای تیم خود انتخاب نمایید که برای کار گروهی ارزش قائل بوده و اهل ریسک و چالش باشند. بازی گروهی به شما کمک می‌کند که نه تنها بتوانید در اتاق فرار موفق عمل کنید، بلکه از لحظه به لحظه حضورتان در اسکیپ روم لذت ببرید.

اتاق شرلوک

اما قضیه به اینجا ختم نمی شود، معمولا به فاصله چند روز بعد از مراجعه تیم اصلی، تیم دوم تایم فور فان به صورت ناشناس به بازی مراجعه میکنند تا در صورت مغایرت در نحوه‌ی برخورد کارکنان مجموعه و یا اجرای بازیها، این تفاوت را به تیم اطلاع دهند. سپس هر کدام از بازیکنان تیم اصلی، نقد و بررسی بخش مربوط به خود را به رشته تحریر در می آورند و در اختیار ویراستار مجموعه قرار میدهند تا پس از یکپارچه کردن متن و ویراست، در وب سایت تایم فور فان منتشر شود. جذابیت این بازی، دسته جمعی بودن آن و هیجانی است که در یک فضای واقعی قیمت اسکیپ روم تجربه می کنید. اما به دلیل تغییرات اساسی ای که در زندگی تک تک ما به خاطر کوید 19 به وجود آمده است، همه چیز، حتی بازی‌ها نیز به سمت آنلاین شدن رفتند. از این رو متخصصان این صنعت تصمیم گرفتند، تا با طراحی و ساخت اتاق فرار آنلاین، شرایطی فراهم کنند تا این بازی نیز به صورت اینترنتی قابل انجام باشد. اتاق فرار یک بازی نسبتا جدید است که بازیکنان آن، به صورت گروهی به دنبال هدف خاصی هستند.

اتاق فرار در یک نگاه

اتاق فرار شبیه سازی یک بازی در دنیای واقعی است، که برای رسیدن به پایان بازی باید به همراه تیم خودمان یک سری معما را حل کنیم. در مسیر بازی با چالش های متفاوتی مواجه خواهیم شد پس باید آمادگی کار تیمی را برای رسیدن به هدف مشترک داشته باشیم. هدف از راه اندازی سایت آساتیک ارائه خدمات در زمینه معرفی استخر ، پارک های آبی ، زیپ لاین ، کارتینگ ، رستوران و دیگر مجموعه های تفریحی ورزشی می باشد. در سایت آساتیک به روز ترین اطلاعات در مورد ساعات کاری ، قیمت و تخفیف های مجموعه های تفریحی ورزشی ارائه شده است . پس از رزرو، حتماً با شماره تماس مجموعه که در اختیار شما قرار می گیرد در واتساپ جهت هماهنگی پیام ارسال کنید.

چند رمز مختلف را امتحان کنند تا به رمز درست دست پیدا کند. یکی از بخش های مهم اطلاعات درباره اتاق فرار اینه که اگر فردی فوبیا داره، با خودتون هر اتاق فراری نبرید. چرا اینو میگیم؟ انصراف از بازی باعث میشه تفریح کل گروه خراب بشه و اگر شما از فوبیایی که اعضای گروه دارن باخبر نباشید قطعا از رزرو اتاق فرار خودتون پشیمون میشید. برای خیلی از مردم سوال پیش میاد که تو اتاق فرار چه لباسی باید بپوشیم؟ جواب این سوال همیشه اینه که لباسی رو بپوشید که توش راحتید چون ممکنه ی سری مراحل اسکیپ روم به عهده شما باشه و لباسای تنگ یا مجلسی و … طریقه باز کردن هر قفلی با هم فرق داره که اونم به شما توضیح داده میشه. بعنوان مثال در اتاق فرار یا اسکیپ روم بیشتر از 10 مدل قفل وجود داره که از معروفترین اونا میشه به قفل کلیدی، پترنی، مغناطیسی، عددی و …

اما تفاوت اصلی آن‌ها با اتاق فرارهای امروزی در خط داستانی، تم و شکل بازی، قوانین و… بود که بیشتر می‌توان آن‌ها را الهام‌بخش اتاق‌ فرار‌های امروزی دانست. رزرو کردن بازی های مجموعه تاج اسکیپ روم خیلی سادست، فقط کافیه بازی مورد نظرتون رو انتخاب کنید، وارد صفحه بازی بشید و از قسمت رزرو اتاق فرار تعداد نفرات تیم، زمان و تاریخ رو انتخاب کنید و پرداخت رو انجام بدید. ژانر جنایی نیز مانند ژانر ترسناک از محبوبیت بالایی برخوردار است و در ایران نیز اسکیپ‌ روم‌های متعددی در این سبک طراحی شده‌اند. ژانر جنایی برای کسانی توصیه می‌شود که شرایط لازم برای حضور در اتاق‌ فرارهای ترسناک را ندارند یا به‌صورت خانوادگی خواهان حضور در یک اسکیپ روم هستند.

اتاق فرار مُلک پِدری

اتاق فرار اسکیپ روم در کرج و تهران در مجتمع تفریحی و کافه گیم اکوکلاب-آل اسکیپ

مطالب مرتبط