از باب اسفنجی تا سوباسا – سرگرمی خبری

شخصیت راپانزل شاهدخت زیبایی است که موهایی بسیار بلند دارد ولی از میراث سلطنتی خود خبر ندارد و در کودکی توسط یک پیرزن خبیث به نام مادر گوتل زندانی میشود تا او بتواند به کمک نیروی شفابخش موهای راپونزل برای همیشه جوان بماند. شخصیت کایوت انواع و اقسام روشها را آزمایش میکند و از انواع و اقسام وسایل استفاده میکند تا بتواند رودرانر را به چنگ آورد ولی معمولا در این مسیر با سرانجامهایی دردناک روبهرو میشود. انیمیشن کایوت و رودرانر که در ایران این انیمیشن را بیشتر با نام میگمیگ و گرگه میشناسند یکی دیگر از آن انیمیشنهایی بهشمار میرود که یکی از شخصیتهای اصلی آن بهدنبال دیگری است و قصد دارد او را به دام خود بیاندازد. انیمیشن سیمپسونها قطعا یکی از محبوبترین انیمیشنهای دوره مدرن تلویزیون بهشمار میرود که در سال ۱۹۸۹ روی آنتن رفت و پخش آن تا همین امروز ادامه داشته و تا امروز بیش از ۷۰۰ قسمت از آن در قالب ۳۲ فصل پخش شده است. تابهامروز بیش از ۵ سریال تلویزیونی مختلف با محوریت شخصیت بن ۱۰ روی آنتن رفته که تکتک قسمتهای آن برای طرفداران این شخصیت فوقالعاده جذاب و سرگرمکننده هستند. بسیاری به دنبال تهیه زیباترین و شیک ترین لباس السا و آنا برای فرزندان خود می باشند.برای والدینی که همیشه به دنبال بهترین ها برای کودکان خود هستند باید بگوییم اگر به دنبال تهیه لباس السا برای کودک دلبند خود می باشید باید دقت کنید که این محصول به دلیل محبوبیت بالا که در میان کودکان داشته و همچنین تقاضای بالایی که هر روزه برای سفارش آن وجود دارد دارای مدل های مختلف ارزان قیمتی بوده که به هیچ وجه نمی توان آن را به عنوان زیباترین و یا شیکترین در نظر گرفت.

شخصیت غول چراغ جادو یا همان جینی یکی دیگر از معدود شخصیتهای حاضر در این مقاله بهشمار میرود که از شخصیت اصلی داستان محبوبتر هستند. شخصیت پیکاچو یکی دیگر از جدیدترین شخصیتهای این فهرست بهشمار میرود که بااینوجود اصلا نمیتوانیم منکر محبوبیت بسیار زیادش در جهان و در کشور خودمان شویم. سفید برفی یکی دیگر از شخصیتهایی بهشمار میرود که خیلی از ما با وی خاطرات ریز و درشت زیادی لباس های السا در فروزن 2 داریم. شخصیتهایی دوستداشتنی مانند خانم کوچولو، خرس مهربون و از همه مهمتر شخصیت پدرِ پسرِ شجاع همگی خاطرات ریز و درشت زیادی برای ما خلق کردهاند. باب اسفنجی پیشخدمت یک رستوران تلقی میشود که در اوقات فراغتش همراهبا پاتریک به ماجراجویی میپردازد و داستانهای بامزهای را خلق میکنند. دیزنی در سالهای اخیر انیمیشنها و فیلمهای لایو اکشنی را برپایه داستان شخصیت زیبای خفته و جادوگر خبیث این داستان یعنی ملفیست تهیه و اکران کرده است که اخیر آنها فیلم ملفیست: بانوی اهریمنی با بازی آنجلینا جولی بهشمار میرود. رمی موشی است که در پاریس زندگی میکند. داستانی که درباره یک نجار پیر به نام ژپتو جریان دارد که فرزندی نداشت و بههمیندلیل فرشته مهربان یکی از مجسمههای چوبی او را به یک موجود جاندار بهنام پینوکیو تبدیل میکند.

سبک السا فروزن هم از کارتون معروف والت دیزنی تبعیت کرده و بسیار زیبا هستند. عروسک ها و اسباب بازی های فروزن از جنس های مختلفی ساخته شده اند. انیمیشنی که مورد علاقه نه تنها دختر خانم ها، بلکه تمامی افراد و حتی بزرگ تر ها می باشد. او در تمام قسمتهای این انیمیشن تنها عبارت «میگ میگ» را ادا میکند و معمولا حرفهای خودش را با پلاکاردهای دستنوشته به مخاطب میرساند. داستانی که درباره فوتبالیستی جوان به نام سوباسا اُزارا جریان دارد و داستان تبدیل شدن او از یک فوتبالیست ساده در مدرسه به یک قهرمان ملی را روایت میکند. شخصیتی که برای اولینبار در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت نینتندو خلق شد و پس از حضور در مجموعه انیمههای پوکمون به محبوبیتی بسیار زیاد دست پیدا کرد.

خریدن این عروسک ها برای بچه ها سبب می شود که رشد شخصیتی بچه ها تقویت شود و با بازی در کنار دیگر کودکان تعاملات اجتماعی را بهتر بیاموزند. مهمترین فاکتوری که ذهن خریداران عزیز را برای تهیه این لباس ها مشغول می کند، قیمت و البته کیفیت است. بنابراین خرید لباس السا ارزان ممکن است برایتان کمی دردسر ساز شود. عکس السا و آنا لباس. ما بهترین لباس السا را برای کودکان دلبند شما در همین بخش قرار دیتا ایم. مناسب جشن تولد و میهمانی دختر خانم های بین 4 الی 9 سال است.این لباس در سه سایز موجود است. بادکنک های هلیومی همیشه جذابیت خاص تری را به مدل دکوراسیون و تزیینات جشن تولد می دهند. شخصیت زیبای خفته یا همان شخصیت آرورا، پرنسس بسیار زیبایی بهشمار میرود که بهدلیل طلسم یک جادوگر خبیث به یک خواب عمیق فرو میرود. داستان راپونزل و شخصیت رودابه در شاهنامه بهدلیل داشتن موهای بلند و کمک گرفتن دیگران از قدرت موی آنها شباهت زیادی به یکدیگر دارند. کتابهای کمیک تن تن بهدلیل تصویرپردازی واقعگرایانه و داستانهای جذابش میتوانند جزو محبوبترین کمیکهای تاریخ قلمداد شوند.

شخصیت پو خرس مهربانی بهشمار میرود که عاشق عسل است و عشق او به عسل را تقریبا در تمام آثار سینمایی و تلویزیونی مربوطبه او میتوان دید؛ از نخستین فیلم درباره این شخصیت یعنی The Many Adventures of Winnie the Pooh محصول سال ۱۹۷۷ گرفته تا نخستین سریال این شخصیت یعنی The New Adventures of Winnie the Pooh که در سال ۱۹۸۸ روی تلویزیون رفت تا آخرین فیلمها و سریالهایی که با اقتباس از داستان پو ساخته و منتشر شدهاند. شخصیت زورو خیلی دیر بهصورت انیمیشن درآمد و میان نخستین اقتباس سینمایی آن تا نخستین اقتباس آن در قالب انیمیشن دههها فاصله است.

این انیمیشن در سال ۱۹۹۱ روی آنتن رفت و با تغییرات مهمی در تلویزیون ایران بهتصویر درآمد ولی بااینحال بههیچوجه نمیتوانیم محبوبیت دوقلوهای افسانهای را در دهه ۷۰ خورشیدی انکار کنیم. جولی و جولز را بهعنوان دوقلوهای افسانهای نمیتوانستیم از یکدیگر جدا کنیم و هردوی آنها را در یک مورد معرفی خواهیم کرد. جذابیت این شخصیت به این خاطر بود که همیشه میتوانستیم او را درحال استفاده از گجتهای جدید و متفاوت تماشا کنیم. نخستین قسمت انیمیشن شرک در سال ۲۰۰۱ روی پرده سینماها رفت که پس از محبوبیت سرسامآور آن قسمتهای بعدی نیز ساخته شدند و همچنین یک اسپینآف درباره گربه چکمهپوش نیز تهیه و اکران شد. نخستین قسمت انیمیشن شیرشاه در سال ۱۹۹۴ روی پرده سینماها رفت و فروش شگفتانگیز ۹۵۰ میلیون دلاری را تجربه کرد که دو قسمت دیگر نیز بهعنوان دنبالهای برای آن ساخته شد. شخصیت دامبو برای نخستین بار در سال ۱۹۴۱ روی پرده سینماها رفت و آخرین فیلم لایواکشن درباره این شخصیت در سال ۲۰۱۹ به کارگردانی تیم بورتون و نقشافرینی کالین فارل و مایکل کیتون اکران شد. همچنین در سال ۲۰۱۲ استیون اسپیلبرگ، کارگردان برجسته هالیوود یک اقتباس لایواکشن از داستان تن تن را کارگردانی کرد و روی پرده سینماها برد. این شخصیت برای نخستین بار در فیلم فیلم تارزان فرزند گوریلها (Tarzan of the Apes) در سال ۱۹۱۸ میلادی روی پرده سینماها رفت.

برای تهیه لباس السا ی دنباله دار با شنل بلند می توانید از همین بخش درفروشگاه میلی جون سفارش خود را ثبت نموده و در هر کجای کشور که باشید درکمتر از چند روز آن را دریافت نمایید.محصولاتی که به عنوان لباس شنل دار و دنباله دار السا در بازار یافت می کنید در واقع برگرفته از شخصیت جذاب در انیمیشن فروزن است. تا اینکه پس از سالها توسط چند مکتشف پیدا میشود و کمکم او را به جهان انسانها برمیگردانند. شخصتی که همانطور که از نامش پیداست یک پلنگِ صورتی بهشمار میرود و از سال ۱۹۶۴ مهمان خانههای زیادی در سراسر جهان شد. دنیای صورتی و رنگارنگ با زیبایی های خاص خود. در سال ۱۹۶۴ اولین قسمت انیمیشن پلنگ صورتی که در آن پلنگ قصه ما با یک شخصیت دیگر روی رنگ خانه دعوا میکنند، برنده جایزه اسکار شد که همین موضوع خیلی سریع پلنگ لاغر صورتی رنگ این انیمیشن را سر زبانها انداخت. شخصیت جیمبو همیشه سعی میکرد به دیگران کمک کند و با دیدن فرد یا افرادی که به کمک نیاز داشتند خیلی سریع به آنها کمک میرساند و این کار را با پرواز کردن خیلی خوب انجام میداد. اگر قصد داشتیم تنها ۱۰ شخصیت محبوب تاریخ انیمیشنها را نام ببریم بدون شک شخصیت باب اسفنجی یکی از آنها بهشمار میرفت.

در بازیهای تکنفره، بچهها میتوانند مانند السا، آنا، اولاف و حتی شخصیتهای دیگر دنیای فانتزی دیزنی، از جمله راپونزل و سیندرلا، که در Frozen Part II حضور داشتند، تصور کنند و لباس بپوشند، و این امر باعث کاهش خستگی بازی تکنفره میشود. شخصیت مایک وازوفسکی بههمراه سالیوان و سایر هیولاهای این کارخانه سعی میکنند با ترساندن بچهها انرژی موردنیاز شرکت را تأمین کنند ولی رفتهرفته سالیوان و مایک متوجه میشوند که بچهها برای هیولاها خطری ندارند و میتوانند با خنداندن آنها انرژی بیشتری تولید کنند. شخصیت باب اسفنجی بههمراه دوستان بامزهاش یعنی پاتریک و اختاپوس در اعماق یک اقیانوس زندگی میکنند و هر روز داستان متفاوتی جلوی آنها قرار میگیرد. پسری بازیگوشی که مادرش او را ترک کرده و بههمیندلیل توسط سایر کودکان مورد تمسخر قرار میگیرد. شخصیتی که نهتنها خودش که سایر شخصیتهای این انیمه نیز از محبوبیت بسیار زیادی در کشور ما برخوردار هستند. وروجک موجودی بود کوچک و گاهی اوقات میتوانست خودش را نامرئی کند و از دنیایی ناشناخته در کارگاه نجاری استاد ادر حضور داشت. انیمه بل و سباستین بهدلایل بسیار زیادی درمیان بچههای دهه ۶۰ خورشیدی محبوبیت زیادی دارد چراکه سباستین میتوانست برای بسیاری از بچهها آینه تمامقدی از خودشان باشد.

این دو شخصیت که در انیمیشنهای پینوکیو با ظاهرهای متفاوتی بهتصویر کشیده شدهاند در تلویزیون ایران نیز حضور پیدا کردند و به یکی از شخصیت های محبوب کارتونی در دهههای گذشته تبدیل شدند. بااینحال گربه نره و روباه مکار معمولا سعی داشتند تا با گول زدن پینوکیو و فریب دادن او به اهداف شوم خود برسند و همین موضوع داستانهای اصلی این دو شخصیت را شکل میدهد. سباستین همراهبا بل ماجراجویی بزرگی را برای یافتن مادرش آغاز میکند که داستان اصلی این انیمه را شکل میدهد. او با مادرش تنها زندگی میکند و یک شب متوجه میشود که آنتن تلویزیون خانه آنها گم شده است.

نکته بسیار جذاب این است که لباس عروسک ها از دو لایه تشکیل شده است. سگی مهربان که بدون شک مانند خود سباستین از محبوبیت بسیار زیادی در داستان این انیمه برخوردار است. حتی اگر بههیچوجه اهل تماشای انیمیشن نبوده باشید باز هم بدون شک تام و جری را میشناسید. با این لباس دختر شما احساس خاص بودن می کند و حتی ممکن است دوستان خود را هم به پوشیدن لباس السا دعوت کند! TMNT که نام کوچکشده این مجموعه است ناگهان به یک برند جهانی تبدیل شد و با ساخت عروسکها و مواردی از این قبیل از روی شخصیتهای این مجموعه سود بسیار زیادی را برای این برند بههمراه داشت. بهترین دوست سباستین سگی بهشمار میرود به نام بل که بهطور اتفاقی او را پیدا کرد و خیلی زود به بهترین دوست سباستین تبدیل شد. البته درباره این موضوع که تام شخصیت محبوبتری بهشمار میرود یا جری همیشه بحثهای فراوانی بوده ولی بااینحال بههیچوجه نمیتوانیم منکر محبوبیت دیوانهوار این دو شخصیت در تمام جهان شویم. شخصیت رنگو تنها شخصیت این مقاله بهشمار میرود که نهتنها از تولدش خیلی نمیگذرد که آثار زیادی هم درباره او ساخته نشده اما محبوبیت دیوانهوار او بهقدری بوده که بتواند بهعنوان یکی از محبوبترین شخصیتهای کارتونی در این فهرست حضور داشته باشد.

مطالب مرتبط